Heb je die beagle nog rondlopen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:14 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Nee, bij een groot meer hier in de buurt. Maar we kwamen dus eerst langs een sloot. Ga mijn eigen hond wel een stuk meer waarderen zo haha, die luistert echt zó goed! Zeker bij grote honden is dat gewoon nodig.
Ja, dat is momenteel nummer 4. Maar die wordt dit weekend weer opgehaald!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:17 schreef Dementor het volgende:
Heb je die beagle nog rondlopen?
Wat voor hondje heb je zelf dan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:14 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Nee, bij een groot meer hier in de buurt. Maar we kwamen dus eerst langs een sloot. Ga mijn eigen hond wel een stuk meer waarderen zo haha, die luistert echt zó goed! Zeker bij grote honden is dat gewoon nodig.
Nee, ik ben verdrietig. Ze deden echt heel erg veel pijn. Ik vermoedde al zoiets toen ik de draai nauwelijks kon maken en bijna de hiel al aan gort trapte. Ik wilde er nog geen minuut op lopen én ik vind dat laarzen van bijna 250 euro moeten lopen als zonnetjes. De broeken van de jongens vielen ook zo van hun reet af. 'Hier, passen! *poef* Daar lag het op de grond. Een jurkje, mijn laatste hoop viel als een hobbezak, een vuilniszak is flatteuzer. Ik moet vanavond zo mijn verdriet verzuipen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen paniek!!!!! Ze zaten bij mij ook héél strak en kon ze ook niet uittrekken, heeft Vic voor me gedaan. Vervolgens heb ik ze weer aangetrokken en er de hele middag in huis op gelopen. Ze zitten nu prima en ik kan ze ook nog zelf uittrekken, echt waar.![]()
![]()
Blauw haar is cool.
Goedemiddag iedereen, ik ga de zon weer in, wilde alleen Noek even geruststellen.
Je lijkt wel Monica van Friendsquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, ik ben verdrietig. Ze deden echt heel erg veel pijn. Ik vermoedde al zoiets toen ik de draai nauwelijks kon maken en bijna de hiel al aan gort trapte. Ik wilde er nog geen minuut op lopen én ik vind dat laarzen van bijna 250 euro moeten lopen als zonnetjes. De broeken van de jongens vielen ook zo van hun reet af. 'Hier, passen! *poef* Daar lag het op de grond. Een jurkje, mijn laatste hoop viel als een hobbezak, een vuilniszak is flatteuzer. Ik moet vanavond zo mijn verdriet verzuipen.
Je bent wel lief.Hopelijk de kapster ook.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:21 schreef Manu82 het volgende:
Wat voor hondje heb je zelf dan?
Pics?
quote:
Ziet er leuk uitquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:33 schreef Smash-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en dat brokjes-trucje ga ik zo bij alle vier even uitproberen, al weet ik nu al dat het bij die domme bouvier niet lukt.
[..]
![]()
Nee, het is echt zo'n blije!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:37 schreef Manu82 het volgende:
Ziet er leuk uit
Zolang hij maar niet bijt
Ik heb zo´n weekend, met aan aantal enorm dukke weekenden in t vooruitzicht.. Zometeen nog even op verjaardagsvisite, kindje van mijn nichtje wordt 1 jaar vandaag, daarna nog wat boodschapjes doen en verder het hele weekend niets....zalig.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:48 schreef HiDiHo het volgende:
Middag![]()
![]()
![]()
Echt zo'n dag om lekker te luieren en niets doen![]()
[ afbeelding ]
Thx, moest ik ook nog even kijkenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:12 schreef Dementor het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=7757124
Ik kijk nog even naar de aflevering van analoogkaas.
Oei Muriel je moet geen gesloten vragen gaan stellen...ook al beweeg je leuk mee op de muziek...
Zoeen hadden wij vroeger.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:33 schreef Smash-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en dat brokjes-trucje ga ik zo bij alle vier even uitproberen, al weet ik nu al dat het bij die domme bouvier niet lukt.
[..]
![]()
Dus niet een met enen en nullen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:41 schreef HiDiHo het volgende:
Volgende keer bestel ik wel een analoogcheeseburger
Straks krijg je nog een virus of andere anomalieën in je cheeseburger.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dus niet een met enen en nullen?
Wat denk je dat dat kost?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dus niet een met enen en nullen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |