abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 31 augustus 2008 @ 00:15:28 #201
135486 Manu82
How you doin'?
pi_61256927
Dat vind ik dus juist mooi aan dat programma van Hugo Borst, krijg je een keer een andere kant te zien van iemand
Some memories are best forgotten
Room 23
  zondag 31 augustus 2008 @ 00:20:31 #202
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_61256995
Al vond ik deze kant dan wat minder. Hij is echt ernstig van zijn voetstuk gevallen voor mij
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_61257000
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 00:15 schreef Dementor het volgende:

[..]

Wat is er heldhaftig aan het in de steek laten van je zoon, het meerdere malen riskeren van je leven met de kans dat je een zoon zonder vader achterlaat?

Helemaal niets.
Mwah, als je het in perspectief zet, tienduizenden mannen zien hun kinderen niet meer op het vasteland. Daarnaast laat iedere vader z'n zoon of dochter vroeg of laat alleen doordat hij de geest geeft. Hij doet het alleen een paar jaar eerder. Wederom getuigd het van een sterk karakter dat je het kunt. En ja, ook van een enorm egoïsme.

En leef je voor je zoon van 20 of ouder of leef je je eigen leven en laat je je kinderen dat ook doen?

Je moet je ook niet vergissen in het feit dat de zee voor een zeeman verslavend is. Die trekt meer dan tien paarden en geen gezin houdt iemand die van het water houdt aan de kant.
  zondag 31 augustus 2008 @ 00:23:31 #204
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_61257031
Jong en lui, ik ga te bedde. Manmanman moe enzo. Wall-E is echt een toffe film. Maar een peleton jongens in feeststemming vréét energie
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_61257057
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 00:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Jong en lui, ik ga te bedde. Manmanman moe enzo. Wall-E is echt een toffe film. Maar een peleton jongens in feeststemming vréét energie
Slaap lekker
pi_61257067
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 00:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Mwah, als je het in perspectief zet, tienduizenden mannen zien hun kinderen niet meer op het vasteland. Daarnaast laat iedere vader z'n zoon of dochter vroeg of laat alleen doordat hij de geest geeft. Hij doet het alleen een paar jaar eerder. Wederom getuigd het van een sterk karakter dat je het kunt. En ja, ook van een enorm egoïsme.

En leef je voor je zoon van 20 of ouder of leef je je eigen leven en laat je je kinderen dat ook doen?

Je moet je ook niet vergissen in het feit dat de zee voor een zeeman verslavend is. Die trekt meer dan tien paarden en geen gezin houdt iemand die van het water houdt aan de kant.
De man is al jarenlang bezig op deze manier dus die vlieger gaat niet op, dit is niet iets van de laatste tijd.
Hij gaat de hele wereld rond puur uit eigen belang, hij wil zoveel mogelijk prikkels ervaren zonder rekening te houden met het thuisfront.

Een vader die zijn zoon begeleid en bijstaat met raad op de momenten dat het nodig is, dat is een held.
Een verknipte zeeman die alleen gehoor geeft aan zijn eigen verlangen is dat niet.

We hebben het hier niet over Michiel de Ruyter die een invasie afslaat, we hebben het hier over een egoïst.
pi_61257084
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 00:25 schreef Dementor het volgende:

Een vader die zijn zoon begeleid en bijstaat met raad op de momenten dat het nodig is, dat is een held.
Een verknipte zeeman die alleen gehoor geeft aan zijn eigen verlangen is dat niet.

We hebben het hier niet over Michiel de Ruyter die een invasie af slaat, we hebben het hier over een egoïst.
Zij heeft hem verlaten, hij niet haar.......misschien dat dat nog wel wat verschil maakt.
pi_61257094
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 00:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Zij heeft hem verlaten, hij niet haar.......misschien dat dat nog wel wat verschil maakt.
Je kunt nog zo van iemand houden, als diegene je maar lang genoeg pijn doet is het beter om afscheid te nemen.
Maar ik wil niet zo ver gaan, ik weet het fijne niet van zijn prive leven.
Ik beperk me even tot de harde feiten.
  † In Memoriam † zondag 31 augustus 2008 @ 00:28:37 #209
135486 Manu82
How you doin'?
pi_61257102
heb ik gvd de top 25 van jan smit gemist
Room 23
  † In Memoriam † zondag 31 augustus 2008 @ 00:31:26 #210
135486 Manu82
How you doin'?
pi_61257145
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 00:25 schreef Dementor het volgende:

[..]

De man is al jarenlang bezig op deze manier dus die vlieger gaat niet op, dit is niet iets van de laatste tijd.
Hij gaat de hele wereld rond puur uit eigen belang, hij wil zoveel mogelijk prikkels ervaren zonder rekening te houden met het thuisfront.

We hebben het hier niet over Michiel de Ruyter die een invasie afslaat, we hebben het hier over een egoïst.
Niet geheel mee eens, we weten niet onder welke condities hij vader is geworden. En er zijn zoveel kinderen die niet eens weten door wie ze verwekt zijn.....
Room 23
pi_61257152
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 00:28 schreef Dementor het volgende:

[..]

Je kunt nog zo van iemand houden, als diegene je maar lang genoeg pijn doet is het beter om afscheid te nemen.
Maar ik wil niet zo ver gaan, ik weet het fijne niet van zijn prive leven.
Ik beperk me even tot de harde feiten.
Als je de feiten niet kent, kun je niet stellen dat hij haar pijn heeft gedaan. Hoe dan ook, ik heb iets met die types. Pluk de dag, fuck iedereen, met of zonder subwoofer, want het kan je laatste zijn.

't Zou mij prima lijken als ik het kon!
pi_61257159
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 00:31 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Niet geheel mee eens, we weten niet onder welke condities hij vader is geworden. En er zijn zoveel kinderen die niet eens weten door wie ze verwekt zijn.....
Je bent er op dat moment nog altijd zelf bij.
Maar dat is een andere discussie.
pi_61257176
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 00:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Als je de feiten niet kent, kun je niet stellen dat hij haar pijn heeft gedaan. Hoe dan ook, ik heb iets met die types. Pluk de dag, fuck iedereen, met of zonder subwoofer, want het kan je laatste zijn.

't Zou mij prima lijken als ik het kon!
Als je als man meerdere malen je vrouw achterlaat met de gedachte dat het afscheid wel eens voor eeuwig zou kunnen zijn kan ik me heel goed voorstellen dat zoiets op ten duur opbreekt.

En ja pluk de dag maar niet ten koste van alles en iedereen.
Maar dat is een stukje beschaving dat je wel of niet in je lijf hebt zitten.
pi_61257181

[ Bericht 100% gewijzigd door blomst op 31-08-2008 00:38:13 ]
Goedemorgen :W
  † In Memoriam † zondag 31 augustus 2008 @ 00:34:59 #215
135486 Manu82
How you doin'?
pi_61257203
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 00:33 schreef blomst het volgende:
wat ister?
Room 23
pi_61257252
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 00:34 schreef Manu82 het volgende:

[..]

wat ister?
nee laat maar
Goedemorgen :W
pi_61257254
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 00:33 schreef Dementor het volgende:

[..]

Als je als man meerdere malen je vrouw achterlaat met de gedachte dat het afscheid wel eens voor eeuwig zou kunnen zijn kan ik me heel goed voorstellen dat zoiets op ten duur opbreekt.

En ja pluk de dag maar niet ten koste van alles en iedereen.
Maar dat is een stukje beschaving dat je wel of niet in je lijf hebt zitten.
Ze waren samen op wereldreis, kregen een kind op Paaseiland, zij vertrok een x periode daarna naar Nederland met dat kind omdat ze het schijnbaar niet meer trok of zag zitten, hij bleef op de boot en zeilde door.
pi_61257274
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 00:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ze waren samen op wereldreis, kregen een kind op Paaseiland, zij vertrok een x periode daarna naar Nederland met dat kind omdat ze het schijnbaar niet meer trok of zag zitten, hij bleef op de boot en zeilde door.
En jij vind iemand die zijn verantwoordelijkheden ontloopt een held?
  † In Memoriam † zondag 31 augustus 2008 @ 00:41:51 #219
135486 Manu82
How you doin'?
pi_61257307
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 00:38 schreef blomst het volgende:

[..]

nee laat maar
ok.
Room 23
pi_61257310
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 23:18 schreef Dementor het volgende:
Ik ben de buren aan het plagen met mijn subwoofer.
Fuck 'em.
goed zo, kleine guit, gekke boef!!

straks nog even een rondje blaak op de fiets in je blote pielemans en alles komt goed!

at ieders: goedemorgen
pi_61257327
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 00:42 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

straks nog even een rondje blaak op de fiets in je blote pielemans en alles komt goed!

Goed idee!
pi_61257350
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 00:39 schreef Dementor het volgende:

[..]

En jij vind iemand die zijn verantwoordelijkheden ontloopt een held?
Ga je nu eerst maar eens in het verhaal verdiepen voordat je zit te oordelen. En ja, voor mij is hij een held omdat hij uitdagingen trotseert waar vermoedelijk 99 procent van de mensen jankend op hun knieën zouden smeken voor betere tijden en daarna gelijk met hun staart tussen de benen naar huis zouden rennen.

In dat opzicht vind ik hem een held, naast al het andere wat ik ook van hem kan vinden.
pi_61257360
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 00:42 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

Heee, WeeJee
pi_61257376
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 00:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ga je nu eerst maar eens in het verhaal verdiepen voordat je zit te oordelen. En ja, voor mij is hij een held omdat hij uitdagingen trotseert waar vermoedelijk 99 procent van de mensen jankend op hun knieën zouden smeken voor betere tijden en daarna gelijk met hun staart tussen de benen naar huis zouden rennen.

In dat opzicht vind ik hem een held, naast al het andere wat ik ook van hem kan vinden.
Ik zie een vader die de zee verkiest boven zijn bloedeigen zoon.
Dat noem ik geen held.

En ja ik heb wel respect voor zijn prestaties, ik zou het niet kunnen maar dat maakt hem nog geen held.
pi_61257427
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 00:46 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ik zie een vader die de zee verkiest boven zijn bloedeigen zoon.
Dat noem ik geen held.
Juist wel! Hij kan in ieder geval loslaten daar waar anderen krampachtig bij elkaar klitten en elkaar vast houden in belemmerende patronen. Elkaar niet zien zegt namelijk geen fuck over "om elkaar geven" en misschien spreken ze elkaar vaker dan jij jouw vader!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')