quote:Op maandag 1 september 2008 08:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat zijn ze toch ook geweldig he
Je moet het bij Webicon doenquote:Op maandag 1 september 2008 09:42 schreef koen_pijl het volgende:
ik krijg die usericons niet in me plaatj, althans niet bewegend. Dan zijn ze te groot ofzo.
Het is ook eigenlijk wel gruwelijk irritantquote:Op maandag 1 september 2008 10:42 schreef Sala-adin het volgende:
Ik doe er niet aan mee, ik win toch nooit wat
Koop gewoon wat verf en leef je helemaal uit op je 360!quote:Op maandag 1 september 2008 11:33 schreef Glenn-Micra het volgende:
Iemand enig idee waar ik een beetje leuke faceplates voor mijn 360 kan krijgen??
Wil het saaie frontje is een keer veranderen voor iets leukers.
Alvast bedankt!
Dan draai je je 360 omquote:Op maandag 1 september 2008 11:33 schreef Glenn-Micra het volgende:
Iemand enig idee waar ik een beetje leuke faceplates voor mijn 360 kan krijgen??
Wil het saaie frontje is een keer veranderen voor iets leukers.
Alvast bedankt!
verf? watervaste stiften doet zijn werk ook goedquote:Op maandag 1 september 2008 11:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Koop gewoon wat verf en leef je helemaal uit op je 360!
tja ik heb hem niet gemaaktquote:
Nu ik dit zo zie heb ik besloten om watervaste stiften ver uit de buurt van mn vrienden te houden als ze langskomen om te gamenquote:Op maandag 1 september 2008 11:59 schreef Rkatier het volgende:
[..]
verf? watervaste stiften doet zijn werk ook goedik heb hier nog wel een controller liggen die door een voormalige vriend van me gemaakt is.
[ afbeelding ]
Tja dan verloopt de garantie weer.quote:Op maandag 1 september 2008 11:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Koop gewoon wat verf en leef je helemaal uit op je 360!
Note to self: Volgende keer markers meenemenquote:Op maandag 1 september 2008 12:05 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nu ik dit zo zie heb ik besloten om watervaste stiften ver uit de buurt van mn vrienden te houden als ze langskomen om te gamen
Alleen je faceplate moet wel te doen zijn toch?quote:Op maandag 1 september 2008 12:09 schreef Glenn-Micra het volgende:
[..]
Tja dan verloopt de garantie weer.
Note to self, volgende keer Rossdale geen bier gevenquote:Op maandag 1 september 2008 12:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Note to self: Volgende keer markers meenemen
Kladden mag sowieso wel hoor. Die gast die masterchief erop had getekend had allemaal halo3 goodies gekregen nadat microsoft die tekening weg had gehaald.quote:Op maandag 1 september 2008 12:14 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Alleen je faceplate moet wel te doen zijn toch?
Verstandigquote:Op maandag 1 september 2008 12:05 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nu ik dit zo zie heb ik besloten om watervaste stiften ver uit de buurt van mn vrienden te houden als ze langskomen om te gamen
quote:Op maandag 1 september 2008 12:14 schreef SpankmasterC het volgende:
Note to self, volgende keer Rossdale geen bier geven
Johquote:Op maandag 1 september 2008 12:22 schreef Sackboy het volgende:
Zo, Mercenaries 2 is opeens wel erg populair hier
Yep, werkt perfect!quote:Op maandag 1 september 2008 12:22 schreef lennartb.nl het volgende:
oja een vraagje, de xbox360 guitar hero 2 gitaar. Is die op windows te gebruiken voor guitar hero?
koop jij een nieuwe controlle voor mij dan? Ik geef het geld liever aan andere dingen uit zolang hij het nog doetquote:
sweet ninja's zijn cool .quote:Op maandag 1 september 2008 12:35 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Teaser
Lees anders de special evenquote:Op maandag 1 september 2008 14:01 schreef Leonos het volgende:
Ik heb die blauwe icoon genomen. Maar nu ding ik toch nog wel met de xbox prijzen mee?
Of moet ik dan die lelijke mercenaries icoon nemen?
waarom zie ik op het weblog wel het fok.games icoonquote:Op maandag 1 september 2008 14:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lees anders de special even
Je dingt nu mee voor de PC prijzen
Kun je instellen in je opties.quote:Op maandag 1 september 2008 14:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
waarom zie ik op het weblog wel het fok.games icoon
maar op het forum gewoon mijn ouwe icoon
ahh thanksquote:Op maandag 1 september 2008 14:50 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Kun je instellen in je opties.
[ afbeelding ]
Ik zie bij jou nu namelijk wel de Mercenaries avatar![]()
Opgelostquote:Op maandag 1 september 2008 14:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lees anders de special even
Je dingt nu mee voor de PC prijzen
Je heb GH3 al? Dan zie ik er het nut niet van in!quote:Op maandag 1 september 2008 16:12 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik heb GH3 en GH2 beiden legaal incl gitaren. En aangezien mijn xbox nu al zo lang kapot is vind ik het gerechtvaardigd dat ik GH3 voor de PC illegaal download, wat jullie?
Ik heb m voor de kapotte xboxquote:Op maandag 1 september 2008 17:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je heb GH3 al? Dan zie ik er het nut niet van in!
Die is nu toch al wel onderweg naar Duitsland? Werkt je internet wel al weer goed nu?quote:Op maandag 1 september 2008 17:13 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik heb m voor de kapotte xbox
Nee UPS zit te kutten en ik ben bijna fulltime op school dus er zijn weinig momenten dat ze hem kunnen ophalen.quote:Op maandag 1 september 2008 17:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die is nu toch al wel onderweg naar Duitsland? Werkt je internet wel al weer goed nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |