Moet ik heulemaal naar jou rijdenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:18 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik heb er op dit moment 4, dus je mag er wel eentje leasen. 1 van onszelf, 2 van mijn zus en 1 loge van vriendin. Gelukkig maar twee echt grote (bouvier en airedale). Heb je een voorkeur?
Had hem net speciaal voor Pietje gepost in het Nijmegen topicquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:34 schreef Dementor het volgende:
Blijf je vana-na-na-na-vond bij mij (Monique Smit)
Manu, ik kwam dit vannacht nog tegen.
Doe het zelf!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:42 schreef Manu82 het volgende:
Hey noekje, als je toch weer blauw wordt kun je je haar ook wel blauw verven
Toverlaarzen, nu zul je tot het eind der tijden de aarde bewandelen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Doe het zelf!
hoerenkutzooi!
Ik krijg ze niet uit! help
Hoi Juudquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:36 schreef Juud79 het volgende:
Goedemiddag allemaal!
Nou, ik had er drie mee. De bouvier aan de lijn, want die loopt weg. Verder mijn eigen, trouwe beestje die luistert supergoed. De derde was de mini boston terrier, die kan ook los. Maar het was niet echt een succes, want Pien (de bouvier) zag een sloot, sprong erin (aan de lijn, ja) en ging daarna als een gek door het zand rollen. Laatste keer dat ik die meeneem.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:22 schreef Manu82 het volgende:
Ga je met alle 4 honden tegelijk lopen trouwens?
Geen paniek!!!!! Ze zaten bij mij ook héél strak en kon ze ook niet uittrekken, heeft Vic voor me gedaan. Vervolgens heb ik ze weer aangetrokken en er de hele middag in huis op gelopen. Ze zitten nu prima en ik kan ze ook nog zelf uittrekken, echt waar.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:41 schreef noekje het volgende:
Beequeen, je raadt het nooit. Ze doen allejezus pijn. Gelukkig kwam er nog een pakketje mee, die zijn te groot.
Nu ga ik naar de kapper. Wedden dat ze daar al mijn haar gaan afknippen!
Loop je altijd in een park dan? Ik liep vroeger altijd over geluidswalquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:05 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Nou, ik had er drie mee. De bouvier aan de lijn, want die loopt weg. Verder mijn eigen, trouwe beestje die luistert supergoed. De derde was de mini boston terrier, die kan ook los. Maar het was niet echt een succes, want Pien (de bouvier) zag een sloot, sprong erin (aan de lijn, ja) en ging daarna als een gek door het zand rollen. Laatste keer dat ik die meeneem.![]()
Nee, bij een groot meer hier in de buurt. Maar we kwamen dus eerst langs een sloot. Ga mijn eigen hond wel een stuk meer waarderen zo haha, die luistert echt zó goed! Zeker bij grote honden is dat gewoon nodig.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:09 schreef Manu82 het volgende:
Loop je altijd in een park dan? Ik liep vroeger altijd over geluidswal
En thuis ging ik altijd fietsen richting bos met hond
Heb je die beagle nog rondlopen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:14 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Nee, bij een groot meer hier in de buurt. Maar we kwamen dus eerst langs een sloot. Ga mijn eigen hond wel een stuk meer waarderen zo haha, die luistert echt zó goed! Zeker bij grote honden is dat gewoon nodig.
Ja, dat is momenteel nummer 4. Maar die wordt dit weekend weer opgehaald!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:17 schreef Dementor het volgende:
Heb je die beagle nog rondlopen?
Wat voor hondje heb je zelf dan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:14 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Nee, bij een groot meer hier in de buurt. Maar we kwamen dus eerst langs een sloot. Ga mijn eigen hond wel een stuk meer waarderen zo haha, die luistert echt zó goed! Zeker bij grote honden is dat gewoon nodig.
Nee, ik ben verdrietig. Ze deden echt heel erg veel pijn. Ik vermoedde al zoiets toen ik de draai nauwelijks kon maken en bijna de hiel al aan gort trapte. Ik wilde er nog geen minuut op lopen én ik vind dat laarzen van bijna 250 euro moeten lopen als zonnetjes. De broeken van de jongens vielen ook zo van hun reet af. 'Hier, passen! *poef* Daar lag het op de grond. Een jurkje, mijn laatste hoop viel als een hobbezak, een vuilniszak is flatteuzer. Ik moet vanavond zo mijn verdriet verzuipen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen paniek!!!!! Ze zaten bij mij ook héél strak en kon ze ook niet uittrekken, heeft Vic voor me gedaan. Vervolgens heb ik ze weer aangetrokken en er de hele middag in huis op gelopen. Ze zitten nu prima en ik kan ze ook nog zelf uittrekken, echt waar.![]()
![]()
Blauw haar is cool.
Goedemiddag iedereen, ik ga de zon weer in, wilde alleen Noek even geruststellen.
Je lijkt wel Monica van Friendsquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, ik ben verdrietig. Ze deden echt heel erg veel pijn. Ik vermoedde al zoiets toen ik de draai nauwelijks kon maken en bijna de hiel al aan gort trapte. Ik wilde er nog geen minuut op lopen én ik vind dat laarzen van bijna 250 euro moeten lopen als zonnetjes. De broeken van de jongens vielen ook zo van hun reet af. 'Hier, passen! *poef* Daar lag het op de grond. Een jurkje, mijn laatste hoop viel als een hobbezak, een vuilniszak is flatteuzer. Ik moet vanavond zo mijn verdriet verzuipen.
Je bent wel lief.Hopelijk de kapster ook.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:21 schreef Manu82 het volgende:
Wat voor hondje heb je zelf dan?
Pics?
quote:
Ziet er leuk uitquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:33 schreef Smash-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en dat brokjes-trucje ga ik zo bij alle vier even uitproberen, al weet ik nu al dat het bij die domme bouvier niet lukt.
[..]
![]()
Nee, het is echt zo'n blije!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:37 schreef Manu82 het volgende:
Ziet er leuk uit
Zolang hij maar niet bijt
Ik heb zo´n weekend, met aan aantal enorm dukke weekenden in t vooruitzicht.. Zometeen nog even op verjaardagsvisite, kindje van mijn nichtje wordt 1 jaar vandaag, daarna nog wat boodschapjes doen en verder het hele weekend niets....zalig.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:48 schreef HiDiHo het volgende:
Middag![]()
![]()
![]()
Echt zo'n dag om lekker te luieren en niets doen![]()
[ afbeelding ]
Thx, moest ik ook nog even kijkenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:12 schreef Dementor het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=7757124
Ik kijk nog even naar de aflevering van analoogkaas.
Oei Muriel je moet geen gesloten vragen gaan stellen...ook al beweeg je leuk mee op de muziek...
Zoeen hadden wij vroeger.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:33 schreef Smash-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en dat brokjes-trucje ga ik zo bij alle vier even uitproberen, al weet ik nu al dat het bij die domme bouvier niet lukt.
[..]
![]()
Dus niet een met enen en nullen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:41 schreef HiDiHo het volgende:
Volgende keer bestel ik wel een analoogcheeseburger
Straks krijg je nog een virus of andere anomalieën in je cheeseburger.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dus niet een met enen en nullen?
Wat denk je dat dat kost?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dus niet een met enen en nullen?
Misschien wat voor in de benzinetank?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat denk je dat dat kost?![]()
analoog is ¤0,70 per liter
sneu, maar snel retour die laarzen, als ze pijn doen dan heb je er niets aan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:41 schreef noekje het volgende:
Beequeen, je raadt het nooit. Ze doen allejezus pijn. Gelukkig kwam er nog een pakketje mee, die zijn te groot.
Nu ga ik naar de kapper. Wedden dat ze daar al mijn haar gaan afknippen!
http://www.zshare.net/audio/17865961592ef196/quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:37 schreef kahaarin het volgende:De laatste PPPS gemist.......
![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat Peter er al mee was gestopt, mijn moeder belde of we daar kwamen eten en dat hebben we gedaan......Sorry......
Dankjewel!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:44 schreef blomst het volgende:
[..]
http://www.zshare.net/audio/17865961592ef196/
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:37 schreef kahaarin het volgende:De laatste PPPS gemist.......
![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat Peter er al mee was gestopt, mijn moeder belde of we daar kwamen eten en dat hebben we gedaan......Sorry......
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
Ik maar wachten op je weerbericht, ren ik vanmorgen naar buiten in mijn winterjas en is het mooi weertotaal bezweet thuis gekomen en kon ik weer gaan douchen
quote:Verwachting tot morgen middernacht
zaterdag 30 augustus en zondag 31 augustus 2008
Veel zon en tamelijk warm
Zonnig met een middagtemperatuur van ongeveer 24 graden. De oostelijke wind is zwak tot matig, rond kracht 3. Vannacht is het onbewolkt, er staat weinig wind en het koelt af naar een graad of 15. Zondag overdag is er veel zon, al drijft er ook wat sluierbewolking over. Het wordt op veel plaatsen zo'n 27 graden. In de avond neemt van het zuidwesten uit de kans op regen- en onweersbuien toe. De zuidoostelijke wind is zwak of matig, rond kracht 3, in het noordelijk kustgebied mogelijk vrij krachtig. 5 Bft.
zaterdag 30 augustus 2008 15.18 uur
Verwachting komende 5 dagen
zondag 31 augustus tot en met donderdag 04 september 2008
Zondag zomers warm met in de avond kans op onweer. Vanaf maandag wisselvallig weer met temperaturen rond normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |