quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan heb je dus een vicieuze cirkel: hij onderhoudt ze net genoeg om ze niet op zoek te laten gaan naar een echte vent
Met een vette hernia ga je vast niet zo hard tekeer.....quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Daar heeft LS geen weet van, hij ligt tot een uur of 9 in bed en dan zijn alle buurmannen aan het werk
Wat was er nou eerder?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Met een vette hernia ga je vast niet zo hard tekeer.....
Da's niet naief hoor, ik heb echt van hem begrepen dat het om een stuk of vier deels werkende vrijgezelle vrouwen gaat. Van wie een dus een kind van hem wil en de ander haar hond puppies heeft van de zijne. Wat op zich dan natuurlijk alweer opmerkelijk genoeg is.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Die naieve gedachte had ik ook.
Dan ken je LS nog nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Met een vette hernia ga je vast niet zo hard tekeer.....
Opmerkelijker vind ik dat hij dat hier vol trots loopt te verkondigen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's niet naief hoor, ik heb echt van hem begrepen dat het om een stuk of vier deels werkende vrijgezelle vrouwen gaat. Van wie een dus een kind van hem wil en de ander haar hond puppies heeft van de zijne. Wat op zich dan natuurlijk alweer opmerkelijk genoeg is.
Maar voorlopig heeft die mafkees, zo het lijkt, tien keer meer in z'n leven gedaan dan de doorsnee kaaskopquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dan ken je LS nog niet
LS doet alles om de buurt gelukkig te houden![]()
Da's de oerman in hem he. Boem boem loopt hij met zijn knuppel alle grotten met wijfjes afquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Opmerkelijker vind ik dat hij dat hier vol trots loopt te verkondigen.
Wat een prestatie, laten we LS voordragen voor een lintje.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar voorlopig heeft die mafkees, zo het lijkt, tien keer meer in z'n leven gedaan dan de doorsnee kaaskop
Ja, "leven" en "doen" is idd best een prestatie in dit aangeharkte landje, vind ik!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat een prestatie, laten we LS voordragen voor een lintje.
Alleen de uitkomst is niet altijd even fraai.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, "leven" en "doen" is idd best een prestatie in dit aangeharkte landje, vind ik!
Is hij eigenlijk geen kloon van kastanova?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De wedloop van LS, wat is sneller, het straatverbod of de hernia?
Ik zie het voor mequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's de oerman in hem he. Boem boem loopt hij met zijn knuppel alle grotten met wijfjes af
Dus jij denkt dat de doorsnee kaaskop nooit neukt?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar voorlopig heeft die mafkees, zo het lijkt, tien keer meer in z'n leven gedaan dan de doorsnee kaaskop
Nee, maar des te meer leerzaam denk ik dan weer......Als je niets doet, maak je ook geen fouten...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Alleen de uitkomst is niet altijd even fraai.
Elke doorsnee kaaskop neukt zijn buurvrouwquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat de doorsnee kaaskop nooit neukt?Danwel zijn hond uitlaat?
Probeer eens niet te denken in uitersten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, maar des te meer leerzaam denk ik dan weer......Als je niets doet, maak je ook geen fouten...
Ja, klopt, de doorsnee kaaskop heeft geen 10 keer een straatverbodquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De doorsnee kaaskop heeft huisje, boompje, beestje......je wordt er meestal oud mee, maar of het nu zo zaligmakend is?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat de doorsnee kaaskop nooit neukt?Danwel zijn hond uitlaat?
ff ter verduidelijking... Ik doe het niet met buurvrouwen die een realtie hebben.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Straatverbod zal het waarschijnlijk niet worden, zie eerder een buurman achter hem aanrennen en dan is het maar de vraag hoe hard LS kan lopen
Zo erg is het nu ook weer nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij LS stel ik me een Jaap-look-a-like in een Elvis-pak voor.
Ik zie hem meer als Jaap in beervormpjequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie het voor me![]()
Bij LS stel ik me een Jaap-look-a-like in een Elvis-pak voor.
Maar je hond welquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
ff ter verduidelijking... Ik doe het niet met buurvrouwen die een realtie hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |