Dankjequote:
Nooooooquote:
Draaiorgelsquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Noooooo
Gelukkig staat hier een orgel voor de deur dus nu heb ik een of ander josti nummer in mn hoofd
My god, what did I doquote:
quote:
quote:
Waar maak jij je druk over? Je kunt toch gewoon mucken?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:45 schreef DaMart het volgende:
Nummer 1.000 komt toch zondag pas, zeker?
Voor jou altijdquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:42 schreef Fha het volgende:
Ik ga even met de poes weer naar de DA.. houden jullie een plekje over in de 1000e?![]()
Nee, morgen, of heel misschien vandaagquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:45 schreef DaMart het volgende:
Nummer 1.000 komt toch zondag pas, zeker?
Ik weet uberhaupt niet wat er zo speciaal is. Ik denk dat het niet eens de echte 1000 is, er zijn topics overgeslagen en dubbel gedaan. Het woord "care" komt bij me op. Alsof je er niet bijhoort als je niet in #1000 postquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waar maak jij je druk over? Je kunt toch gewoon mucken?
Dan krijg je een KSC ban!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet uberhaupt niet wat er zo speciaal is. Ik denk dat het niet eens de echte 1000 is, er zijn topics overgeslagen en dubbel gedaan. Het woord "care" komt bij me op. Alsof je er niet bijhoort als je niet in #1000 post
/carequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet uberhaupt niet wat er zo speciaal is. Ik denk dat het niet eens de echte 1000 is, er zijn topics overgeslagen en dubbel gedaan. Het woord "care" komt bij me op. Alsof je er niet bijhoort als je niet in #1000 post
Hoenjéequote:
Hoiquote:
Dat vat het goed samen.quote:
quote:
jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je miste me he.. geef nou maar toe
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:41 schreef OA het volgende:
Umbrella ♪♪♫♫♪♪♪♪♫
Holiday.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:51 schreef Houniet het volgende:
Hoe is het hier?
Ik heb trouwens frits al in geen tijden gezien?
Der Frits ist mit Urlaubquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:51 schreef Houniet het volgende:
Hoe is het hier?
Ik heb trouwens frits al in geen tijden gezien?
Dat verklaart een hoopquote:
Ik wist dat er nog iemand was die het kan waarderen!quote:
Heb je wel een goeie schuilplaats voor 'm gemaaktquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:50 schreef Klonk het volgende:
ik heb net trouwens voor het eerst in zeker 3 maanden mijn braadpanmeerval weer in het aquarium gezien
Man, Rihanna is zwaar relaxedquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:54 schreef OA het volgende:
[..]
Ik wist dat er nog iemand was die het kan waarderen!
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:54 schreef OA het volgende:
[..]
Ik wist dat er nog iemand was die het kan waarderen!
Ik jou ook hoorquote:
Lekker kontje welquote:
Dat rijmt op busquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:00 schreef Ladylike het volgende:
dus..
Klaarblijkelijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ook hier?
Pappierrrrrrrquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ook hier?
en op kusquote:
en mooi als ze nog zwemmenquote:
Houniet!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
Pappierrrrrrr [ afbeelding ] [ afbeelding ].
Je blijft bezig.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:07 schreef Kuukske het volgende:
Nog een tvp.
die graaft ie zelf, ik weet meestal alleen door dat ik gegraaf hoor dat ie nog in leven is, zien is zeldzaamquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Heb je wel een goeie schuilplaats voor 'm gemaakt.
quote:Dit forum bevat geen topics, of er zijn geen berichten geplaatst in de gekozen tijdsperdiode. Kies een ander forum, wijzig de gekozen tijdsperiode of open een topic in dit forum.
Dan ben ik al weg jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Houniet!![]()
Heb je nog plannen voor Qlimax in November of ben je dan al geëmigreerd?
Nee.quote:
Je moet wat he, als je niks zinnigs te melden hebtquote:
Don't we all.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet wat he, als je niks zinnigs te melden hebt
Dan loop ik je weer misquote:
Werksequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan loop ik je weer mis![]()
Ik ga werken
Ja, sorry.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Je moet wat he, als je niks zinnigs te melden hebt
Is er een docu gemaakt over de stats van KSC?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:22 schreef Klonk het volgende:
voor de cijferfreaks is er een erg leuke docu nu op national geographic
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is er een docu gemaakt over de stats van KSC?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is er een docu gemaakt over de stats van KSC?
Wat denkt'ie wel niet!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:23 schreef Ladylike het volgende:
Pfff zet mn baas me ineens aan het werk.. wat denkt ie wel?
Dat ie mn loon betaalt ofzo?
Rihanna moet, alleen al door dat nummer, 'r paraplu maar steken waar de zon niet schijntquote:
Wat jij zegt Es. Precies wat jij zegt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:30 schreef es70 het volgende:
Rihanna moet, alleen al door dat nummer, 'r paraplu maar steken waar de zon niet schijnt.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat jij zegt Es. Precies wat jij zegt.
Under my Umbrella-ella-ella-ellende.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
wie de hell is rihanna uberhaupt en welke stoeptegel bedenkt het om zijn kind zo te noemen?
ECHT WEL! Toch?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:36 schreef Ladylike het volgende:
*gaat naast Es en Kuukske staan*
@ fles: ik denk dat ze zo niet irl heet, maar alleen op het podium ..
jij heet toch ook niet flash met je naam?
Michael Jackson heet zeker ook Herman de Kaaskop of zo?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:36 schreef Ladylike het volgende:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:36 schreef Ladylike het volgende:
*gaat naast Es en Kuukske staan*
Okay ik heet ook Ladylikequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Michael Jackson heet zeker ook Herman de Kaaskop of zo?
Tuuk heet die ECHT RIhanna
WAAROM??
dus middennaam.. geen roepnaam dusquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:44 schreef es70 het volgende:
Robyn Rihanna Fenty (Saint Michael (Barbados), 20 februari 1988), kortweg bekend onder haar artiestennaam Rihanna...
lekkere buurtquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:40 schreef es70 het volgende:
OMG... Sommige mensen hebben echt dringend een hobby nodig.
Vrienden hebben een anonieme brief van een 'verontruste buurtbewoner' gekregen. Dat 'de situatie' al ruim een jaar gevolgd word en dat zìj moet stoppen met dat wat ze met de vrijgezelle buurman doet, want wat zou haar moeder/schoonouders/vrienden ervan zeggen als ze daarvan wisten en dat hìj het allemaal niet over zijn kant moet laten gaan en wat vaker met zijn vuist op tafel moet slaan want hij is veel te lief dat 'ie het allemaal maar accepteert.
Ook in het gehucht waar jij woont zeker?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:40 schreef es70 het volgende:
Vrienden hebben een anonieme brief van een 'verontruste buurtbewoner' gekregen. Dat 'de situatie' al ruim een jaar gevolgd word en dat zìj moet stoppen met dat wat ze met de vrijgezelle buurman doet, want wat zou haar moeder/schoonouders/vrienden ervan zeggen als ze daarvan wisten en dat hìj het allemaal niet over zijn kant moet laten gaan en wat vaker met zijn vuist op tafel moet slaan want hij is veel te lief dat 'ie het allemaal maar accepteert.
Nou ja, we kunnen er wel ff goed om lachenquote:
Nope, niet eensquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook in de gehucht waar jij woont zeker?
ZIe je nou?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:44 schreef es70 het volgende:
Robyn Rihanna Fenty (Saint Michael (Barbados), 20 februari 1988), kortweg bekend onder haar artiestennaam Rihanna...
WTF?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:40 schreef es70 het volgende:
Ik heb niet beweerd dat het niet zo zou zijn, ik weet dat sommige mensen hun kinderen namen geven die net even iets anders zijn dan wat 'gewoon' gevonden wordquote:
En die buurtbewoner heeft niet eens goed opgelet ook, ze heeft helemaal niks met de buurmanquote:
kijk daar kan de politie wel iets meequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou ja, we kunnen er wel ff goed om lachen.
Blijft alleen een feit dat er net teveel inside-info instaat om het van hallo/dagbuur te laten zijn. Da's natuurlijk een beetje een vervelend idee. Hoelang we precies op vakantie zijn geweest, het feit dat ze daarna nog 4 dagen is gaan motorrijden met de buurman en waar dat was, schoonouders en moeder...
Aangifte doen dan? Die nemen ze vast niet aan, stelletje .............. dat het zijnquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kijk daar kan de politie wel iets mee
duidelijk dat ze in de gaten wordt gehouden (stond er ook letterlijk in?) en dat mag niet.. men noemt dat stalken
Zeker wel, of er iets met die aangifte gedaan kan worden is iets andersquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Aangifte doen dan? Die nemen ze vast niet aan, stelletje .............. dat het zijn
Ze gaan er niks mee doenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kijk daar kan de politie wel iets mee
duidelijk dat ze in de gaten wordt gehouden (stond er ook letterlijk in?) en dat mag niet.. men noemt dat stalken
Wel lame om dat anoniem te doen dan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:03 schreef es70 het volgende:
[..]
En die buurtbewoner heeft niet eens goed opgelet ook, ze heeft helemaal niks met de buurman.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:08 schreef Klonk het volgende:
ik stond een keer in de badkamer, hoor ik op de stoep voor ons huis mensen praten en ze hebben het duidelijk over ons, en ze noemde ons een vreemd stel
Heel flauw idd. Wat ik gehoord heb doet eigenlijk vermoeden dat het iemand uit de kennissenkring is ... Niet iedereen weet dat ze naar Duitsland is geweest, en dat haar vader niet meer leeft staat ook niet op het bordje boven de deur...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel lame om dat anoniem te doen dan.
Had ik naakt het raampje open gemaakt en geroepen: nee, jij trekt volle zalen..quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:08 schreef Klonk het volgende:
ik stond een keer in de badkamer, hoor ik op de stoep voor ons huis mensen praten en ze hebben het duidelijk over ons, en ze noemde ons een vreemd stel
Mij boeit het ook niet wat anderen van me denkenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:17 schreef Klonk het volgende:
neuh, teveel moeite laat ze maar lullen
dingen zijn snel doorverteld hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Heel flauw idd. Wat ik gehoord heb doet eigenlijk vermoeden dat het iemand uit de kennissenkring is ... Niet iedereen weet dat ze naar Duitsland is geweest, en dat haar vader niet meer leeft staat ook niet op het bordje boven de deur...
Wij woonden hier een week (ik was hoogzwanger) toen er een buurman kwam vragen wanneer we de voortuin gingen opknappen, want dit was toch geen gezichtquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:12 schreef Klonk het volgende:
psies, ik hou de voortuin netjes, val niemand lastig, maar ze vinden het waarschijnlijk vreemd dat in plaats van een grote eettafel we twee bureau´s met computerzooi hebben staan...
Van sommigen wel hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mij boeit het ook niet wat anderen van me denken
Ze kunnen beter over je lullen dan van je vretenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dingen zijn snel doorverteld hoor
mensen weten meer over je dan je denkt .. dat merk ik wel aan mijn buurvrouw.. die weet ook alles over iedereen
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:21 schreef Klonk het volgende:
dat je geen bankstel hebt vind ik ook erg vreemd hooren onze voortuin heb ik gewoon volgeflikkerd met van dat boomschors
Mensen die bij anderen naar binnen gluren moeten hard stervenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:12 schreef Klonk het volgende:
ze vinden het waarschijnlijk vreemd dat in plaats van een grote eettafel we twee bureau´s met computerzooi hebben staan...
Waar zit je dan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:21 schreef Klonk het volgende:
dat je geen bankstel hebt vind ik ook erg vreemd hoor![]()
ze gaan hun gang maar, heb niets te verbergenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mensen die bij anderen naar binnen gluren moeten hard sterven
Ik hoef geen bankstel, ik heb nu meer zitplaatsen dan ik met een bankstel zou hebben (en nee, we zitten dus niet op de grondquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]ik weet wel een paar panden waar het bankstel in de voortuin staat
Nou, ik zou me er wel aan storen hoor. Wat bezielt je dan, over straat lopen en een beetje gaan kijken of de buren wel een acceptabel normaal gezinnetje zijnquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:25 schreef Klonk het volgende:
ze gaan hun gang maar, heb niets te verbergen
*smiespelsmiespelquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:21 schreef Klonk het volgende:
dat je geen bankstel hebt vind ik ook erg vreemd hoor![]()
Waar Klonk zit weet ik niet, maar wij zitten op bioscoopstoelenquote:
ach, er is weinig meer Nederlandser dan te roddelen en als je aan het lopen bent bij de huizen naar binnen te kijken en je dan verbazen over de inrichtingquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, ik zou me er wel aan storen hoor. Wat bezielt je dan, over straat lopen en een beetje gaan kijken of de buren wel een acceptabel normaal gezinnetje zijnBel dan gewoon aan stelletje stakkers.
O, ik dacht dat jullie op de grond moesten zitten...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Waar Klonk zit weet ik niet, maar wij zitten op bioscoopstoelen.
Bij lange na nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*smiespelsmiespel
als dat nou maar het vreemdste aan Es was...![]()
*smiespelsmiespel
Zie het topic in K&W.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
ach, er is weinig meer Nederlandser dan te roddelen en als je aan het lopen bent bij de huizen naar binnen te kijken en je dan verbazen over de inrichting
Ik schaam me als ik per ongeluk ergens naar binnen kijk...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
ach, er is weinig meer Nederlandser dan te roddelen en als je aan het lopen bent bij de huizen naar binnen te kijken en je dan verbazen over de inrichting
Klonk zit meestal in een bureaustoel of op onze kringloopwinkel bank (ga geen nieuwe bank kopen met 5 kattenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Waar Klonk zit weet ik niet, maar wij zitten op bioscoopstoelen.
Languit liggen doe ik in mijn bedquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:29 schreef OA het volgende:
[..]
O, ik dacht dat jullie op de grond moesten zitten...![]()
Bioscoopstoelen kan relaxed zijn, maar je kan nooit eens lekker languit op de bank gaan liggen....
Kringloopwinkelquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
Klonk zit meestal in een bureaustoel of op onze kringloopwinkel bank (ga geen nieuwe bank kopen met 5 katten)
Iedereen zo zijn eigenaardighedenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Languit liggen doe ik in mijn bed(of ik geef de tafel een zwieper en leg een plaid op de grond
).
Dat is zo hard! Daar heb ik dan weer een zo'n luchtbedmatrasje voor dat zichzelf op zou moeten blazen, maar daar te lui voor isquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Languit liggen doe ik in mijn bed(of ik geef de tafel een zwieper en leg een plaid op de grond
).
Ik heb een 6 zitsbank in een hoek, zeg maar zoquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat is zo hard! Daar heb ik dan weer een zo'n luchtbedmatrasje voor dat zichzelf op zou moeten blazen, maar daar te lui voor is. Ik heb 2 tweezitsbanken, en echt lekker liggen doet dat ook niet
Ik ben hard aant blazen maar dat helpt ook al nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:42 schreef marcb1974 het volgende:
Nog 5 kwartier
Wie wil de klok eens hard vooruit zetten
Tuurlijk, maar hou dat gewoon voor je, denk je danquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:29 schreef Klonk het volgende:
Ik weet nog een leuke taxi-beebquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:45 schreef OA het volgende:
@#$#!%^!& Komt net dat leuke meisje van de GLS weer, heeft onze receptioniste geen pakjes voor haar... Dus ze hoefde de bus niet uit en ik zag dat ze alleen nog maar een leuk topje aanhad, ipv een dikke trui...
Prima. Jij woont in The Land of Plenty. Dat is hier toch niet in de buurt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet nog een leuke taxi-beeb![]()
![]()
Maar die is van mij natuurlijk
Helaasquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben hard aant blazen maar dat helpt ook al niet
Goed nieuwsquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:48 schreef Fha het volgende:
Watermeloen
En poes hoeft niet meteen geopereerd of wat dan ook dus ik kan sparen
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:48 schreef Fha het volgende:
Watermeloen
jaaaquote:
* Fha smijt een watermeloen de KSC inquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goed nieuws
SmakelijkBreng je hier ook wat langs?
hehe ze is vast blij met de beloning (al weet ze idd wrs niet waarom ze die heeft gekregen maar dat zal haar vast worst zijnquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:02 schreef Fha het volgende:
[..]
jaaaals beloning heeft ze net heerlijk wat kattenmelk op
(net of zij snapt dat ik blij ben maar oke
)
[..]
* Fha smijt een watermeloen de KSC in
Nu issie meteen in goeie stukken gespletstsjj
Mijn taxi-beeb woont in The Land of Plenty ja. EN dat is idd hier niet in de buurtquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:48 schreef OA het volgende:
[..]
Prima. Jij woont in The Land of Plenty. Dat is hier toch niet in de buurt.
Weheh dat denk ik ookquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:06 schreef Ladylike het volgende:
hehe ze is vast blij met de beloning (al weet ze idd wrs niet waarom ze die heeft gekregen maar dat zal haar vast worst zijn)
Verwend krengquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Weheh dat denk ik ookIk denk dat ze nu vooral boos is dat er niet meer is
Hoe ouder ze word hoe meer diva gedrag ze gaat vertonenquote:
goed nieuws, maar je bent nu uitgesleept met poes ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:48 schreef Fha het volgende:
Watermeloen
Nah voorlopig dus even wel (tenzij ze veel slechter word). Ik moet haar nu gewoon goed in de gaten houden en anders gaan we 6 februari pas weer opnieuw haar schildklier bekijken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
goed nieuws, maar je bent nu uitgesleept met poes ?
met als voordeel dat een kat nooit om meer zakgeld komt vragenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:24 schreef Ladylike het volgende:
gelukkig fha.. pff een kat is net een kindje
nog een half uur
Nee die waren wel oke.. Maar als ik kijk naar de kosten van haar nieren of die smak geld voor dr schildklier had ik toch liever gehad dat het haar nieren warenquote:
nee hoor ik snap je bestquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee die waren wel oke.. Maar als ik kijk naar de kosten van haar nieren of die smak geld voor dr schildklier had ik toch liever gehad dat het haar nieren warennee natuurlijk niet.. maar nouja je snapt me wel
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
met als voordeel dat een kat nooit om meer zakgeld komt vragen
mn vent belde net..quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:29 schreef Fha het volgende:
Maar voorlopig is er even rust in huize Fha![]()
![]()
Dus ik heb lekker normaal boodschappen gedaan net dus ik ga vanavond eindelijk weer een normale maaltijd eten
Oeeh lekkerquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn vent belde net..
hij maakt zelf rijk gevulde tomatensoep..
dus met krabbetjes en balletjes gehakt, witte bonen, groente en nog meer gezonde troep
Gadverdegadverquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:31 schreef Ladylike het volgende:
dus met krabbetjes en balletjes gehakt, witte bonen, groente en nog meer gezonde troep
Je weet niet wat lekker isquote:
Alles door elkaar en alles verwarmd?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:36 schreef Pheno het volgende:
Couscous salade met gerookte kip (geen supermarktvariant), avacado, ananas en vast ergens mint uit de tuin.
Wat dan wel?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je weet niet wat lekker is
p.s. krabbetjes zijn niet krabben zoals een soort kreeft he
Nee, hoeft niet verwarmd. Couscous natuurlijk wel, maar die laten we wer lauw worden. Eigenlijk koud, maar meestal val ik al aan voordat het kamertemp heeft bereiktquote:
Even opschrijvenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, hoeft niet verwarmd. Couscous natuurlijk wel, maar die laten we wer lauw worden. Eigenlijk koud, maar meestal val ik al aan voordat het kamertemp heeft bereikt
dat zijn een soort spare-ribs (weet ook niet of het woord krabbetje gebruikt wordt buiten limburg) maar dan lekker voor in de soepquote:
ik ookquote:
met bot eraan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat zijn een soort spare-ribs (weet ook niet of het woord krabbetje gebruikt wordt buiten limburg) maar dan lekker voor in de soep
Bot in soep is toch niet zo gek?quote:
klikquote:
Die moet je er toch altijd uit halen, anders wordt ie snel zuurquote:
Als je het in de koelkast pleurt nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die moet je er toch altijd uit halen, anders wordt ie snel zuur
nu maar hopen dat het vanacht niet gaat onweren, dan issie morgen ook zuur
O dat weet ik niet.. in de surinaamse keuken is het geloof ik best normaal als er bot in je soep zitquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die moet je er toch altijd uit halen, anders wordt ie snel zuur
nu maar hopen dat het vanacht niet gaat onweren, dan issie morgen ook zuur
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:36 schreef Pheno het volgende:
Couscous salade met gerookte kip (geen supermarktvariant), avacado, ananas en vast ergens mint uit de tuin.
bij hevige onweer helpt dat niet (of ik heb een kut-ijskast dat kan ook)quote:
die van mij hangt weer bij zn moeder..quote:
Volgens mij is het een fabeltje. Ik (en mijn ouders ook) heb het nog noit gehad.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
bij hevige onweer helpt dat niet (of ik heb een kut-ijskast dat kan ook)
zo heb ik dus met carnaval 10 liter kunnen weggooien
Ik dus wel (kippensoep)quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:54 schreef OA het volgende:
[..]
Volgens mij is het een fabeltje. Ik (en mijn ouders ook) heb het nog noit gehad..
wow.. binnen het jaar.. gaat echt de goede kant opquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:54 schreef Fha het volgende:
Wauw. Essent heeft zijn dieptepunt bereikt. Ik krijg nu net vandaag 10 minuten geleden een brief met de melding dat ik mij in november 2007 heb aangemeld en dat alles goed is gegaan
Ik heb ze dan al lang eruit gehaald voordat jij die soep te zien krijgtquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Botten in de soep:
[ afbeelding ]
Geldt ook voor bot in ander eten. En graten, vellen, klokhuizen en andere overtollige hardware. Ik wil geen halffabrikaat op m'n bord. Roep maar als het WEL klaar is, dan eet ik het op
Dan is het goedquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:56 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb ze dan al lang eruit gehaald voordat jij die soep te zien krijgt
mjah iddquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb ze dan al lang eruit gehaald voordat jij die soep te zien krijgt
Veel plezier!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:58 schreef OA het volgende:
Zo, ik ga naar huis. Weekend en de verjaardag van schoonOA vieren!![]()
Dus vanavond koffie drinken, taart eten
en nog meer lekkers naar binnen werken
.
Tot later!
Wij ook.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:58 schreef Fha het volgende:
[..]
mjah idd
Maar je hebt toch soepbot? om te trekken enzo? Dat doet mn oma altijd.
LOLquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:54 schreef Fha het volgende:
Wauw. Essent heeft zijn dieptepunt bereikt. Ik krijg nu net vandaag 10 minuten geleden een brief met de melding dat ik mij in november 2007 heb aangemeld en dat alles goed is gegaan
Oh gelukkig ik dacht al dat ik het gedroomd had ofzo hahaquote:
Ja netjes heh?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL
Dat is toch in ieder geval nog ruim binnen het jaar
Spamspamspamquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:28 schreef Fha het volgende:
Nou mensen kom op, zo halen we de 1000 nooit vandaag..
hahahaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Spamspamspam
werkwerkwerk
Nou gezellug zegquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:32 schreef dndiek het volgende:
Ik ga dadelijk alweer weg eten, badmintonnen, kroeg in
Wat eten we vandaag? Zure soep?quote:
smakelijk alvastquote:
Schrokopquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:51 schreef Fha het volgende:
jort![]()
woah ik heb nu al mn mond gebrand haha
Mjah.. ik had de afgelope drie dagen echt heel slecht gegeten en dat begon ik toch wel te voelen toen ik net boven de pan hingquote:
Eens!!quote:
quote:
werken jij!quote:
Nova zembla?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:21 schreef Kuukske het volgende:
Iets met bla.
quote:
Dat zou kunnen.quote:
Ik blijf het gestoord vinden wat meth met je lijf doet..quote:
Ik blijf het gestoord vinden dat mensen drugs gaan nemen, om dingen te vergeten. En dan gaan zeggen dat het aan iemand anders ligtquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik blijf het gestoord vinden wat meth met je lijf doet..
Mjah dat andere mensen de schuld geven is echt gestoord inderdaadquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik blijf het gestoord vinden dat mensen drugs gaan nemen, om dingen te vergeten. En dan gaan zeggen dat het aan iemand anders ligt
Eigen verantwoording, vooral niet nemen
mjah echt heel zieligquote:
quote:
Ik begon al te huilenquote:
Kom maar schatquote:
quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:41 schreef Kuukske het volgende:
Jullie zitten Dr. Phil te kijken?
Gedaan!quote:
* LL kruipt bij Fha op schootquote:
quote:
Delegeren ftwquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gedaan!
Het is nu even rustig
Oh.. vet lekker knusquote:
Met mate. En wel als je goed voelt, niet als je je kut voelt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik blijf het gestoord vinden dat mensen drugs gaan nemen, om dingen te vergeten. En dan gaan zeggen dat het aan iemand anders ligt
Eigen verantwoording, vooral niet nemen
quote:
Wel prima zo op deze tweezitter.quote:
Ik ookquote:
Oh, ik heb niets tegen mensen die af en toe drugs nemen. Maar deze vrouwen zijn helemaal geflipt door die zooi. Omdat ze dus dingen willen vergeten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Met mate. En wel als je goed voelt, niet als je je kut voelt.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]heerlijk
Kinderen afnemen.. beetje high rijden![]()
edit: ik blow zelf maar stap niet stoned met mn kind in de auto!!!!!
Hulp zoeken bij je arts... heb ik ook gedaan..quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Met mate. En wel als je goed voelt, niet als je je kut voelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:
Bladspinazie?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:21 schreef Kuukske het volgende:
Iets met bla.
Dan moeten we nu maar even opschieten. Gooien we deze vol met Dr. Philquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wedden dat dat na KSC #1.000 minder wordt.
bladerdeegquote:
Het is de gok waard om nog ff door te trappenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wedden dat dat na KSC #1.000 minder wordt.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze zouden ervoor in therapie moeten.
Mijn therapeut kijkt ookquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze zouden ervoor in therapie moeten.
Met dr. Phil gooi je meteen de KSc's t/m nummer 1.004 volquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moeten we nu maar even opschieten. Gooien we deze vol met Dr. Phil
Oh, dat gaat vanavond toch wel lukken?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is de gok waard om nog ff door te trappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |