quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan heb je dus een vicieuze cirkel: hij onderhoudt ze net genoeg om ze niet op zoek te laten gaan naar een echte vent
Met een vette hernia ga je vast niet zo hard tekeer.....quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Daar heeft LS geen weet van, hij ligt tot een uur of 9 in bed en dan zijn alle buurmannen aan het werk
Wat was er nou eerder?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Met een vette hernia ga je vast niet zo hard tekeer.....
Da's niet naief hoor, ik heb echt van hem begrepen dat het om een stuk of vier deels werkende vrijgezelle vrouwen gaat. Van wie een dus een kind van hem wil en de ander haar hond puppies heeft van de zijne. Wat op zich dan natuurlijk alweer opmerkelijk genoeg is.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Die naieve gedachte had ik ook.
Dan ken je LS nog nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Met een vette hernia ga je vast niet zo hard tekeer.....
Opmerkelijker vind ik dat hij dat hier vol trots loopt te verkondigen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's niet naief hoor, ik heb echt van hem begrepen dat het om een stuk of vier deels werkende vrijgezelle vrouwen gaat. Van wie een dus een kind van hem wil en de ander haar hond puppies heeft van de zijne. Wat op zich dan natuurlijk alweer opmerkelijk genoeg is.
Maar voorlopig heeft die mafkees, zo het lijkt, tien keer meer in z'n leven gedaan dan de doorsnee kaaskopquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dan ken je LS nog niet
LS doet alles om de buurt gelukkig te houden![]()
Da's de oerman in hem he. Boem boem loopt hij met zijn knuppel alle grotten met wijfjes afquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Opmerkelijker vind ik dat hij dat hier vol trots loopt te verkondigen.
Wat een prestatie, laten we LS voordragen voor een lintje.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar voorlopig heeft die mafkees, zo het lijkt, tien keer meer in z'n leven gedaan dan de doorsnee kaaskop
Ja, "leven" en "doen" is idd best een prestatie in dit aangeharkte landje, vind ik!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat een prestatie, laten we LS voordragen voor een lintje.
Alleen de uitkomst is niet altijd even fraai.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, "leven" en "doen" is idd best een prestatie in dit aangeharkte landje, vind ik!
Is hij eigenlijk geen kloon van kastanova?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De wedloop van LS, wat is sneller, het straatverbod of de hernia?
Ik zie het voor mequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's de oerman in hem he. Boem boem loopt hij met zijn knuppel alle grotten met wijfjes af
Dus jij denkt dat de doorsnee kaaskop nooit neukt?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar voorlopig heeft die mafkees, zo het lijkt, tien keer meer in z'n leven gedaan dan de doorsnee kaaskop
Nee, maar des te meer leerzaam denk ik dan weer......Als je niets doet, maak je ook geen fouten...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Alleen de uitkomst is niet altijd even fraai.
Elke doorsnee kaaskop neukt zijn buurvrouwquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat de doorsnee kaaskop nooit neukt?Danwel zijn hond uitlaat?
Probeer eens niet te denken in uitersten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, maar des te meer leerzaam denk ik dan weer......Als je niets doet, maak je ook geen fouten...
Ja, klopt, de doorsnee kaaskop heeft geen 10 keer een straatverbodquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De doorsnee kaaskop heeft huisje, boompje, beestje......je wordt er meestal oud mee, maar of het nu zo zaligmakend is?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat de doorsnee kaaskop nooit neukt?Danwel zijn hond uitlaat?
ff ter verduidelijking... Ik doe het niet met buurvrouwen die een realtie hebben.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Straatverbod zal het waarschijnlijk niet worden, zie eerder een buurman achter hem aanrennen en dan is het maar de vraag hoe hard LS kan lopen
Zo erg is het nu ook weer nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij LS stel ik me een Jaap-look-a-like in een Elvis-pak voor.
Ik zie hem meer als Jaap in beervormpjequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie het voor me![]()
Bij LS stel ik me een Jaap-look-a-like in een Elvis-pak voor.
Maar je hond welquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
ff ter verduidelijking... Ik doe het niet met buurvrouwen die een realtie hebben.
Als ik aan uitersten denk, dan komt bijvoorbeeld een Henk van der Velden in mijn gedachten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Probeer eens niet te denken in uitersten.
Je bedoelt die zeiler toch?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als ik aan uitersten denk, dan komt bijvoorbeeld een Henk van der Velden in mijn gedachten.
Zo leip als een deur maar een prachtig figuur!
Schatjequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Worden mijn posts dan zelfs door jou niet gewaardeerd
bedoel jeHenk de Velde?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als ik aan uitersten denk, dan komt bijvoorbeeld een Henk van der Velden in mijn gedachten.
Zo leip als een deur maar een prachtig figuur!
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Schatje.zo bedoelde ik het niet.. Laat mij je verdriet doen vergeten..
Heb je die uitzending gezien van Vaders & Zonen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, die vent is echt gek en van de buitencategorie....
Klopt. Wel een enorme einzelgänger. Maar misschien word je ook wel een beetje maf van lang alleen op de grote zeeën varen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die dus, intrigerende man!
Ja, was erg schrijnend met zijn zoon staat me iets van bij. Dat die man eigenlijk als enorm egoïstisch naar voren kwam....(of heb ik het verkeerd onthouden??)quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb je die uitzending gezien van Vaders & Zonen?
Ik dacht van wel, maar weet het niet helemaal zeker.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb je die uitzending gezien van Vaders & Zonen?
Nee, goed onthouden. Hij is een egocentrische klootzak. Dat moet je denk ik ook wel zijn als je zo'n leven hebt. Redelijk arrogant tegen z'n vrienden ook. Maar hij kan wél mooi vertellen met een pot bier op. Rode konen!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, was erg schrijnend met zijn zoon staat me iets van bij. Dat die man eigenlijk als enorm egoïstisch naar voren kwam....(of heb ik het verkeerd onthouden??)
Ja, weet niet of het egoistisch was, meer iets noordelijks van het verbergen van emoties en een beetje afsluiten voor emoties geloof ik...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, was erg schrijnend met zijn zoon staat me iets van bij. Dat die man eigenlijk als enorm egoïstisch naar voren kwam....(of heb ik het verkeerd onthouden??)
Tja, het is maar wat je belangrijk vind. Ik hou wel van dit soort mensen. De rafeltjes zeg maar.quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, goed onthouden. Hij is een egocentrische klootzak. Dat moet je denk ik ook wel zijn als je zo'n leven hebt. Redelijk arrogant tegen z'n vrienden ook. Maar hij kan wél mooi vertellen met een pot bier op. Rode konen!
In z'n video dagboeken van z'n reizen (ook wel op TV geweest) zit hij op het laatst tegen de reling te lullen, vooral heel vaag ookquote:Op zondag 31 augustus 2008 00:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Tja, het is maar wat je belangrijk vind. Ik hou wel van dit soort mensen. De rafeltjes zeg maar.Zou zelf niet zo kunnen leven though
Ik heb die uitzendingen wel gezien en hem ook wel gevolgd. Als je niet heel sterk bent ben je binnen een week zo gek als een deur ben ik bang....quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In z'n video dagboeken van z'n reizen (ook wel op TV geweest) zit hij op het laatst tegen de reling te lullen, vooral heel vaag ook![]()
Maar je moet gewoon een enorm karakter hebben als je doet wat hij doet! Schijt aan iedereen en vertrekken. En reken maar dat het doorbijten is in je eentje...
Ik wil het niet volgen tenzij het op tv komt.quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je kunt hem hier volgen http://www.humanedgetech.com/expedition/hdv/
Eén flinke storm in je eentje op zee en een normaal mens is z'n verstand zo goed als kwijt. Die geluiden die je dan hoort, bij kracht 11-12, schijnen angstaanjagend te zijn. Lijkt op gegil van 1000 vrouwen in doodsnood....quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb die uitzendingen wel gezien en hem ook wel gevolgd. Als je niet heel sterk bent ben je binnen een week zo gek als een deur ben ik bang....
Ja, ik vind dat mooiquote:Op zondag 31 augustus 2008 00:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik wil het niet volgen tenzij het op tv komt.
Vond het nogal heftig toen hij zei dat hij waarschijnlijk nooit meer terug zou komen en op zee zou sterven.....
Ja. En die blik van dat kind erbij ook. Nou je het zegt. Dat was echt bloedstollende tv. En ik vond het zooooooo egoïstisch!quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik wil het niet volgen tenzij het op tv komt.
Vond het nogal heftig toen hij zei dat hij waarschijnlijk nooit meer terug zou komen en op zee zou sterven.....
Wat is er heldhaftig aan het in de steek laten van je zoon, het meerdere malen riskeren van je leven met de kans dat je een zoon zonder vader achterlaat?quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat mooiSterven in het harnas, ergens over boord slaan met een fles alcohol in je mik nadat je op een eilandje in de Stille Zuidzee je aan alles tegoed hebt gedaan. Voor mij is hij een held, een enorme eenzame held, vermoedelijk vol onverwerkt verleden?
Mwah, als je het in perspectief zet, tienduizenden mannen zien hun kinderen niet meer op het vasteland. Daarnaast laat iedere vader z'n zoon of dochter vroeg of laat alleen doordat hij de geest geeft. Hij doet het alleen een paar jaar eerder. Wederom getuigd het van een sterk karakter dat je het kunt. En ja, ook van een enorm egoïsme.quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat is er heldhaftig aan het in de steek laten van je zoon, het meerdere malen riskeren van je leven met de kans dat je een zoon zonder vader achterlaat?
Helemaal niets.
Slaap lekkerquote:Op zondag 31 augustus 2008 00:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Jong en lui, ik ga te bedde. Manmanman moe enzo. Wall-E is echt een toffe film.Maar een peleton jongens in feeststemming vréét energie
De man is al jarenlang bezig op deze manier dus die vlieger gaat niet op, dit is niet iets van de laatste tijd.quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mwah, als je het in perspectief zet, tienduizenden mannen zien hun kinderen niet meer op het vasteland. Daarnaast laat iedere vader z'n zoon of dochter vroeg of laat alleen doordat hij de geest geeft. Hij doet het alleen een paar jaar eerder. Wederom getuigd het van een sterk karakter dat je het kunt. En ja, ook van een enorm egoïsme.
En leef je voor je zoon van 20 of ouder of leef je je eigen leven en laat je je kinderen dat ook doen?
Je moet je ook niet vergissen in het feit dat de zee voor een zeeman verslavend is. Die trekt meer dan tien paarden en geen gezin houdt iemand die van het water houdt aan de kant.
Zij heeft hem verlaten, hij niet haar.......misschien dat dat nog wel wat verschil maakt.quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:25 schreef Dementor het volgende:
Een vader die zijn zoon begeleid en bijstaat met raad op de momenten dat het nodig is, dat is een held.
Een verknipte zeeman die alleen gehoor geeft aan zijn eigen verlangen is dat niet.
We hebben het hier niet over Michiel de Ruyter die een invasie af slaat, we hebben het hier over een egoïst.
Je kunt nog zo van iemand houden, als diegene je maar lang genoeg pijn doet is het beter om afscheid te nemen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zij heeft hem verlaten, hij niet haar.......misschien dat dat nog wel wat verschil maakt.
Niet geheel mee eens, we weten niet onder welke condities hij vader is geworden. En er zijn zoveel kinderen die niet eens weten door wie ze verwekt zijn.....quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
De man is al jarenlang bezig op deze manier dus die vlieger gaat niet op, dit is niet iets van de laatste tijd.
Hij gaat de hele wereld rond puur uit eigen belang, hij wil zoveel mogelijk prikkels ervaren zonder rekening te houden met het thuisfront.
Een vader die zijn zoon begeleid en bijstaat met raad op de momenten dat het nodig is, dat is een held.
Een verknipte zeeman die alleen gehoor geeft aan zijn eigen verlangen is dat niet.
We hebben het hier niet over Michiel de Ruyter die een invasie afslaat, we hebben het hier over een egoïst.
Als je de feiten niet kent, kun je niet stellen dat hij haar pijn heeft gedaan. Hoe dan ook, ik heb iets met die types. Pluk de dag, fuck iedereen, met of zonder subwoofer, want het kan je laatste zijn.quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je kunt nog zo van iemand houden, als diegene je maar lang genoeg pijn doet is het beter om afscheid te nemen.
Maar ik wil niet zo ver gaan, ik weet het fijne niet van zijn prive leven.
Ik beperk me even tot de harde feiten.
Je bent er op dat moment nog altijd zelf bij.quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Niet geheel mee eens, we weten niet onder welke condities hij vader is geworden. En er zijn zoveel kinderen die niet eens weten door wie ze verwekt zijn.....
Als je als man meerdere malen je vrouw achterlaat met de gedachte dat het afscheid wel eens voor eeuwig zou kunnen zijn kan ik me heel goed voorstellen dat zoiets op ten duur opbreekt.quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je de feiten niet kent, kun je niet stellen dat hij haar pijn heeft gedaan. Hoe dan ook, ik heb iets met die types. Pluk de dag, fuck iedereen, met of zonder subwoofer, want het kan je laatste zijn.
't Zou mij prima lijken als ik het kon!
Ze waren samen op wereldreis, kregen een kind op Paaseiland, zij vertrok een x periode daarna naar Nederland met dat kind omdat ze het schijnbaar niet meer trok of zag zitten, hij bleef op de boot en zeilde door.quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als je als man meerdere malen je vrouw achterlaat met de gedachte dat het afscheid wel eens voor eeuwig zou kunnen zijn kan ik me heel goed voorstellen dat zoiets op ten duur opbreekt.
En ja pluk de dag maar niet ten koste van alles en iedereen.
Maar dat is een stukje beschaving dat je wel of niet in je lijf hebt zitten.
En jij vind iemand die zijn verantwoordelijkheden ontloopt een held?quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze waren samen op wereldreis, kregen een kind op Paaseiland, zij vertrok een x periode daarna naar Nederland met dat kind omdat ze het schijnbaar niet meer trok of zag zitten, hij bleef op de boot en zeilde door.
goed zo, kleine guit, gekke boef!!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:18 schreef Dementor het volgende:
Ik ben de buren aan het plagen met mijn subwoofer.
Fuck 'em.
Goed idee!quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
goed zo, kleine guit, gekke boef!!![]()
straks nog even een rondje blaak op de fiets in je blote pielemans en alles komt goed!
at ieders: goedemorgen
Ga je nu eerst maar eens in het verhaal verdiepen voordat je zit te oordelen. En ja, voor mij is hij een held omdat hij uitdagingen trotseert waar vermoedelijk 99 procent van de mensen jankend op hun knieën zouden smeken voor betere tijden en daarna gelijk met hun staart tussen de benen naar huis zouden rennen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
En jij vind iemand die zijn verantwoordelijkheden ontloopt een held?
Heee, WeeJeequote:Op zondag 31 augustus 2008 00:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
goed zo, kleine guit, gekke boef!!![]()
straks nog even een rondje blaak op de fiets in je blote pielemans en alles komt goed!
at ieders: goedemorgen
Ik zie een vader die de zee verkiest boven zijn bloedeigen zoon.quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ga je nu eerst maar eens in het verhaal verdiepen voordat je zit te oordelen. En ja, voor mij is hij een held omdat hij uitdagingen trotseert waar vermoedelijk 99 procent van de mensen jankend op hun knieën zouden smeken voor betere tijden en daarna gelijk met hun staart tussen de benen naar huis zouden rennen.
In dat opzicht vind ik hem een held, naast al het andere wat ik ook van hem kan vinden.
Juist wel! Hij kan in ieder geval loslaten daar waar anderen krampachtig bij elkaar klitten en elkaar vast houden in belemmerende patronen. Elkaar niet zien zegt namelijk geen fuck over "om elkaar geven" en misschien spreken ze elkaar vaker dan jij jouw vader!quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zie een vader die de zee verkiest boven zijn bloedeigen zoon.
Dat noem ik geen held.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |