SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ps.Lennart, succes met je router jong!![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:13 schreef Reintji het volgende:
en volgens Ziggo aan mijn 3Com router.
Ruige shit. je beantwoord je eigen vraag.quote:Grappig is wel dat XBL er niet uitvliegt wanneer de 360 direct op het kabelmodem zit.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:13 schreef Reintji het volgende:
Hmm, volgens MS ligt het "uitlog probleem" aan mijn ISP en volgens Ziggo aan mijn 3Com router. Een verklaring voor het feit dat de zaak in deze opstelling meer dan een jaar probleemloos heeft gewerkt had Ziggo niet. Grappig is wel dat XBL er niet uitvliegt wanneer de 360 direct op het kabelmodem zit. Nouja, grappig.. Meer mensen met een 3Com Officeconnect routertje en wat leuke tips?
Opstelling:Ook gehad en opgelost met een goede linksys router, nu geen problemen meer met uitloggen van XBLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ps.Lennart, succes met je router jong!![]()
Toch raar dat het meer dan een jaar wel goed werkt? En wanneer die router niet goed zou zijn, dan zou ik met een bekabelde PC toch ook problemen moeten hebben?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:16 schreef _GdR_ het volgende:
Ruige shit. je beantwoord je eigen vraag.
Het zal vast aan de poorten liggen die je xdoos gebruikt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:20 schreef Reintji het volgende:
[..]
Toch raar dat het meer dan een jaar wel goed werkt? En wanneer die router niet goed zou zijn, dan zou ik met een bekabelde PC toch ook problemen moeten hebben?
Nee, het is deze. Wanneer ik de netwerk test start is alles oké (DNS,MTU,ICMP,XBL en NAT open). Heb poorten 88 en 3074 ge-forward op het juiste IP adres (die van de xdoos)quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:21 schreef Rossdale het volgende:
Het zal vast aan de poorten liggen die je xdoos gebruikt.
Bedoel je trouwens niet een switch ipv een router?
Nee, de nieuwe naam van @home geloof ik.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:14 schreef Scarface2004 het volgende:
Ziggo = scientology?
Tjek, meerdere keren. Statisch IP, ook geprobeerd. Zal de tip van een nieuwe router eens proberenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:37 schreef Cid het volgende:
Het boeltje al een keer stroomloos gehad en opnieuw gestart?
Van @home, multikabel en casema. Ze zijn samengegaan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:04 schreef Marble het volgende:
[..]
Nee, de nieuwe naam van @home geloof ik.
Dirt online achievement waren vrij simpel geloof ikquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:50 schreef Niek. het volgende:
Iemand die ook nog de online achievements van Dirt moet??
Edit, laat maar, die moet je in Ranked matches halen, valt dus niet af te spreken.
quote:Banjo-Kazooie: Boutjes en Moertjes óók in het Engels!
Het nieuws dat Banjo-Kazooie: Boutjes en Moertjes enkel in het Nederlands zou verschijnen deed veel stof opwaaien, maar er is nieuws over de nieuwe Banjo.
Bij nader onderzoek is er toch voor gekozen om de game ook in het Engels aan te bieden. In de Benelux is Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts dan alsnog onder de naam Banjo-Kazooie: Boutjes en Moertjes in de winkels te vinden voor een prijs van 59 euro, maar een Engelse taal-optie wordt wel meegeleverd. Suzanne Bouten van Microsoft Nederland stuurde een mailtje met uitleg over de Nederlandse vertaling, na de uitspraak van Paul Nabel.
De game is naast volledig in het Nederlands ook gewoon in het Engels te spelen.
Voor nu kunnen we ons dus weer richten waar het om gaat, de nieuwe Banjo-Kazooie op 14 november!
quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:34 schreef Sackboy het volgende:
...Suzanne Bouten van Microsoft Nederland stuurde...
Hier nog even op terugkomend.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik snap de hype echt niet,... heb de trial geprobeerd en ik zie gewoon een NES beat-em-up met meer stijl in de graphics,.... tis gewoon een button-basher,.... Knap dat ze de hype van dit 150MB spel zo hebben laten oplopen dat iedereen het blind koopt
Niks voor mij!
Ik wilde eerder de hilariteit van haar achternaam ivm het Banjo-Kazooie: Boutjes en Moertjes debacle aanduidenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:36 schreef existenz het volgende:
[..]
http://www.gametoday.nl/a(...)n_de_industrie_.html
Mijn nummer mag ze hebben hoor
20 dollarquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Action figure zo te zien. Wat heeft ie moeten kosten?
is van tijdelijke duur ben ik bang , als je een tijdje gamed en hij weer lekker warm wordt loopt die weer vastquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:36 schreef koen_pijl het volgende:
Gisteren is me xbox kapot gegaan. Tot drie keer toe opnieuw opgestart en steed rrod. Zet ik hem net aan doet ie het gewoon weer...
Ja dat zal wel weer leuk wordenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:13 schreef Reintji het volgende:
Ps.Lennart, succes met je router jong!![]()
Jorgen een keertje Worms doe vandaag?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:40 schreef DJ_ het volgende:
[..]
is van tijdelijke duur ben ik bang , als je een tijdje gamed en hij weer lekker warm wordt loopt die weer vast
hoeft niet gelijk vandaag maar het gebeurd wel binnenkort
http://www.budgetgaming.nl/forum.php?template=forum&page=topic&forum_id=16&topic_id=2842quote:
Kun je nu weer online gamen met je 360?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:06 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
http://www.budgetgaming.nl/forum.php?template=forum&page=topic&forum_id=16&topic_id=2842
Hij heeft ze nog wel volgens mij.
Mn xbox is nog niet eens opgehaaldquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kun je nu weer online gamen met je 360?
Agh krijg je iig een game of accesoire voor, hopelijk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:43 schreef KneusTeun het volgende:
mijne is ook nog steeds in duitsland! ben bang dat er weer gezeur komt als ie terug is, vast weer een rrod of live ban of iemands afgekloven xbox terug!
kan nu . tot half 12 daarna gaak de stad inquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jorgen een keertje Worms doe vandaag?
Heb net 1,5 uur Worms gedaan met Rkatier! Was tofquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:12 schreef DJ_ het volgende:
[..]
kan nu . tot half 12 daarna gaak de stad in
s'avonds kan wel , overdag een verjaardagquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb net 1,5 uur Worms gedaan met Rkatier! Was tof![]()
Morgen dan?
Gefelicteerdquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:47 schreef DJ_ het volgende:
[..]
s'avonds kan wel , overdag een verjaardag
ehh ik ben jarig op 16 meiquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
GefelicteerdJe bent 24 geworden toch?
Ik had meer iets van "mwhoa"... Had liever gezien dat ze zoiets deden als Diablo 3, nog steeds een top-down view enzo. Niet dat ik hem niet ga halen, maar tochquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:45 schreef Cyberia18 het volgende:
De nieuwe gameplay beelden van Fallout 3. Wow.
Had hij het toch bijna goedquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:57 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ehh ik ben jarig op 16 mei, nee tis van mijn tante , heb ook al 2 verjaardagen van mijn nichtjes gemist
omdat ik op vakantie was of op een feest . dus laat ik deze keer maar wel komen
en ehh ik ben 21
Kijk erg uit naar die game, binnenkort maar eens bestellen (maar eerst wat andere games verkopen die ik al een tijd heb liggen maar toch niet aan toe kom/zin in heb (zie mn sig.))quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:45 schreef Cyberia18 het volgende:
De nieuwe gameplay beelden van Fallout 3. Wow.
Ik ben nu Fallout 2 weer aan het spelen en dat is zeker tof! Maar toch vind ik die fps sfeer in Fallout 3 vetter!quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:52 schreef Cid het volgende:
[..]
Ik had meer iets van "mwhoa"... Had liever gezien dat ze zoiets deden als Diablo 3, nog steeds een top-down view enzo. Niet dat ik hem niet ga halen, maar toch
Omdat de meeste uitgevers er van overtuigd zijn dat ze alles vlak voor kerst uit moeten brengen zodat ze meer verkopen...quote:Op zondag 31 augustus 2008 07:56 schreef Strolie75 het volgende:
Waarom moet alles eind oktober, begin november uitkomen?
Geinig! Maar we hebben al genoeg van dat soort games op XBLA en volgens mij koopt niemand die!quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:05 schreef Sackboy het volgende:
Things on Wheels (XBLA)
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Te geweldadigquote:Op zondag 31 augustus 2008 11:38 schreef Sackboy het volgende:
Saints Row 2
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:
Je kreeg m zonder iets te kopen?quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:57 schreef koen_pijl het volgende:
Gisteren bij de Media Markt in Breda kreeg ik dit beeldje. Je moest eigenlijk het spel GTAIV kopen, maar dat heb ik al. Kreeg gewoon het beeldje alsnog:
[ afbeelding ]
ALs je xbox moet worden opgehaald krijg je dan nog steeds een spel? Dat was toch een hele tijd terug?
Ok. Ja kreeg het beeldje gewoon terwijl ik niks had gekocht. Ja, een dvd speler. Maar gewoon wat staan praten met verkoper.quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:02 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Je kreeg m zonder iets te kopen?
Ik kreeg een spel/accesoire omdat ik m kapot terug kreeg van reparatie. Bij de eerste reparatie niet dus.
sweet !quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:27 schreef Sackboy het volgende:
Stoked
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
linkquote:Fable 2 is days, if not hours from going gold, Lionhead Studio's Sam Van Tilburgh told me today.
"We have one or two bugs that are keeping us from going gold," Van Tilburgh said.
Even though the game, due out Oct. 21, is on the verge of wrapping up, the dev team is still keeping late night hours, he said.
"Everyone is playing the game, staying 12 hours," he said.
Van Tilburgh was excited to finally give gamers a chance to check out the game for themselves at the Penny Arcade Expo and so is designer Peter Molyneux.
"I've been talking to him about the reaction," he said. "He asks what the reaction to the game has been. What do they think about the combat."
Van Tilburgh said that 97 percent of the reaction has been very positive over the first two days of the show.
"Initially I thought it was a bad thing, but one person told me the game was 'tight'," Van Tilburgh said. "I'm told that's a good thing."
quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:29 schreef Blatterd het volgende:
[..]
Maar wie zit te wachten op Fable en Fallout 3 als Far Cry 2 er aan komt??
Al zal ik Fable 2 uiteindelijk wel kopen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:29 schreef Blatterd het volgende:
[..]
Maar wie zit te wachten op Fable als Fallout 3 er aan komt??
ik want fallout is teveel shooter voor mijquote:Op zondag 31 augustus 2008 13:29 schreef Blatterd het volgende:
[..]
Precies! Al wil ik ze beiden wel, maar fallout koop ik blindquote:Op zondag 31 augustus 2008 13:29 schreef Blatterd het volgende:
[..]
Top site.quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:55 schreef Niek. het volgende:
Iemand ervaring met Gamehubs? Fallout 3 is daar maar 32,99.
Ook maar even doen danquote:
Heb 7 euro extra betaald voor levering van 2-4 dagenquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:20 schreef kepler het volgende:
@Niek, het kan een tijdje duren voordat je games binnkrijgt van gamehubs(2-3 weken)
Leuk filmpje trouwens van het nieuwe dashboard (wel slechte kwaliteit...)
http://www.gamevee.com/vi(...)c_Demo_PAX_08/757356
edit: je kan nu ook theme's previewen
Ik had Ninja Gaiden 2 daar met ook die 7 euro extra.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:30 schreef Niek. het volgende:
[..]
Heb 7 euro extra betaald voor levering van 2-4 dagenMocht het langer duren dan vraag ik 7euro terug.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:33 schreef AQuila360 het volgende:
Fallout 3 koop ik later pas want die bewaar ik voor een vakantie!
Gears of War 2 wil ik wel graag spelenZoek nog een co-op maatje
inv me maar tegen die tijdquote:Op zondag 31 augustus 2008 14:33 schreef AQuila360 het volgende:
Fallout 3 koop ik later pas want die bewaar ik voor een vakantie!
Gears of War 2 wil ik wel graag spelenZoek nog een co-op maatje
Volgens mij in November.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:41 schreef Reintji het volgende:
Is er iets meer over een release datum bekend van de nieuwe omgeving?
Dat is vaak zo: dan blijkt het iets heel lulligs te zijn, heb ik hier ook vaak genoegquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:21 schreef Reintji het volgende:
Nou, zaakje loopt weer. Bleek na een internet speurtocht aan de ingebouwde firewall van de router te liggen
Morgen al? Hoe kom je aan die info, want daar zou ik absoluut geen problemen mee hebbenquote:Op zondag 31 augustus 2008 17:39 schreef Un4 het volgende:
Fallout 3 ziet er echt vet uit.
Morgen hopelijk Mercs 2!
Hmm, dacht dat ie 3 sept uitkwam maar dat is dus een dag later. Weet niet of ie morgen of overmorgen ook daadwerkelijk in de rekken ligt maar als wanneer ie verscheept wordt naar de retailers heb ik hem in ieder geval. Zal dus uiterlijk woensdag worden.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:40 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Morgen al? Hoe kom je aan die info, want daar zou ik absoluut geen problemen mee hebben
denk het nietquote:Op zondag 31 augustus 2008 18:11 schreef Scarface2004 het volgende:
Lol, Fable 2 moments away from gold.
Hopelijk komt dat spel dan ook wat vroeger...zou chill wezen.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:06 schreef Un4 het volgende:
[..]
Hmm, dacht dat ie 3 sept uitkwam maar dat is dus een dag later. Weet niet of ie morgen of overmorgen ook daadwerkelijk in de rekken ligt maar als wanneer ie verscheept wordt naar de retailers heb ik hem in ieder geval. Zal dus uiterlijk woensdag worden.
Hier de launch trailer btw:
http://www.gametrailers.com/player/39247.html
tijdens dat filmpje had hij het er over dat je Gears 2 met het party-systeem kunt spelen, dus lijkt me dat tie iig voor die datum uitkomt (geen idee wanneer dat is eigenlijkquote:
houd het nu nooit op met NFS , het is al heel wat delen niet leuk meerquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:01 schreef Cyberia18 het volgende:
NFS: Undercover
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ [url=http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/2/0/0/1/7/ss_preview_needundercover4.jpg.jpg[/IMG
]
[IMG]http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/2/0/0/1/7/ss_preview_needundercover7.jpg.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Tijd voor een nfs3 remake of waardig vervolgquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
houd het nu nooit op met NFS , het is al heel wat delen niet leuk meer
Dat rond rijden in een stad was erg vet gedaan! Het geluid was ook bruutquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:13 schreef existenz het volgende:
Most Wanted was nog enigzins leuk....
Is MNCLA ook free roam?quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:58 schreef Sackboy het volgende:
Deze zal nu moeten concurreren met Midnight Club Los Angeles, waar ik vooralsnog sterk de voorkeur aan geef.
Er is overigens reeds een topic voor, [Multi]Need for speed undercover (18 november)
Ja.quote:
Okequote:
?quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:54 schreef lennartb.nl het volgende:
medailtob jij kneu luxki adopiu t9
quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:54 schreef lennartb.nl het volgende:
quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:54 schreef lennartb.nl het volgende:
that will ik op een t-shirt hebben staanquote:
ehhhhhhhhhhhquote:Op maandag 1 september 2008 00:40 schreef Wessiej het volgende:
Nog even naar jullie avatar kijken voordat ze weer weg zijn
ik weet er niks vanafquote:
ahh thanks , had ik gemistquote:Op maandag 1 september 2008 02:32 schreef Wessiej het volgende:
[..]
4 jaar FOK!games, dat moet gevierd worden
quote:Op maandag 1 september 2008 08:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat zijn ze toch ook geweldig he
Je moet het bij Webicon doenquote:Op maandag 1 september 2008 09:42 schreef koen_pijl het volgende:
ik krijg die usericons niet in me plaatj, althans niet bewegend. Dan zijn ze te groot ofzo.
Het is ook eigenlijk wel gruwelijk irritantquote:Op maandag 1 september 2008 10:42 schreef Sala-adin het volgende:
Ik doe er niet aan mee, ik win toch nooit wat
Koop gewoon wat verf en leef je helemaal uit op je 360!quote:Op maandag 1 september 2008 11:33 schreef Glenn-Micra het volgende:
Iemand enig idee waar ik een beetje leuke faceplates voor mijn 360 kan krijgen??
Wil het saaie frontje is een keer veranderen voor iets leukers.
Alvast bedankt!
Dan draai je je 360 omquote:Op maandag 1 september 2008 11:33 schreef Glenn-Micra het volgende:
Iemand enig idee waar ik een beetje leuke faceplates voor mijn 360 kan krijgen??
Wil het saaie frontje is een keer veranderen voor iets leukers.
Alvast bedankt!
verf? watervaste stiften doet zijn werk ook goedquote:Op maandag 1 september 2008 11:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Koop gewoon wat verf en leef je helemaal uit op je 360!
tja ik heb hem niet gemaaktquote:
Nu ik dit zo zie heb ik besloten om watervaste stiften ver uit de buurt van mn vrienden te houden als ze langskomen om te gamenquote:Op maandag 1 september 2008 11:59 schreef Rkatier het volgende:
[..]
verf? watervaste stiften doet zijn werk ook goedik heb hier nog wel een controller liggen die door een voormalige vriend van me gemaakt is.
[ afbeelding ]
Tja dan verloopt de garantie weer.quote:Op maandag 1 september 2008 11:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Koop gewoon wat verf en leef je helemaal uit op je 360!
Note to self: Volgende keer markers meenemenquote:Op maandag 1 september 2008 12:05 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nu ik dit zo zie heb ik besloten om watervaste stiften ver uit de buurt van mn vrienden te houden als ze langskomen om te gamen
Alleen je faceplate moet wel te doen zijn toch?quote:Op maandag 1 september 2008 12:09 schreef Glenn-Micra het volgende:
[..]
Tja dan verloopt de garantie weer.
Note to self, volgende keer Rossdale geen bier gevenquote:Op maandag 1 september 2008 12:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Note to self: Volgende keer markers meenemen
Kladden mag sowieso wel hoor. Die gast die masterchief erop had getekend had allemaal halo3 goodies gekregen nadat microsoft die tekening weg had gehaald.quote:Op maandag 1 september 2008 12:14 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Alleen je faceplate moet wel te doen zijn toch?
Verstandigquote:Op maandag 1 september 2008 12:05 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nu ik dit zo zie heb ik besloten om watervaste stiften ver uit de buurt van mn vrienden te houden als ze langskomen om te gamen
quote:Op maandag 1 september 2008 12:14 schreef SpankmasterC het volgende:
Note to self, volgende keer Rossdale geen bier geven
Johquote:Op maandag 1 september 2008 12:22 schreef Sackboy het volgende:
Zo, Mercenaries 2 is opeens wel erg populair hier
Yep, werkt perfect!quote:Op maandag 1 september 2008 12:22 schreef lennartb.nl het volgende:
oja een vraagje, de xbox360 guitar hero 2 gitaar. Is die op windows te gebruiken voor guitar hero?
koop jij een nieuwe controlle voor mij dan? Ik geef het geld liever aan andere dingen uit zolang hij het nog doetquote:
sweet ninja's zijn cool .quote:Op maandag 1 september 2008 12:35 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Teaser
Lees anders de special evenquote:Op maandag 1 september 2008 14:01 schreef Leonos het volgende:
Ik heb die blauwe icoon genomen. Maar nu ding ik toch nog wel met de xbox prijzen mee?
Of moet ik dan die lelijke mercenaries icoon nemen?
waarom zie ik op het weblog wel het fok.games icoonquote:Op maandag 1 september 2008 14:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lees anders de special even
Je dingt nu mee voor de PC prijzen
Kun je instellen in je opties.quote:Op maandag 1 september 2008 14:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
waarom zie ik op het weblog wel het fok.games icoon
maar op het forum gewoon mijn ouwe icoon
ahh thanksquote:Op maandag 1 september 2008 14:50 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Kun je instellen in je opties.
[ afbeelding ]
Ik zie bij jou nu namelijk wel de Mercenaries avatar![]()
Opgelostquote:Op maandag 1 september 2008 14:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lees anders de special even
Je dingt nu mee voor de PC prijzen
Je heb GH3 al? Dan zie ik er het nut niet van in!quote:Op maandag 1 september 2008 16:12 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik heb GH3 en GH2 beiden legaal incl gitaren. En aangezien mijn xbox nu al zo lang kapot is vind ik het gerechtvaardigd dat ik GH3 voor de PC illegaal download, wat jullie?
Ik heb m voor de kapotte xboxquote:Op maandag 1 september 2008 17:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je heb GH3 al? Dan zie ik er het nut niet van in!
Die is nu toch al wel onderweg naar Duitsland? Werkt je internet wel al weer goed nu?quote:Op maandag 1 september 2008 17:13 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik heb m voor de kapotte xbox
Nee UPS zit te kutten en ik ben bijna fulltime op school dus er zijn weinig momenten dat ze hem kunnen ophalen.quote:Op maandag 1 september 2008 17:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die is nu toch al wel onderweg naar Duitsland? Werkt je internet wel al weer goed nu?
Mijne is net terug van zijn vakantie in Duitsland,quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:36 schreef Skull-splitter het volgende:
Mijns is doodt
Maar hij gaat op vakantie naar Duitsland
Echt een baas Cyb dat je er gewoon niet aan mee doetquote:Op maandag 1 september 2008 19:16 schreef Cyberia18 het volgende:
Dan denk je van die kotsmakende Wii avatars af te zijn, komt FOK weer met de volgende klere avatar.
Ik doe er ook niet aan meequote:Op maandag 1 september 2008 19:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Echt een baas Cyb dat je er gewoon niet aan mee doet
Kom op zeg. Er is toch wel iets beters te verzinnen dan dat heel GAM met zo'n avatar loopt? De identiteit van een user is nu gewoon verwarrend wat alleen maar storend is.quote:Op maandag 1 september 2008 19:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Echt een baas Cyb dat je er gewoon niet aan mee doet
Uiteraard.quote:Op maandag 1 september 2008 19:22 schreef Sala-adin het volgende:
Doe je ook mee aan ramadan Cyb?
Het is idd vervelend en onduidelijk! En ik mis mijn eigen Avatarquote:Op maandag 1 september 2008 19:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kom op zeg. Er is toch wel iets beters te verzinnen dan dat heel GAM met zo'n avatar loopt? De identiteit van een user is nu gewoon verwarrend wat alleen maar storend is.
zie het positiefquote:Op maandag 1 september 2008 19:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kom op zeg. Er is toch wel iets beters te verzinnen dan dat heel GAM met zo'n avatar loopt? De identiteit van een user is nu gewoon verwarrend wat alleen maar storend is.
cyb kom je 13sept ook naar hveld? Ziani komt ook. (ws. lees: hij moet.)quote:
Helemaal mee eens, ik herken als eerste van wie een post is door middel van de avater.quote:Op maandag 1 september 2008 19:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kan helaas dan niet ivm een verjaardag van een kameraad.quote:Op maandag 1 september 2008 19:51 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
cyb kom je 13sept ook naar hveld? Ziani komt ook. (ws. lees: hij moet.)
kan je overnachten in villa _GdR_
het zijn toch echt de users die er zelf voor kiezenquote:Op maandag 1 september 2008 19:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
hij moet.quote:Op maandag 1 september 2008 20:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kan helaas dan niet ivm een verjaardag van een kameraad.Maar toch bedankt voor het aanbod Gdr.
![]()
Maar even zonder gekheid. Komt ie echt?
quote:Op maandag 1 september 2008 20:34 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
hij moet.
Anders gaan we m kidnappen. dus.
Zij hebben er juist baart bij dat iedereen met zo'n sadness avatar loopt zodat ze kans kunnen maken op een EA game pakket. Dus ja, het is hun schuld.quote:Op maandag 1 september 2008 20:33 schreef kepler het volgende:
[..]
Kan je FOK!games wel de schuld geven
Hoe kon ik dat nou weer vergeten ja.quote:Op maandag 1 september 2008 20:32 schreef Wessiej het volgende:
Over 6 dagen is alles weer weg, behalve de 200 man die deze avatar vergeet te veranderen en weer een jaar hier mee loopt
quote:Op maandag 1 september 2008 21:39 schreef existenz het volgende:
Ik heb nog een mooie Aquila quote:
"Castle Crashers is wel een tof spel, maar toch niet een tof spel"
Ik doe mee! Maar het voelt niet echt goedquote:Op maandag 1 september 2008 21:54 schreef Un4 het volgende:
Ik doe ook niet mee aan de icon madness. Facebreaker is een kutgame en Mercenaries en FIFA 09 heb ik al in de pre-order staan.
Die van die Wii ofzo was erger geweestquote:Op maandag 1 september 2008 22:07 schreef Gamedemon het volgende:
<---------------- Speciaal voor Cyberia
Pas de url uit je avatar even goed aan dan.quote:Op maandag 1 september 2008 22:07 schreef Gamedemon het volgende:
<---------------- Speciaal voor Cyberia
Vertel? Of iemand anders die het weetquote:Op maandag 1 september 2008 22:56 schreef Scarface2004 het volgende:
Daar zat een verhaal achter toch, achter die PGR3 avatars scam
quote:The motorbikes are actually the best thing about the entire game. True.
Het gaat mij om Fifa 09quote:Op maandag 1 september 2008 23:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Eurogamer: Mercenaries 2 Review 5/10
[..]
![]()
Alle Merc 2 avatars kunnen weer de kast in.
Verdomme weer een game die goed lijkt te worden en dan toch volgens de review's tegen valt!quote:Op maandag 1 september 2008 23:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
En de rest van de reviews liggen rond de 8,5quote:Op maandag 1 september 2008 23:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Verdomme weer een game die goed lijkt te worden en dan toch volgens de review's tegen valt!
Mercenaries 2 wordt een vette gamequote:Op maandag 1 september 2008 23:20 schreef Wessiej het volgende:
[..]
En de rest van de reviews liggen rond de 8,5
Juist niet, als het slecht is heb je nog goed excuusquote:Op maandag 1 september 2008 23:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Psst cancel het spel nu het nog kan.quote:Op maandag 1 september 2008 21:54 schreef Un4 het volgende:
en Mercenaries
baart?quote:Op maandag 1 september 2008 21:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zij hebben er juist baart bij dat iedereen met zo'n sadness avatar loopt zodat ze kans kunnen maken op een EA game pakket. Dus ja, het is hun schuld.
*kuch* duizenden sackboys *kuch*quote:Op maandag 1 september 2008 19:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Aan hoeveel euro zat je te denken, inclusief verzendkosten!quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand interesse in een draadloze Guitar Hero III gitaar voor de Xbox 360? Ik ga de mijne wegdoen aangezien ik ook een Aerosmith gitaar heb voor de 360.
30 incl verzenden?quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:47 schreef ROFLOL het volgende:
[..]
Aan hoeveel euro zat je te denken, inclusief verzendkosten!
Krijg namelijk deze week GH3 binnen, en zal denk ik GH2 + Guitar kopen. Maar als je een mooi prijsje hebt, dan zal ik er over nadenken.
Laat maar weten hoe hij is! Ben erg benieuwd, Tales is altijd een leuke RPG-serie.quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:12 schreef DJ_ het volgende:
tales of vesperia vandaag binnen gekregen![]()
precies een week na het verzenden uit canada , zeer netjes![]()
will do , helaas niet regio vrij heb het net zelf geprobeerdquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Laat maar weten hoe hij is! Ben erg benieuwd, Tales is altijd een leuke RPG-serie.
Haha, precies hetzelfde hier. Een PS3 gehaald voor de RPGs, verschijnen ze allemaal op de 360quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat is een beetje jammer inderdaad, maar hoe ga jij 'm dan spelen? Omgebouwde of US 360?
Ik moet zelf eerst nog ff Lost Odyssey afmaken en dan ga ik beginnen aan Eternal Sonata denk ik. Wie had ooit durven dromen dat ik een RPG backlog op een XBOX zou hebben?
Hahahaha dat had ik dus ook tijdje terug. Hij is echt fakking moeilijk jaquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:49 schreef Motorhoofd het volgende:
Net Street Fighter 2 arcade gekocht![]()
Dacht om het oude gevoel een beetje terug te krijgen.
Maar of ik ben superslecht, of het is supermoeilijk! Zelfs op moeilijkheidsgraad 1
lukt het me niet!
Dan ligt het dus niet aan mijquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:54 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Hahahaha dat had ik dus ook tijdje terug. Hij is echt fakking moeilijk ja. Ik kan geeneens special attacks zoals de houddoukan ofzo. Enige wat me wel lukt is mensen electrocuteren met blanka
800 points weggegooid
Als SF4 ook zo hard is laat ik hem lekker links liggen.
Speel je met de analoge stick van de controller? If so, niet doen, D-pad is veel fijner (al blijft die matig vergeleken met die van bijv de SNES)quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:00 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Dan ligt het dus niet aan mijZeker jammer van die 800 punten ja
![]()
Die speciale moves staan trouwens wel beschreven hoe het moet, maar dan
nog lukt het amper!
Op de 360? Kan me niet voorstellen, als ze het controller-schema niet veranderd hebben. SF2 arcade is niet te doen, niet met de d-pad en al helemaal niet met de analoge stick.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Speel je met de analoge stick van de controller? If so, niet doen, D-pad is veel fijner (al blijft die matig vergeleken met die van bijv de SNES)
SF4 heb ik in Leipzig gespeeld en die was prima te doen!
US xbox , ik heb ook een EU xbox vandaar dat ik weet dat die niet regio vrij is .quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat is een beetje jammer inderdaad, maar hoe ga jij 'm dan spelen? Omgebouwde of US 360?
Ik moet zelf eerst nog ff Lost Odyssey afmaken en dan ga ik beginnen aan Eternal Sonata denk ik. Wie had ooit durven dromen dat ik een RPG backlog op een XBOX zou hebben?
Ik ga het niet meer spelen totdat ze er een patch voor uitbrengen. Het is nu echt niet leuk om online te spelen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:05 schreef Strolie75 het volgende:
Pffff...Castle Crashers is wel vermoeiend online. Gister zeker een half dozijn keer eruit gegooid.
Ik met me blije hoofd koos de groene uit om te levelen, maar tja er kan maar een groene in de groep nu level ik het boertjequote:Op dinsdag 2 september 2008 14:09 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Ik ga het niet meer spelen totdat ze er een patch voor uitbrengen. Het is nu echt niet leuk om online te spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zit nu in een stuk dat ik in m'n eentje echt niet haal, daarvoor moet ik multiplayer gaan spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb geel op lvl 21 en daar heb ik de game mee uitgespeeld. Toen heb ik de grijze unlocked en die is nu op lvl 11 geloof ik. Zijn magic power is die pijlenaanval die ook de arabiertjes hebben, best cool
Please sir. When moon? When Mustang?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]Ik heb de blauwe en oranje op level 15, maar ik heb alleen nog maar multiplayer gedaan, offline en online.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb geel op lvl 21 en daar heb ik de game mee uitgespeeld. Toen heb ik de grijze unlocked en die is nu op lvl 11 geloof ik. Zijn magic power is die pijlenaanval die ook de arabiertjes hebben, best cool
In me eentje vind ik het toch een stuk minder leuk dan in een groep![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zit met blauw op lvl 23 ofzo nu, heb drie characters unlocked. De grijze knight en de eerste twee arena's.Die arena's heb ik nog niet geprobeerd eigenlijk. Ik ging meteen voor het uitspelen van de game en daarna heb ik met die grijze 1 multiplayergame gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb geel op lvl 21 en daar heb ik de game mee uitgespeeld. Toen heb ik de grijze unlocked en die is nu op lvl 11 geloof ik. Zijn magic power is die pijlenaanval die ook de arabiertjes hebben, best cool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die arena's heb ik nog niet geprobeerd eigenlijk. Ik ging meteen voor het uitspelen van de game en daarna heb ik met die grijze 1 multiplayergame gedaan.10-3 in mn eerste poging! ThnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
No problemoquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
10-3 in mn eerste poging! Thnx
Dat lost het probleem niet echt op en is zeker niet het probleem met CC.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:42 schreef _GdR_ het volgende:
de eerst volgende die gaat zeiken over connectie problemen.
check je NAT settings.
dit is het probleem enzo:
[ afbeelding ]
strict naar moderate en/of strict lukt dus niet.
http://www.portforward.com/
poortjes 88 en 3074 open zetten naar t ip van je xdoos.
Andere games hebben dat probleem minder of niet omdat ze eigen servers gebruiken. en is met CC ws niet zo dan.
ik hou van ADSL , mijn speedtouch modem heeft gewoon een xbox live settingquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:42 schreef _GdR_ het volgende:
check je NAT settings.
[ afbeelding ]
Andere games hebben dat probleem minder of niet omdat ze eigen servers gebruiken. en is met CC ws niet zo dan.
Durrr, daar was ik al bang voor.quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:59 schreef ROFLOL het volgende:
Bij Saturn Rotterdam Zuidplein hebben ze Mercenaries 2 al te koop. Mochten er mensen interesse in hebben en daar in de buurt wonen/zijn
Daar heeft het echt niets mee te maken. Met 2 personen een pot spelen gaat altijd super, maar zodra er een 3e of 4e persoon meedoet is het vrij snel afgelopen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:42 schreef _GdR_ het volgende:
check je NAT settings.
[ afbeelding ]
en als wij nu aan het spelen zijn en je NAT staat op OPEN en de mijne ook zijn er geen problemen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:31 schreef PP. het volgende:
[..]
Daar heeft het echt niets mee te maken. Met 2 personen een pot spelen gaat altijd super, maar zodra er een 3e of 4e persoon meedoet is het vrij snel afgelopen.
nee, ook als iedereen gewoon op OPEN staat. En ja, dat is gechecked.quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:49 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
en als wij nu aan het spelen zijn en je NAT staat op OPEN en de mijne ook zijn er geen problemen.
Zodra jij STRICT hebt en ik MODERATE. en er komt een 3de bij met moderate/strict NAT dan gaat het inderdaad wel fout ja.
Daar komt nooit niemand Sack! Dus je kunt posten wat je wil maar niemand gaat je helpen!quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:09 schreef Sackboy het volgende:
Heren, er bestaat een [XBOX 360] Troubleshooting Topic
Ah, dus er is altijd wel iemandquote:
quote:
En waarom heb ik er dan geen last van dan? (nou ja ik. vrienden van me hebben m wel. (ik vind er geen donder aan.) (ik heb daar t internet geregeld en weet dus dat alles goed ingesteld staat.))quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:05 schreef PP. het volgende:
[..]
nee, ook als iedereen gewoon op OPEN staat. En ja, dat is gechecked.
Bullshit, het is een probleem onder alle CC spelersquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:21 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
En waarom heb ik er dan geen last van dan? (nou ja ik. vrienden van me hebben m wel. (ik vind er geen donder aan.) (ik heb daar t internet geregeld en weet dus dat alles goed ingesteld staat.))
Was het niet gelukt met dat mailtje wat ik je had gestuurd?quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:07 schreef Sala-adin het volgende:
Mijn NAT staat altijd op moderate alleen weet niet hoe ik het op open moet zetten
Geen idee hoe het moet en ik weet niet wat voor modem ik hebquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:52 schreef Reintji het volgende:
[..]
Was het niet gelukt met dat mailtje wat ik je had gestuurd?
quote:Shred Nebula (800 points) Pirates vs Ninjas Dodgeball (800 points) and Gin Rummy (400 points) will hit Xbox LIVE Arcade tomorrow.
RB+A dan doe je een irish whip, dus je gooit ze, tyf je ze er zo uit.quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:17 schreef GotenSSJ het volgende:
Iemand hier met WWE 2008?![]()
Ik heb een probleem in de Royal Rumble, hoe gooi ik iemand uit de ring? ik geef ze wel een hoop damage maar eruit gooien lukt niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |