Mijne is net terug van zijn vakantie in Duitsland,quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:36 schreef Skull-splitter het volgende:
Mijns is doodt
Maar hij gaat op vakantie naar Duitsland
Echt een baas Cyb dat je er gewoon niet aan mee doetquote:Op maandag 1 september 2008 19:16 schreef Cyberia18 het volgende:
Dan denk je van die kotsmakende Wii avatars af te zijn, komt FOK weer met de volgende klere avatar.
Ik doe er ook niet aan meequote:Op maandag 1 september 2008 19:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Echt een baas Cyb dat je er gewoon niet aan mee doet
Kom op zeg. Er is toch wel iets beters te verzinnen dan dat heel GAM met zo'n avatar loopt? De identiteit van een user is nu gewoon verwarrend wat alleen maar storend is.quote:Op maandag 1 september 2008 19:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Echt een baas Cyb dat je er gewoon niet aan mee doet
Uiteraard.quote:Op maandag 1 september 2008 19:22 schreef Sala-adin het volgende:
Doe je ook mee aan ramadan Cyb?
Het is idd vervelend en onduidelijk! En ik mis mijn eigen Avatarquote:Op maandag 1 september 2008 19:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kom op zeg. Er is toch wel iets beters te verzinnen dan dat heel GAM met zo'n avatar loopt? De identiteit van een user is nu gewoon verwarrend wat alleen maar storend is.
zie het positiefquote:Op maandag 1 september 2008 19:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kom op zeg. Er is toch wel iets beters te verzinnen dan dat heel GAM met zo'n avatar loopt? De identiteit van een user is nu gewoon verwarrend wat alleen maar storend is.
cyb kom je 13sept ook naar hveld? Ziani komt ook. (ws. lees: hij moet.)quote:
Helemaal mee eens, ik herken als eerste van wie een post is door middel van de avater.quote:Op maandag 1 september 2008 19:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kan helaas dan niet ivm een verjaardag van een kameraad.quote:Op maandag 1 september 2008 19:51 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
cyb kom je 13sept ook naar hveld? Ziani komt ook. (ws. lees: hij moet.)
kan je overnachten in villa _GdR_
het zijn toch echt de users die er zelf voor kiezenquote:Op maandag 1 september 2008 19:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
hij moet.quote:Op maandag 1 september 2008 20:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kan helaas dan niet ivm een verjaardag van een kameraad.Maar toch bedankt voor het aanbod Gdr.
![]()
Maar even zonder gekheid. Komt ie echt?
quote:Op maandag 1 september 2008 20:34 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
hij moet.
Anders gaan we m kidnappen. dus.
Zij hebben er juist baart bij dat iedereen met zo'n sadness avatar loopt zodat ze kans kunnen maken op een EA game pakket. Dus ja, het is hun schuld.quote:Op maandag 1 september 2008 20:33 schreef kepler het volgende:
[..]
Kan je FOK!games wel de schuld geven
Hoe kon ik dat nou weer vergeten ja.quote:Op maandag 1 september 2008 20:32 schreef Wessiej het volgende:
Over 6 dagen is alles weer weg, behalve de 200 man die deze avatar vergeet te veranderen en weer een jaar hier mee loopt
quote:Op maandag 1 september 2008 21:39 schreef existenz het volgende:
Ik heb nog een mooie Aquila quote:
"Castle Crashers is wel een tof spel, maar toch niet een tof spel"
Ik doe mee! Maar het voelt niet echt goedquote:Op maandag 1 september 2008 21:54 schreef Un4 het volgende:
Ik doe ook niet mee aan de icon madness. Facebreaker is een kutgame en Mercenaries en FIFA 09 heb ik al in de pre-order staan.
Die van die Wii ofzo was erger geweestquote:Op maandag 1 september 2008 22:07 schreef Gamedemon het volgende:
<---------------- Speciaal voor Cyberia
Pas de url uit je avatar even goed aan dan.quote:Op maandag 1 september 2008 22:07 schreef Gamedemon het volgende:
<---------------- Speciaal voor Cyberia
Vertel? Of iemand anders die het weetquote:Op maandag 1 september 2008 22:56 schreef Scarface2004 het volgende:
Daar zat een verhaal achter toch, achter die PGR3 avatars scam
quote:The motorbikes are actually the best thing about the entire game. True.
Het gaat mij om Fifa 09quote:Op maandag 1 september 2008 23:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Eurogamer: Mercenaries 2 Review 5/10
[..]
![]()
Alle Merc 2 avatars kunnen weer de kast in.
Verdomme weer een game die goed lijkt te worden en dan toch volgens de review's tegen valt!quote:Op maandag 1 september 2008 23:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
En de rest van de reviews liggen rond de 8,5quote:Op maandag 1 september 2008 23:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Verdomme weer een game die goed lijkt te worden en dan toch volgens de review's tegen valt!
Mercenaries 2 wordt een vette gamequote:Op maandag 1 september 2008 23:20 schreef Wessiej het volgende:
[..]
En de rest van de reviews liggen rond de 8,5
Juist niet, als het slecht is heb je nog goed excuusquote:Op maandag 1 september 2008 23:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Psst cancel het spel nu het nog kan.quote:Op maandag 1 september 2008 21:54 schreef Un4 het volgende:
en Mercenaries
baart?quote:Op maandag 1 september 2008 21:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zij hebben er juist baart bij dat iedereen met zo'n sadness avatar loopt zodat ze kans kunnen maken op een EA game pakket. Dus ja, het is hun schuld.
*kuch* duizenden sackboys *kuch*quote:Op maandag 1 september 2008 19:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Aan hoeveel euro zat je te denken, inclusief verzendkosten!quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand interesse in een draadloze Guitar Hero III gitaar voor de Xbox 360? Ik ga de mijne wegdoen aangezien ik ook een Aerosmith gitaar heb voor de 360.
30 incl verzenden?quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:47 schreef ROFLOL het volgende:
[..]
Aan hoeveel euro zat je te denken, inclusief verzendkosten!
Krijg namelijk deze week GH3 binnen, en zal denk ik GH2 + Guitar kopen. Maar als je een mooi prijsje hebt, dan zal ik er over nadenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |