Sowieso, dat Beequeen even tijd vrijmaakt om haar potten en pannen met rust te laten en überhaupt gaat bellenquote:Op zondag 31 augustus 2008 01:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee ls. jij komt soms ook wel vaag uit de hoek. luisterde zojuist het eerste gedeelte van radio peter en vond beequeen (in haar trioloog met 2 andere wijven) juist heel erg dappert, anusz! begreep dus niet helemaal waar jij je ongefundeerde kritiek (eerder ergens geschreven door jou) vandaan haalde, puto
Only fan.quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ik ben wel eens héél lang in gespek geweest met een meisje van Neckerman![]()
ze belde om 11 uur 's ochtend op mijn vrije dag dus ik lag nog in mijn nest en het ging over één of andere
aanbieding maar het was net alsof ze dat hele verhaal zo van een briefje aflas, (wat waarschijnlijk
ook zo was) en toen kreeg ik ineens een héle erge lachkick![]()
en toen deed ze héél hard haar best om niet mee te lachen en probeerde het praatje af te maken
en toen vond ik het zo zielig.......
toen vroeg ik aan haar hoeveel ze er vandaag al had gebeld en zo en hoe ze het vond
en toen waren we zo een half uur verder, maar het arme kind moest ophangen want
volgens mij stond er een baas achter haar ofzo, ze klonk ineens zo benauwd.
toen zei ik schrap mij maar van de lijstals ik wat wil bestellen dan bel ik jou wel
Neuj, maar het blijft leuk om je legende hoog te houdenquote:Op zondag 31 augustus 2008 01:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb je last van korte termijngeheugen?![]()
[..]
BQ was topquote:Op zondag 31 augustus 2008 01:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee ls. jij komt soms ook wel vaag uit de hoek. luisterde zojuist het eerste gedeelte van radio peter en vond beequeen (in haar trioloog met 2 andere wijven) juist heel erg dappert, anusz! begreep dus niet helemaal waar jij je ongefundeerde kritiek (eerder ergens geschreven door jou) vandaan haalde, puto
nee dat verzin ik ook niet, zo ging het écht.......quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Only fan.
Zoiets verzin je gewoon niet.
Het staat fucking hell ook niet in het MC topicquote:Op zondag 31 augustus 2008 01:38 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik lees zo fucking veel, denk nrc of zo'n gratis kutkrantje van het station (de pers?).
ik heb hem al teruggeluisterd.....quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar ehm, als jullie die uitzending nog willen beluisteren, dan moet het echt voor morgenavond. Ik kreeg al weer op m'n flikker van Peter dat ik hem online had gezet
Ik heb um al gedownloadquote:Op zondag 31 augustus 2008 01:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar ehm, als jullie die uitzending nog willen beluisteren, dan moet het echt voor morgenavond. Ik kreeg al weer op m'n flikker van Peter dat ik hem online had gezet
eh...... effe denken, nee volgens mij niet meer maar weet het niet helemaal zekerquote:Op zondag 31 augustus 2008 01:46 schreef Manu82 het volgende:
Heb het al geluisterd, kwam er na LS nog iemand eigenlijk?
Volgens mij wel. Dat was toch die ene die belde met de woorden "wat een kutmuziek" en daarna Disana?quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:46 schreef Manu82 het volgende:
Heb het al geluisterd, kwam er na LS nog iemand eigenlijk?
Ja, wie zou dat geweest zijn, met opmerking?quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Dat was toch die ene die belde met de woorden "wat een kutmuziek" en daarna Disana?
o na die stalker met ''kutmuziek'' heb ik ook nog even héél kort gebeld metquote:Op zondag 31 augustus 2008 01:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Dat was toch die ene die belde met de woorden "wat een kutmuziek" en daarna Disana?
nah in ieder geval iemand met weinig lef ....quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, wie zou dat geweest zijn, met opmerking?
Weet jij toevallig wie dat was met die kutmuziek? Die storing in de lijn kwam mij zo bekend voorquote:Op zondag 31 augustus 2008 01:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o na die stalker met ''kutmuziek'' heb ik ook nog even héél kort gebeld met
een aanvraagje van ''hit the road jack'' ...
Ja, zou kunnen, heb hem pas aangezet nadat jij was geweest en wat je nu zegt heb ik wel gehoordquote:Op zondag 31 augustus 2008 01:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat was een leuk liedje.quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee ik was het niet hoorquote:Op zondag 31 augustus 2008 01:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Weet jij toevallig wie dat was met die kutmuziek? Die storing in de lijn kwam mij zo bekend voor
dus je hebt dat hele half uur gemist van mijn boeiend gesprekquote:Op zondag 31 augustus 2008 01:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, zou kunnen, heb hem pas aangezet nadat jij was geweest en wat je nu zegt heb ik wel gehoord
Had jou uiteraard ook nog niet gehoord, maar inmiddels wel
die thaise ex-first katoi?quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het staat fucking hell ook niet in het MC topic
en die lamzak stond er gewoon afgelopen zondag
oooh, die stalkert..quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |