Ik hoef geen bankstel, ik heb nu meer zitplaatsen dan ik met een bankstel zou hebben (en nee, we zitten dus niet op de grondquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]ik weet wel een paar panden waar het bankstel in de voortuin staat
Nou, ik zou me er wel aan storen hoor. Wat bezielt je dan, over straat lopen en een beetje gaan kijken of de buren wel een acceptabel normaal gezinnetje zijnquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:25 schreef Klonk het volgende:
ze gaan hun gang maar, heb niets te verbergen
*smiespelsmiespelquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:21 schreef Klonk het volgende:
dat je geen bankstel hebt vind ik ook erg vreemd hoor![]()
Waar Klonk zit weet ik niet, maar wij zitten op bioscoopstoelenquote:
ach, er is weinig meer Nederlandser dan te roddelen en als je aan het lopen bent bij de huizen naar binnen te kijken en je dan verbazen over de inrichtingquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, ik zou me er wel aan storen hoor. Wat bezielt je dan, over straat lopen en een beetje gaan kijken of de buren wel een acceptabel normaal gezinnetje zijnBel dan gewoon aan stelletje stakkers.
O, ik dacht dat jullie op de grond moesten zitten...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Waar Klonk zit weet ik niet, maar wij zitten op bioscoopstoelen.
Bij lange na nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*smiespelsmiespel
als dat nou maar het vreemdste aan Es was...![]()
*smiespelsmiespel
Zie het topic in K&W.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
ach, er is weinig meer Nederlandser dan te roddelen en als je aan het lopen bent bij de huizen naar binnen te kijken en je dan verbazen over de inrichting
Ik schaam me als ik per ongeluk ergens naar binnen kijk...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
ach, er is weinig meer Nederlandser dan te roddelen en als je aan het lopen bent bij de huizen naar binnen te kijken en je dan verbazen over de inrichting
Klonk zit meestal in een bureaustoel of op onze kringloopwinkel bank (ga geen nieuwe bank kopen met 5 kattenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Waar Klonk zit weet ik niet, maar wij zitten op bioscoopstoelen.
Languit liggen doe ik in mijn bedquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:29 schreef OA het volgende:
[..]
O, ik dacht dat jullie op de grond moesten zitten...![]()
Bioscoopstoelen kan relaxed zijn, maar je kan nooit eens lekker languit op de bank gaan liggen....
Kringloopwinkelquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
Klonk zit meestal in een bureaustoel of op onze kringloopwinkel bank (ga geen nieuwe bank kopen met 5 katten)
Iedereen zo zijn eigenaardighedenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Languit liggen doe ik in mijn bed(of ik geef de tafel een zwieper en leg een plaid op de grond
).
Dat is zo hard! Daar heb ik dan weer een zo'n luchtbedmatrasje voor dat zichzelf op zou moeten blazen, maar daar te lui voor isquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Languit liggen doe ik in mijn bed(of ik geef de tafel een zwieper en leg een plaid op de grond
).
Ik heb een 6 zitsbank in een hoek, zeg maar zoquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat is zo hard! Daar heb ik dan weer een zo'n luchtbedmatrasje voor dat zichzelf op zou moeten blazen, maar daar te lui voor is. Ik heb 2 tweezitsbanken, en echt lekker liggen doet dat ook niet
Ik ben hard aant blazen maar dat helpt ook al nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:42 schreef marcb1974 het volgende:
Nog 5 kwartier
Wie wil de klok eens hard vooruit zetten
Tuurlijk, maar hou dat gewoon voor je, denk je danquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:29 schreef Klonk het volgende:
Ik weet nog een leuke taxi-beebquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:45 schreef OA het volgende:
@#$#!%^!& Komt net dat leuke meisje van de GLS weer, heeft onze receptioniste geen pakjes voor haar... Dus ze hoefde de bus niet uit en ik zag dat ze alleen nog maar een leuk topje aanhad, ipv een dikke trui...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |