Dankjequote:
Nooooooquote:
Draaiorgelsquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Noooooo
Gelukkig staat hier een orgel voor de deur dus nu heb ik een of ander josti nummer in mn hoofd
My god, what did I doquote:
quote:
quote:
Waar maak jij je druk over? Je kunt toch gewoon mucken?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:45 schreef DaMart het volgende:
Nummer 1.000 komt toch zondag pas, zeker?
Voor jou altijdquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:42 schreef Fha het volgende:
Ik ga even met de poes weer naar de DA.. houden jullie een plekje over in de 1000e?![]()
Nee, morgen, of heel misschien vandaagquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:45 schreef DaMart het volgende:
Nummer 1.000 komt toch zondag pas, zeker?
Ik weet uberhaupt niet wat er zo speciaal is. Ik denk dat het niet eens de echte 1000 is, er zijn topics overgeslagen en dubbel gedaan. Het woord "care" komt bij me op. Alsof je er niet bijhoort als je niet in #1000 postquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waar maak jij je druk over? Je kunt toch gewoon mucken?
Dan krijg je een KSC ban!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet uberhaupt niet wat er zo speciaal is. Ik denk dat het niet eens de echte 1000 is, er zijn topics overgeslagen en dubbel gedaan. Het woord "care" komt bij me op. Alsof je er niet bijhoort als je niet in #1000 post
/carequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet uberhaupt niet wat er zo speciaal is. Ik denk dat het niet eens de echte 1000 is, er zijn topics overgeslagen en dubbel gedaan. Het woord "care" komt bij me op. Alsof je er niet bijhoort als je niet in #1000 post
Hoenjéequote:
Hoiquote:
Dat vat het goed samen.quote:
quote:
jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je miste me he.. geef nou maar toe
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:41 schreef OA het volgende:
Umbrella ♪♪♫♫♪♪♪♪♫
Holiday.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:51 schreef Houniet het volgende:
Hoe is het hier?
Ik heb trouwens frits al in geen tijden gezien?
Der Frits ist mit Urlaubquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:51 schreef Houniet het volgende:
Hoe is het hier?
Ik heb trouwens frits al in geen tijden gezien?
Dat verklaart een hoopquote:
Ik wist dat er nog iemand was die het kan waarderen!quote:
Heb je wel een goeie schuilplaats voor 'm gemaaktquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:50 schreef Klonk het volgende:
ik heb net trouwens voor het eerst in zeker 3 maanden mijn braadpanmeerval weer in het aquarium gezien
Man, Rihanna is zwaar relaxedquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:54 schreef OA het volgende:
[..]
Ik wist dat er nog iemand was die het kan waarderen!
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:54 schreef OA het volgende:
[..]
Ik wist dat er nog iemand was die het kan waarderen!
Ik jou ook hoorquote:
Lekker kontje welquote:
Dat rijmt op busquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:00 schreef Ladylike het volgende:
dus..
Klaarblijkelijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ook hier?
Pappierrrrrrrquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ook hier?
en op kusquote:
en mooi als ze nog zwemmenquote:
Houniet!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
Pappierrrrrrr [ afbeelding ] [ afbeelding ].
Je blijft bezig.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:07 schreef Kuukske het volgende:
Nog een tvp.
die graaft ie zelf, ik weet meestal alleen door dat ik gegraaf hoor dat ie nog in leven is, zien is zeldzaamquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Heb je wel een goeie schuilplaats voor 'm gemaakt.
quote:Dit forum bevat geen topics, of er zijn geen berichten geplaatst in de gekozen tijdsperdiode. Kies een ander forum, wijzig de gekozen tijdsperiode of open een topic in dit forum.
Dan ben ik al weg jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Houniet!![]()
Heb je nog plannen voor Qlimax in November of ben je dan al geëmigreerd?
Nee.quote:
Je moet wat he, als je niks zinnigs te melden hebtquote:
Don't we all.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet wat he, als je niks zinnigs te melden hebt
Dan loop ik je weer misquote:
Werksequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan loop ik je weer mis![]()
Ik ga werken
Ja, sorry.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Je moet wat he, als je niks zinnigs te melden hebt
Is er een docu gemaakt over de stats van KSC?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:22 schreef Klonk het volgende:
voor de cijferfreaks is er een erg leuke docu nu op national geographic
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is er een docu gemaakt over de stats van KSC?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is er een docu gemaakt over de stats van KSC?
Wat denkt'ie wel niet!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:23 schreef Ladylike het volgende:
Pfff zet mn baas me ineens aan het werk.. wat denkt ie wel?
Dat ie mn loon betaalt ofzo?
Rihanna moet, alleen al door dat nummer, 'r paraplu maar steken waar de zon niet schijntquote:
Wat jij zegt Es. Precies wat jij zegt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:30 schreef es70 het volgende:
Rihanna moet, alleen al door dat nummer, 'r paraplu maar steken waar de zon niet schijnt.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat jij zegt Es. Precies wat jij zegt.
Under my Umbrella-ella-ella-ellende.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
wie de hell is rihanna uberhaupt en welke stoeptegel bedenkt het om zijn kind zo te noemen?
ECHT WEL! Toch?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:36 schreef Ladylike het volgende:
*gaat naast Es en Kuukske staan*
@ fles: ik denk dat ze zo niet irl heet, maar alleen op het podium ..
jij heet toch ook niet flash met je naam?
Michael Jackson heet zeker ook Herman de Kaaskop of zo?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:36 schreef Ladylike het volgende:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:36 schreef Ladylike het volgende:
*gaat naast Es en Kuukske staan*
Okay ik heet ook Ladylikequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Michael Jackson heet zeker ook Herman de Kaaskop of zo?
Tuuk heet die ECHT RIhanna
WAAROM??
dus middennaam.. geen roepnaam dusquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:44 schreef es70 het volgende:
Robyn Rihanna Fenty (Saint Michael (Barbados), 20 februari 1988), kortweg bekend onder haar artiestennaam Rihanna...
lekkere buurtquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:40 schreef es70 het volgende:
OMG... Sommige mensen hebben echt dringend een hobby nodig.
Vrienden hebben een anonieme brief van een 'verontruste buurtbewoner' gekregen. Dat 'de situatie' al ruim een jaar gevolgd word en dat zìj moet stoppen met dat wat ze met de vrijgezelle buurman doet, want wat zou haar moeder/schoonouders/vrienden ervan zeggen als ze daarvan wisten en dat hìj het allemaal niet over zijn kant moet laten gaan en wat vaker met zijn vuist op tafel moet slaan want hij is veel te lief dat 'ie het allemaal maar accepteert.
Ook in het gehucht waar jij woont zeker?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:40 schreef es70 het volgende:
OMG... Sommige mensen hebben echt dringend een hobby nodig.
Vrienden hebben een anonieme brief van een 'verontruste buurtbewoner' gekregen. Dat 'de situatie' al ruim een jaar gevolgd word en dat zìj moet stoppen met dat wat ze met de vrijgezelle buurman doet, want wat zou haar moeder/schoonouders/vrienden ervan zeggen als ze daarvan wisten en dat hìj het allemaal niet over zijn kant moet laten gaan en wat vaker met zijn vuist op tafel moet slaan want hij is veel te lief dat 'ie het allemaal maar accepteert.
Nou ja, we kunnen er wel ff goed om lachenquote:
Nope, niet eensquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook in de gehucht waar jij woont zeker?
ZIe je nou?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:44 schreef es70 het volgende:
Robyn Rihanna Fenty (Saint Michael (Barbados), 20 februari 1988), kortweg bekend onder haar artiestennaam Rihanna...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |