Laat maar weten hoe hij is! Ben erg benieuwd, Tales is altijd een leuke RPG-serie.quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:12 schreef DJ_ het volgende:
tales of vesperia vandaag binnen gekregen![]()
precies een week na het verzenden uit canada , zeer netjes![]()
will do , helaas niet regio vrij heb het net zelf geprobeerdquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Laat maar weten hoe hij is! Ben erg benieuwd, Tales is altijd een leuke RPG-serie.
Haha, precies hetzelfde hier. Een PS3 gehaald voor de RPGs, verschijnen ze allemaal op de 360quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat is een beetje jammer inderdaad, maar hoe ga jij 'm dan spelen? Omgebouwde of US 360?
Ik moet zelf eerst nog ff Lost Odyssey afmaken en dan ga ik beginnen aan Eternal Sonata denk ik. Wie had ooit durven dromen dat ik een RPG backlog op een XBOX zou hebben?
Hahahaha dat had ik dus ook tijdje terug. Hij is echt fakking moeilijk jaquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:49 schreef Motorhoofd het volgende:
Net Street Fighter 2 arcade gekocht![]()
Dacht om het oude gevoel een beetje terug te krijgen.
Maar of ik ben superslecht, of het is supermoeilijk! Zelfs op moeilijkheidsgraad 1
lukt het me niet!
Dan ligt het dus niet aan mijquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:54 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Hahahaha dat had ik dus ook tijdje terug. Hij is echt fakking moeilijk ja. Ik kan geeneens special attacks zoals de houddoukan ofzo. Enige wat me wel lukt is mensen electrocuteren met blanka
800 points weggegooid
Als SF4 ook zo hard is laat ik hem lekker links liggen.
Speel je met de analoge stick van de controller? If so, niet doen, D-pad is veel fijner (al blijft die matig vergeleken met die van bijv de SNES)quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:00 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Dan ligt het dus niet aan mijZeker jammer van die 800 punten ja
![]()
Die speciale moves staan trouwens wel beschreven hoe het moet, maar dan
nog lukt het amper!
Op de 360? Kan me niet voorstellen, als ze het controller-schema niet veranderd hebben. SF2 arcade is niet te doen, niet met de d-pad en al helemaal niet met de analoge stick.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Speel je met de analoge stick van de controller? If so, niet doen, D-pad is veel fijner (al blijft die matig vergeleken met die van bijv de SNES)
SF4 heb ik in Leipzig gespeeld en die was prima te doen!
US xbox , ik heb ook een EU xbox vandaar dat ik weet dat die niet regio vrij is .quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat is een beetje jammer inderdaad, maar hoe ga jij 'm dan spelen? Omgebouwde of US 360?
Ik moet zelf eerst nog ff Lost Odyssey afmaken en dan ga ik beginnen aan Eternal Sonata denk ik. Wie had ooit durven dromen dat ik een RPG backlog op een XBOX zou hebben?
Ik ga het niet meer spelen totdat ze er een patch voor uitbrengen. Het is nu echt niet leuk om online te spelen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:05 schreef Strolie75 het volgende:
Pffff...Castle Crashers is wel vermoeiend online. Gister zeker een half dozijn keer eruit gegooid.
Ik met me blije hoofd koos de groene uit om te levelen, maar tja er kan maar een groene in de groep nu level ik het boertjequote:Op dinsdag 2 september 2008 14:09 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Ik ga het niet meer spelen totdat ze er een patch voor uitbrengen. Het is nu echt niet leuk om online te spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zit nu in een stuk dat ik in m'n eentje echt niet haal, daarvoor moet ik multiplayer gaan spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb geel op lvl 21 en daar heb ik de game mee uitgespeeld. Toen heb ik de grijze unlocked en die is nu op lvl 11 geloof ik. Zijn magic power is die pijlenaanval die ook de arabiertjes hebben, best cool
Please sir. When moon? When Mustang?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]Ik heb de blauwe en oranje op level 15, maar ik heb alleen nog maar multiplayer gedaan, offline en online.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb geel op lvl 21 en daar heb ik de game mee uitgespeeld. Toen heb ik de grijze unlocked en die is nu op lvl 11 geloof ik. Zijn magic power is die pijlenaanval die ook de arabiertjes hebben, best cool
In me eentje vind ik het toch een stuk minder leuk dan in een groep![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zit met blauw op lvl 23 ofzo nu, heb drie characters unlocked. De grijze knight en de eerste twee arena's.Die arena's heb ik nog niet geprobeerd eigenlijk. Ik ging meteen voor het uitspelen van de game en daarna heb ik met die grijze 1 multiplayergame gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb geel op lvl 21 en daar heb ik de game mee uitgespeeld. Toen heb ik de grijze unlocked en die is nu op lvl 11 geloof ik. Zijn magic power is die pijlenaanval die ook de arabiertjes hebben, best cool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die arena's heb ik nog niet geprobeerd eigenlijk. Ik ging meteen voor het uitspelen van de game en daarna heb ik met die grijze 1 multiplayergame gedaan.10-3 in mn eerste poging! ThnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
No problemoquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
10-3 in mn eerste poging! Thnx
Dat lost het probleem niet echt op en is zeker niet het probleem met CC.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:42 schreef _GdR_ het volgende:
de eerst volgende die gaat zeiken over connectie problemen.
check je NAT settings.
dit is het probleem enzo:
[ afbeelding ]
strict naar moderate en/of strict lukt dus niet.
http://www.portforward.com/
poortjes 88 en 3074 open zetten naar t ip van je xdoos.
Andere games hebben dat probleem minder of niet omdat ze eigen servers gebruiken. en is met CC ws niet zo dan.
ik hou van ADSL , mijn speedtouch modem heeft gewoon een xbox live settingquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:42 schreef _GdR_ het volgende:
check je NAT settings.
[ afbeelding ]
Andere games hebben dat probleem minder of niet omdat ze eigen servers gebruiken. en is met CC ws niet zo dan.
Durrr, daar was ik al bang voor.quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:59 schreef ROFLOL het volgende:
Bij Saturn Rotterdam Zuidplein hebben ze Mercenaries 2 al te koop. Mochten er mensen interesse in hebben en daar in de buurt wonen/zijn
Daar heeft het echt niets mee te maken. Met 2 personen een pot spelen gaat altijd super, maar zodra er een 3e of 4e persoon meedoet is het vrij snel afgelopen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:42 schreef _GdR_ het volgende:
check je NAT settings.
[ afbeelding ]
en als wij nu aan het spelen zijn en je NAT staat op OPEN en de mijne ook zijn er geen problemen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:31 schreef PP. het volgende:
[..]
Daar heeft het echt niets mee te maken. Met 2 personen een pot spelen gaat altijd super, maar zodra er een 3e of 4e persoon meedoet is het vrij snel afgelopen.
nee, ook als iedereen gewoon op OPEN staat. En ja, dat is gechecked.quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:49 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
en als wij nu aan het spelen zijn en je NAT staat op OPEN en de mijne ook zijn er geen problemen.
Zodra jij STRICT hebt en ik MODERATE. en er komt een 3de bij met moderate/strict NAT dan gaat het inderdaad wel fout ja.
Daar komt nooit niemand Sack! Dus je kunt posten wat je wil maar niemand gaat je helpen!quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:09 schreef Sackboy het volgende:
Heren, er bestaat een [XBOX 360] Troubleshooting Topic
Ah, dus er is altijd wel iemandquote:
quote:
En waarom heb ik er dan geen last van dan? (nou ja ik. vrienden van me hebben m wel. (ik vind er geen donder aan.) (ik heb daar t internet geregeld en weet dus dat alles goed ingesteld staat.))quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:05 schreef PP. het volgende:
[..]
nee, ook als iedereen gewoon op OPEN staat. En ja, dat is gechecked.
Bullshit, het is een probleem onder alle CC spelersquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:21 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
En waarom heb ik er dan geen last van dan? (nou ja ik. vrienden van me hebben m wel. (ik vind er geen donder aan.) (ik heb daar t internet geregeld en weet dus dat alles goed ingesteld staat.))
Was het niet gelukt met dat mailtje wat ik je had gestuurd?quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:07 schreef Sala-adin het volgende:
Mijn NAT staat altijd op moderate alleen weet niet hoe ik het op open moet zetten
Geen idee hoe het moet en ik weet niet wat voor modem ik hebquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:52 schreef Reintji het volgende:
[..]
Was het niet gelukt met dat mailtje wat ik je had gestuurd?
quote:Shred Nebula (800 points) Pirates vs Ninjas Dodgeball (800 points) and Gin Rummy (400 points) will hit Xbox LIVE Arcade tomorrow.
RB+A dan doe je een irish whip, dus je gooit ze, tyf je ze er zo uit.quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:17 schreef GotenSSJ het volgende:
Iemand hier met WWE 2008?![]()
Ik heb een probleem in de Royal Rumble, hoe gooi ik iemand uit de ring? ik geef ze wel een hoop damage maar eruit gooien lukt niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |