Dat zou kunnen.quote:
Ik blijf het gestoord vinden wat meth met je lijf doet..quote:
Ik blijf het gestoord vinden dat mensen drugs gaan nemen, om dingen te vergeten. En dan gaan zeggen dat het aan iemand anders ligtquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik blijf het gestoord vinden wat meth met je lijf doet..
Mjah dat andere mensen de schuld geven is echt gestoord inderdaadquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik blijf het gestoord vinden dat mensen drugs gaan nemen, om dingen te vergeten. En dan gaan zeggen dat het aan iemand anders ligt
Eigen verantwoording, vooral niet nemen
mjah echt heel zieligquote:
quote:
Ik begon al te huilenquote:
Kom maar schatquote:
quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:41 schreef Kuukske het volgende:
Jullie zitten Dr. Phil te kijken?
Gedaan!quote:
* LL kruipt bij Fha op schootquote:
quote:
Delegeren ftwquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gedaan!
Het is nu even rustig
Oh.. vet lekker knusquote:
Met mate. En wel als je goed voelt, niet als je je kut voelt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik blijf het gestoord vinden dat mensen drugs gaan nemen, om dingen te vergeten. En dan gaan zeggen dat het aan iemand anders ligt
Eigen verantwoording, vooral niet nemen
quote:
Wel prima zo op deze tweezitter.quote:
Ik ookquote:
Oh, ik heb niets tegen mensen die af en toe drugs nemen. Maar deze vrouwen zijn helemaal geflipt door die zooi. Omdat ze dus dingen willen vergeten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Met mate. En wel als je goed voelt, niet als je je kut voelt.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]heerlijk
Kinderen afnemen.. beetje high rijden![]()
edit: ik blow zelf maar stap niet stoned met mn kind in de auto!!!!!
Hulp zoeken bij je arts... heb ik ook gedaan..quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Met mate. En wel als je goed voelt, niet als je je kut voelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:
Bladspinazie?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:21 schreef Kuukske het volgende:
Iets met bla.
Dan moeten we nu maar even opschieten. Gooien we deze vol met Dr. Philquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wedden dat dat na KSC #1.000 minder wordt.
bladerdeegquote:
Het is de gok waard om nog ff door te trappenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wedden dat dat na KSC #1.000 minder wordt.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze zouden ervoor in therapie moeten.
Mijn therapeut kijkt ookquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze zouden ervoor in therapie moeten.
Met dr. Phil gooi je meteen de KSc's t/m nummer 1.004 volquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moeten we nu maar even opschieten. Gooien we deze vol met Dr. Phil
Oh, dat gaat vanavond toch wel lukken?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is de gok waard om nog ff door te trappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |