Die Puch deed het anders prima!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:36 schreef Gert het volgende:
Eej Blurk, you've made it!![]()
Wel een eind hè, met je ouwe Puch naar Nice en terug.
Drie koffers kleren op de bagagedrager ook nog eens.![]()
Dan had ik het makkelijker: ik won de toss, en daarmee een Bobette.![]()
Lekker kunnen innemen tijdens een BBQ in de countryside, en daarna 2 uur ontnuchteren in de auto dus ik begin gewoon overnieuw.![]()
Het was niet zover van Noekjes place af en ik zag enórme rookwolken, hopelijk is die "straatbarbecue" niet al te letterlijk opgevat.![]()
Jullie mogen nu nog rellen hè! Dus ga nog effe lekker los en dan vanaf morgenavond weer model-iusers zijn, bitte.
Jawel, jij hebt ons kennis laten maken met Marghe, dat is toch ook kwaliteit?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik meld mezelf af en ga me eens bezinnen of ik kwaliteit heb geleverdCiao a tutti
Ja joh, maar ik verman me en neem gewoon een lekker perensapje en ga er nog heel even tegenaanquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik róók gewoon dat ik ineens concurrentie kreeg.
Hoi Blurkje. Val je nog niet om van de slaap.
Leuk, die bewegende beelden van Agnethaquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:00 schreef -Blurk- het volgende:
Is nu iedereen weer weg?![]()
YouTube dan maar
O, jij hebt geen geluid he? Dus karaoke in huize Deisyy.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk, die bewegende beelden van Agnetha![]()
Ik zing er zelf wel bij.
Worden mijn posts dan zelfs door jou niet gewaardeerdquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Leuk dat je er weer bent, eindelijk een kwaliteitsposter.
Ja dat vinden ze hier ook van mijn gezangquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:08 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O, jij hebt geen geluid he? Dus karaoke in huize Deisyy.
Waardeloos zeg
Sorry, ben een beetje laat met mijn reactie maar dat komt omdat ik net heerlijk zelfgemaakte bami heb zitten eten. De vlammen komen m'n neus uit vanwege de Surinaamse sambal, maar da's ook wel weer lekker.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:53 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja joh, maar ik verman me en neem gewoon een lekker perensapje en ga er nog heel even tegenaan
Ja, maar daar wil ik nu nog niet aan denkenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat vinden ze hier ook van mijn gezang![]()
Moet je maandag weer aan het werk?
Hmm lekker.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry, ben een beetje laat met mijn reactie maar dat komt omdat ik net heerlijk zelfgemaakte bami heb zitten eten. De vlammen komen m'n neus uit vanwege de Surinaamse sambal, maar da's ook wel weer lekker.
Wat zul jij lekker slapen zeg na die lange rit. En morgen is het ook mooi weer, dus je hoeft Frankrijk daarom nog niet te missen.
Ja, het weer is hier prima!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry, ben een beetje laat met mijn reactie maar dat komt omdat ik net heerlijk zelfgemaakte bami heb zitten eten. De vlammen komen m'n neus uit vanwege de Surinaamse sambal, maar da's ook wel weer lekker.
Wat zul jij lekker slapen zeg na die lange rit. En morgen is het ook mooi weer, dus je hoeft Frankrijk daarom nog niet te missen.
Tegelijk met Studio Sportquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:14 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, maar daar wil ik nu nog niet aan denken![]()
Ga morgen een gat in de dag slapen en dan meteen weer een verjaardag 's middags en dan....tatatata CBML!!!!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:18 schreef Dementor het volgende:
Ik ben de buren aan het plagen met mijn subwoofer.
Fuck 'em.
Dan moet je maar niet zo hard met de deur van de schuur slaan 's ochtends.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |