abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58700689

Support page

Telefonische ondersteuning:

0800 023 3894

of +31 202036606 als je mobiel belt

Slechthorenden (teksttelefoon):
0800 023 3895

De service is bereikbaar op:
maandag - vrijdag: 09:00-22:00
zaterdag: 09:00-20:00
zondag: 09:00-17:00

Misschien een idee om alle problemen en errors van onze Xboxjes hier te bespreken en elkaar te helpen en tips te geven waar het kan. Ik kom niet zomaar op het idee want mijn Xbox 360 doet heeeeeuuuuul erg raar.

Gisteren ging ik GTA laden en bij mijn safehouse starten, na ongeveer een minuut loopt het beeld vast. Geen error of iets maar gewoon helemaal vast. Nog 4 keer geprobeerd en telkens hetzelfde gezeik. Na ongeveer een minuut een crash. Soms met rode blokjes er doorheen. Ik heb ook Saints Row geprobeerd maar daar geeft hij " Damaged savegame" aan. Als ik deze load gaat hij naar het begin van het spel, terwijl ik hem heb uitgespeeld. Heeft iemand hetzelfde of tips?
pi_58781133
Ben blij dat ik de enige ben met Xbox problemen.

Ik heb vandaag via mijn Xbox Live account op internet mijn xbox 360 geregistreerd met mijn serial number. Daarna komt de mogelijkheid om een reparatieservice aan te vragen. In max. 500 woorden moest ik beschrijven wat er aan de hand was. Enkele uren later kreeg ik een UPS label toegemaild. Zij sturen een lege doos op waar ik mijn xbox in kan stoppen en het label op kan plakken. Nu wordt de xbox kosteloos heen en weer gestuurd en gerepareerd.

Toch moet ik mijn harde schijf thuislaten terwijl daar damaged savegames opstaan. Iemand die me dat uit kan leggen?
pi_58842522
Wtf!
Mijn 1 week oude xbox is ineens gigantisch aan het laggen. Ik zat in een GTA game en toen werd het beeld wazig en ging ie laggen, ik de xbox uit en aangezet, bij het opstarten van de xbox alles al schokkerig Nu zonder game opgestart, en alles loopt ruk

Wat kan dat zijn?
pi_58843812
LOL! Ik heb nu 5 minuten GTA gespeeld op mijn hagelnieuwe XBOX en hij is al vastgelopen
pi_58843935
* PieterBas klopt even af, nog geen hardwarematig gehad

Zit alleen met het probleem hoe ik mijn offline punten overzetten naar mijn xbox life account..
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_58844124
Net de hele tijd uitgehad, en toen deed ie t weer...
2 minuten Nu schokt ie weer...

Morgen MS maar bellen denk ik, of iemand moet nog met een goeie tip komen.
pi_58860994
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 00:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
LOL! Ik heb nu 5 minuten GTA gespeeld op mijn hagelnieuwe XBOX en hij is al vastgelopen
Na een update gelukkig geen last meer van gehad
pi_58861017
Oja, een vraagje nog. Ik wil niet constant online zijn met mijn Xbox, maar als ik wil saven zegt hij dat ik online moet, anders kan hij niets saven of opslaan. Wat is dat voor een onzin? Ik heb toch niet voor niets een hardeschijf erin zitten? Hoe kun je dat anders instellen?
pi_58912821
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:51 schreef kikoooooo het volgende:
Wtf!
Mijn 1 week oude xbox is ineens gigantisch aan het laggen. Ik zat in een GTA game en toen werd het beeld wazig en ging ie laggen, ik de xbox uit en aangezet, bij het opstarten van de xbox alles al schokkerig Nu zonder game opgestart, en alles loopt ruk

Wat kan dat zijn?
Voordat mijn xbox is opgestuurd naar reparatiecentrum heb ik nog een paar keer getest. Vaak startte hij op zonder beeld maar wel geluid. 1 Keer deed hij het wel en ging ik gta spelen, toen werd na een minuut het beeld heel raar maar kon verder spelen. Uiteindelijk liep de xbox weer vast en nu doet hij helemaal niks meer.
pi_58913080
Heb me xbox nu 3 kwart jaar en nog geen last gehad van errors. (klopt af) Toen ik een xbox kocht kreeg ik eerst een xbox waar dingen ontbraken en die het niet deed. Meteen weer terug gereden om een nieuwe te halen.
Xbox Live: koenpijl
pi_58972761
ik heb ff een vraag

ik heb gister die doos gekregen met labels waar ik me xbox in moet doen

ik had 2 labels, op 1 stond een barcode en op de andere stond 'return service customer receipt'

nou heb ik die bardcore d'r op geplakt en dat andere label gewoon thuisgehouden

maar had ik dat andere label er ook op moeten plakken?

weet iemand ook btw of je ook je xbox kan tracken op de officiele xbox site?
pi_58973573
Goed idee dit topic
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  woensdag 28 mei 2008 @ 21:41:51 #13
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_58973624
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 21:40 schreef RaymanNL het volgende:
Goed idee dit topic
Het zou goed zijn als dit topic niet nodig zou zijn.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_59000673
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 21:08 schreef julian6 het volgende:
ik heb ff een vraag

ik heb gister die doos gekregen met labels waar ik me xbox in moet doen

ik had 2 labels, op 1 stond een barcode en op de andere stond 'return service customer receipt'

nou heb ik die bardcore d'r op geplakt en dat andere label gewoon thuisgehouden

maar had ik dat andere label er ook op moeten plakken?

weet iemand ook btw of je ook je xbox kan tracken op de officiele xbox site?
'return service customer receipt' is een bewijs die jij zelf moet houden voor als de xbox weer bij jou wordt afgeleverd. Zo kan jij aantonen dat de xbox echt voor jou bestemd is.

Een vraag aan jou: ik heb ook al zo'n label ontvangen maar de lege doos is bij mij nog niet aangekomen waar ik de xbox in moet doen. En morgen is de laatste dag dat mijn UPS label nog geldig is. Heb ik wat fout gedaan en moest ik nog wat activeren? Of is UPS te traag?
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 21:40 schreef RaymanNL het volgende:
Goed idee dit topic
Dank je Inderdaad jammer dat het nodig is maar altijd handig om door te lezen als je ook gezeik heb met je xbox
pi_59549293
Weet iemand trouwens een legaal adres waar je de Xbox 360 kan laten repareren als je geen garantie meer hebt?
pi_59549395
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 13:41 schreef DSS24 het volgende:
Weet iemand trouwens een legaal adres waar je de Xbox 360 kan laten repareren als je geen garantie meer hebt?
Kun je ilegaal je Xbox laten repareren dan?
pi_59549414
Vorige week RROD, maar even bellen binnenkort.
edwink89.hyves.nl
pi_59549674
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 13:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Kun je ilegaal je Xbox laten repareren dan?
pwnd.

Maar weet je er 1?
pi_59553629
Weet iemand welke informatie word gevraagd als je belt om een rrod? serienummers? andere informatie die ik niet zo weet uit mijn hoofd?
edwink89.hyves.nl
pi_59554605
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 16:27 schreef SuperKnurft het volgende:
Weet iemand welke informatie word gevraagd als je belt om een rrod? serienummers? andere informatie die ik niet zo weet uit mijn hoofd?
Alleen je serienummer, of je e-mailadres die gekoppeld zit aan je gamertag.

vervolgens vragen ze meestal om je telefoonnummer, postcode en rest van je adres
pi_59557892
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 17:08 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Alleen je serienummer, of je e-mailadres die gekoppeld zit aan je gamertag.

vervolgens vragen ze meestal om je telefoonnummer, postcode en rest van je adres
Waar vind ik mijn serienummer? op de xbox zelf?
edwink89.hyves.nl
pi_59568568
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 19:33 schreef SuperKnurft het volgende:

[..]

Waar vind ik mijn serienummer? op de xbox zelf?
achterop, en achter het klepje van de usb poorten. Daar zit een sticker
pi_59886198
Vanwege luiheid en iets verkeerd doen is mijn Xbox 360 gisteren pas opgehaald door UPS voor reparatie. Mijn savegames zijn alsnog "damaged" dus ben benieuwd ,als hij weer terug is, of het dan nog werkt. Het duurt maximaal 15 werkdagen voordat ik hem terug heb. Iemand anders ervaring met " damaged savegames"?

Onderstaande link vond ik ook nog. Wat is hier precies het nut van? Microsoft zegt dat als de gebruiker thuis dit doet het geheel op eigen risico is.
code voor deleten cache geheugen
pi_60042714
Daar ben ik weer in het stormloop-topic. Mijn Xbox 360 is vandaag teruggekomen van Frankfurt reparatiecentrum. Ze hebben de moederbord en dvd-drive vervangen. Bizar dat dat allebei kapot was. Ik ben nu nog op mijn werk en zal straks de brief even lezen wat precies keburt is.
pi_60101882
Nou mijn 360 heeft nu ook de rrod (werd wel tijd he, heb m al bijna 2 jaar) Maar ik had hem verzekerd bij de Dixons en ik krijg een dezer dagen een nieuwe van ze. Weet iemand of ik dan de oude harde schijf er zo weer in kan proppen zonder iets kwijt te raken?
Ik weet overigens niet zeker of dat mogelijk is, aangezien ze al mijn oude spullen terug willen hebben.

what to do what to do
BigguyNL @ Xbox Live
Ach, wat doe je eraan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')