Top site.quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:55 schreef Niek. het volgende:
Iemand ervaring met Gamehubs? Fallout 3 is daar maar 32,99.
Ook maar even doen danquote:
Heb 7 euro extra betaald voor levering van 2-4 dagenquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:20 schreef kepler het volgende:
@Niek, het kan een tijdje duren voordat je games binnkrijgt van gamehubs(2-3 weken)
Leuk filmpje trouwens van het nieuwe dashboard (wel slechte kwaliteit...)
http://www.gamevee.com/vi(...)c_Demo_PAX_08/757356
edit: je kan nu ook theme's previewen
Ik had Ninja Gaiden 2 daar met ook die 7 euro extra.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:30 schreef Niek. het volgende:
[..]
Heb 7 euro extra betaald voor levering van 2-4 dagenMocht het langer duren dan vraag ik 7euro terug.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:33 schreef AQuila360 het volgende:
Fallout 3 koop ik later pas want die bewaar ik voor een vakantie!
Gears of War 2 wil ik wel graag spelenZoek nog een co-op maatje
inv me maar tegen die tijdquote:Op zondag 31 augustus 2008 14:33 schreef AQuila360 het volgende:
Fallout 3 koop ik later pas want die bewaar ik voor een vakantie!
Gears of War 2 wil ik wel graag spelenZoek nog een co-op maatje
Volgens mij in November.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:41 schreef Reintji het volgende:
Is er iets meer over een release datum bekend van de nieuwe omgeving?
Dat is vaak zo: dan blijkt het iets heel lulligs te zijn, heb ik hier ook vaak genoegquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:21 schreef Reintji het volgende:
Nou, zaakje loopt weer. Bleek na een internet speurtocht aan de ingebouwde firewall van de router te liggen
Morgen al? Hoe kom je aan die info, want daar zou ik absoluut geen problemen mee hebbenquote:Op zondag 31 augustus 2008 17:39 schreef Un4 het volgende:
Fallout 3 ziet er echt vet uit.
Morgen hopelijk Mercs 2!
Hmm, dacht dat ie 3 sept uitkwam maar dat is dus een dag later. Weet niet of ie morgen of overmorgen ook daadwerkelijk in de rekken ligt maar als wanneer ie verscheept wordt naar de retailers heb ik hem in ieder geval. Zal dus uiterlijk woensdag worden.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:40 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Morgen al? Hoe kom je aan die info, want daar zou ik absoluut geen problemen mee hebben
denk het nietquote:Op zondag 31 augustus 2008 18:11 schreef Scarface2004 het volgende:
Lol, Fable 2 moments away from gold.
Hopelijk komt dat spel dan ook wat vroeger...zou chill wezen.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:06 schreef Un4 het volgende:
[..]
Hmm, dacht dat ie 3 sept uitkwam maar dat is dus een dag later. Weet niet of ie morgen of overmorgen ook daadwerkelijk in de rekken ligt maar als wanneer ie verscheept wordt naar de retailers heb ik hem in ieder geval. Zal dus uiterlijk woensdag worden.
Hier de launch trailer btw:
http://www.gametrailers.com/player/39247.html
tijdens dat filmpje had hij het er over dat je Gears 2 met het party-systeem kunt spelen, dus lijkt me dat tie iig voor die datum uitkomt (geen idee wanneer dat is eigenlijkquote:
houd het nu nooit op met NFS , het is al heel wat delen niet leuk meerquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:01 schreef Cyberia18 het volgende:
NFS: Undercover
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ [url=http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/2/0/0/1/7/ss_preview_needundercover4.jpg.jpg[/IMG
]
[IMG]http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/2/0/0/1/7/ss_preview_needundercover7.jpg.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Tijd voor een nfs3 remake of waardig vervolgquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
houd het nu nooit op met NFS , het is al heel wat delen niet leuk meer
Dat rond rijden in een stad was erg vet gedaan! Het geluid was ook bruutquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:13 schreef existenz het volgende:
Most Wanted was nog enigzins leuk....
Is MNCLA ook free roam?quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:58 schreef Sackboy het volgende:
Deze zal nu moeten concurreren met Midnight Club Los Angeles, waar ik vooralsnog sterk de voorkeur aan geef.
Er is overigens reeds een topic voor, [Multi]Need for speed undercover (18 november)
Ja.quote:
Okequote:
?quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:54 schreef lennartb.nl het volgende:
medailtob jij kneu luxki adopiu t9
quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:54 schreef lennartb.nl het volgende:
quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:54 schreef lennartb.nl het volgende:
that will ik op een t-shirt hebben staanquote:
ehhhhhhhhhhhquote:Op maandag 1 september 2008 00:40 schreef Wessiej het volgende:
Nog even naar jullie avatar kijken voordat ze weer weg zijn
ik weet er niks vanafquote:
ahh thanks , had ik gemistquote:Op maandag 1 september 2008 02:32 schreef Wessiej het volgende:
[..]
4 jaar FOK!games, dat moet gevierd worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |