Die heb ik nog op een bakelieten speelplaat.quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Ze gaan ook terug. Alles gaat terug.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:45 schreef blomst het volgende:
ik zit net te luisteren naar de laatste PPPS.
op naar de volgende bestellingquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze gaan ook terug. Alles gaat terug.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:17 schreef Smash-it het volgende:
Blijf je vana-na-na-na-navond bij mij
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:17 schreef Smash-it het volgende:
OMG, het stopt niet meer.
Singalong versie!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:17 schreef Smash-it het volgende:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor.quote:
Heb je ook een hoge wreef dan? Vind maar eens een paar laarzen in maat 36 waar een hoge wreef en dunne kuiten inpassen......quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik klik niet, kijk wel uit zeg. Heb ik ook dat liedje in mijn hoofd.quote:
Het loont, even doorbijten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:23 schreef blomst het volgende:
kan ik de hele uitzending uitluisteren, of lukt het haar nog om de negativiteit door te drukken?
Nog een redelijk nieuw filmpje ook.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik klik niet, kijk wel uit zeg. Heb ik ook dat liedje in mijn hoofd.
Het voetbal is weer begonnen, gezellie.
Gewoon luisteren, komt goed.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:23 schreef blomst het volgende:
kan ik de hele uitzending uitluisteren, of lukt het haar nog om de negativiteit door te drukken?
Ouwe zeikerd!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik klik niet, kijk wel uit zeg. Heb ik ook dat liedje in mijn hoofd.
Het voetbal is weer begonnen, gezellie.
Nee, volgens mij niet. Ik heb maat 37 en dat past altijd en opeens 2 paar laarzen binnen waarvan ik bij de één in en uit loop en de andere doen overal pijn. Ik zag laatst wel ergens een site waarbij je schoenen op kuitmaat kunt bestellen. Ik heb ook geen laarzen die aansluiten bij de kuiten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Heb je ook een hoge wreef dan? Vind maar eens een paar laarzen in maat 36 waar een hoge wreef en dunne kuiten inpassen......Ik vind laarzen heel leuk maar kan er bijna geen vinden.
Misschien toch een maatje groter proberen? Of ga je nu gewoon weer passen in de winkel? Het klinkt iig alsof ze gewoon te klein vielen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Ik heb maat 37 en dat past altijd en opeens 2 paar laarzen binnen waarvan ik bij de één in en uit loop en de andere doen overal pijn. Ik zag laatst wel ergens een site waarbij je schoenen op kuitmaat kunt bestellen. Ik heb ook geen laarzen die aansluiten bij de kuiten.
Beequeen, zelfs onder de bal van mijn voet deden ze pijn. Ik heb hakken, torenhoog en die doen nergens pijn. Stom hè?
Nou ja, niks aan te doen. I shall overcome. *heft handen naar de hemel*
Het ManU effect dringt door tot FOK!.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:17 schreef Smash-it het volgende:
http://www.zshare.net/audio/17865961592ef196/quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waar kan je de PPPS terughoren?
Laarzen laat ik altijd innemen, dat maakt het vinden van mooie laarzen een stuk makkelijkerquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Heb je ook een hoge wreef dan? Vind maar eens een paar laarzen in maat 36 waar een hoge wreef en dunne kuiten inpassen......Ik vind laarzen heel leuk maar kan er bijna geen vinden.
Ik dacht dat Peter ermee op was gehouden, dus ik heb gisteren niet geluisterd. Gelukkig een linkjequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
http://www.zshare.net/audio/17865961592ef196/
Van Blomst gekregen.
Daar zit ik nu, maar zie nergens iets waar je het kan downloaden. Krijg alleen maar ander movies.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
http://www.zshare.net/audio/17865961592ef196/
Van Blomst gekregen.
Edit: Heb het al gevonden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Daar zit ik nu, maar zie nergens iets waar je het kan downloaden. Krijg alleen maar ander movies.
Wat Ka zegt zit wel wat in, laarzen moet je meer inlopen maar wat jij zegt over die laarzen, gewoon terug.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:31 schreef noekje het volgende:
Nee, volgens mij niet. Ik heb maat 37 en dat past altijd en opeens 2 paar laarzen binnen waarvan ik bij de één in en uit loop en de andere doen overal pijn. Ik zag laatst wel ergens een site waarbij je schoenen op kuitmaat kunt bestellen. Ik heb ook geen laarzen die aansluiten bij de kuiten.
Beequeen, zelfs onder de bal van mijn voet deden ze pijn. Ik heb hakken, torenhoog en die doen nergens pijn. Stom hè?
Nou ja, niks aan te doen. I shall overcome. *heft handen naar de hemel*
Ik vind de onderste (titanium?) mooier, ik houd niet zo van dat geglim.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:56 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Pff normaal gesproken twijfel ik nooit.
op die zwarte zie je minder oorsmeerquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:56 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Pff normaal gesproken twijfel ik nooit.
My ears are clean, maar is goed ik koop die zwarte wel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:05 schreef blomst het volgende:
[..]
op die zwarte zie je minder oorsmeer
Hey Bongetje!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:27 schreef BONG4002 het volgende:
Ook de laatste PPPS beluisterd, was weer leuk
Wat heeft dbv trouwens een lieve stem!
Jammer dat het (voorlopig) de laatste was, helaas had ik gisteravond geen tijd om echt te bellen, had wel een paar leuke nummers in gedachten maar die bewaar ik dan wel voor een eventuele volgende keer
Eerst nu even eten klaarmaken (tosti's uit de oven) en dan kom ik zo nog ff terug alhier
Dankjewel kahaarinquote:
klinkt als een goed plan, ga je morgen ook kijken?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dankjewel kahaarinHet eten is al op, net nog een
gerookt en straks koffie / journaal / Wii / bed
Mooi héquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het ManU effect dringt door tot FOK!.
Dat mag je gans nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waar kan je de PPPS terughoren?
Nee.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
klinkt als een goed plan, ga je morgen ook kijken?
Ik zit al in het gesprek tussen BQ, Disana en Lobasca.quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zit al in het gesprek tussen BQ, Disana en Lobasca.
Waarbij BQ weer de baas wil spelen en denkt dat ze heel populair is.
Moet ik nog terug luisteren ookquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zit al in het gesprek tussen BQ, Disana en Lobasca.
Waarbij BQ weer de baas wil spelen en denkt dat ze heel populair is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |