SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ps.Lennart, succes met je router jong!![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:13 schreef Reintji het volgende:
en volgens Ziggo aan mijn 3Com router.
Ruige shit. je beantwoord je eigen vraag.quote:Grappig is wel dat XBL er niet uitvliegt wanneer de 360 direct op het kabelmodem zit.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:13 schreef Reintji het volgende:
Hmm, volgens MS ligt het "uitlog probleem" aan mijn ISP en volgens Ziggo aan mijn 3Com router. Een verklaring voor het feit dat de zaak in deze opstelling meer dan een jaar probleemloos heeft gewerkt had Ziggo niet. Grappig is wel dat XBL er niet uitvliegt wanneer de 360 direct op het kabelmodem zit. Nouja, grappig.. Meer mensen met een 3Com Officeconnect routertje en wat leuke tips?
Opstelling:Ook gehad en opgelost met een goede linksys router, nu geen problemen meer met uitloggen van XBLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ps.Lennart, succes met je router jong!![]()
Toch raar dat het meer dan een jaar wel goed werkt? En wanneer die router niet goed zou zijn, dan zou ik met een bekabelde PC toch ook problemen moeten hebben?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:16 schreef _GdR_ het volgende:
Ruige shit. je beantwoord je eigen vraag.
Het zal vast aan de poorten liggen die je xdoos gebruikt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:20 schreef Reintji het volgende:
[..]
Toch raar dat het meer dan een jaar wel goed werkt? En wanneer die router niet goed zou zijn, dan zou ik met een bekabelde PC toch ook problemen moeten hebben?
Nee, het is deze. Wanneer ik de netwerk test start is alles oké (DNS,MTU,ICMP,XBL en NAT open). Heb poorten 88 en 3074 ge-forward op het juiste IP adres (die van de xdoos)quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:21 schreef Rossdale het volgende:
Het zal vast aan de poorten liggen die je xdoos gebruikt.
Bedoel je trouwens niet een switch ipv een router?
Nee, de nieuwe naam van @home geloof ik.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:14 schreef Scarface2004 het volgende:
Ziggo = scientology?
Tjek, meerdere keren. Statisch IP, ook geprobeerd. Zal de tip van een nieuwe router eens proberenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:37 schreef Cid het volgende:
Het boeltje al een keer stroomloos gehad en opnieuw gestart?
Van @home, multikabel en casema. Ze zijn samengegaan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:04 schreef Marble het volgende:
[..]
Nee, de nieuwe naam van @home geloof ik.
Dirt online achievement waren vrij simpel geloof ikquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:50 schreef Niek. het volgende:
Iemand die ook nog de online achievements van Dirt moet??
Edit, laat maar, die moet je in Ranked matches halen, valt dus niet af te spreken.
quote:Banjo-Kazooie: Boutjes en Moertjes óók in het Engels!
Het nieuws dat Banjo-Kazooie: Boutjes en Moertjes enkel in het Nederlands zou verschijnen deed veel stof opwaaien, maar er is nieuws over de nieuwe Banjo.
Bij nader onderzoek is er toch voor gekozen om de game ook in het Engels aan te bieden. In de Benelux is Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts dan alsnog onder de naam Banjo-Kazooie: Boutjes en Moertjes in de winkels te vinden voor een prijs van 59 euro, maar een Engelse taal-optie wordt wel meegeleverd. Suzanne Bouten van Microsoft Nederland stuurde een mailtje met uitleg over de Nederlandse vertaling, na de uitspraak van Paul Nabel.
De game is naast volledig in het Nederlands ook gewoon in het Engels te spelen.
Voor nu kunnen we ons dus weer richten waar het om gaat, de nieuwe Banjo-Kazooie op 14 november!
quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:34 schreef Sackboy het volgende:
...Suzanne Bouten van Microsoft Nederland stuurde...
Hier nog even op terugkomend.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik snap de hype echt niet,... heb de trial geprobeerd en ik zie gewoon een NES beat-em-up met meer stijl in de graphics,.... tis gewoon een button-basher,.... Knap dat ze de hype van dit 150MB spel zo hebben laten oplopen dat iedereen het blind koopt
Niks voor mij!
Ik wilde eerder de hilariteit van haar achternaam ivm het Banjo-Kazooie: Boutjes en Moertjes debacle aanduidenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:36 schreef existenz het volgende:
[..]
http://www.gametoday.nl/a(...)n_de_industrie_.html
Mijn nummer mag ze hebben hoor
20 dollarquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Action figure zo te zien. Wat heeft ie moeten kosten?
is van tijdelijke duur ben ik bang , als je een tijdje gamed en hij weer lekker warm wordt loopt die weer vastquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:36 schreef koen_pijl het volgende:
Gisteren is me xbox kapot gegaan. Tot drie keer toe opnieuw opgestart en steed rrod. Zet ik hem net aan doet ie het gewoon weer...
Ja dat zal wel weer leuk wordenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:13 schreef Reintji het volgende:
Ps.Lennart, succes met je router jong!![]()
Jorgen een keertje Worms doe vandaag?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:40 schreef DJ_ het volgende:
[..]
is van tijdelijke duur ben ik bang , als je een tijdje gamed en hij weer lekker warm wordt loopt die weer vast
hoeft niet gelijk vandaag maar het gebeurd wel binnenkort
http://www.budgetgaming.nl/forum.php?template=forum&page=topic&forum_id=16&topic_id=2842quote:
Kun je nu weer online gamen met je 360?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:06 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
http://www.budgetgaming.nl/forum.php?template=forum&page=topic&forum_id=16&topic_id=2842
Hij heeft ze nog wel volgens mij.
Mn xbox is nog niet eens opgehaaldquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kun je nu weer online gamen met je 360?
Agh krijg je iig een game of accesoire voor, hopelijk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:43 schreef KneusTeun het volgende:
mijne is ook nog steeds in duitsland! ben bang dat er weer gezeur komt als ie terug is, vast weer een rrod of live ban of iemands afgekloven xbox terug!
kan nu . tot half 12 daarna gaak de stad inquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jorgen een keertje Worms doe vandaag?
Heb net 1,5 uur Worms gedaan met Rkatier! Was tofquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:12 schreef DJ_ het volgende:
[..]
kan nu . tot half 12 daarna gaak de stad in
s'avonds kan wel , overdag een verjaardagquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb net 1,5 uur Worms gedaan met Rkatier! Was tof![]()
Morgen dan?
Gefelicteerdquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:47 schreef DJ_ het volgende:
[..]
s'avonds kan wel , overdag een verjaardag
ehh ik ben jarig op 16 meiquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
GefelicteerdJe bent 24 geworden toch?
Ik had meer iets van "mwhoa"... Had liever gezien dat ze zoiets deden als Diablo 3, nog steeds een top-down view enzo. Niet dat ik hem niet ga halen, maar tochquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:45 schreef Cyberia18 het volgende:
De nieuwe gameplay beelden van Fallout 3. Wow.
Had hij het toch bijna goedquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:57 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ehh ik ben jarig op 16 mei, nee tis van mijn tante , heb ook al 2 verjaardagen van mijn nichtjes gemist
omdat ik op vakantie was of op een feest . dus laat ik deze keer maar wel komen
en ehh ik ben 21
Kijk erg uit naar die game, binnenkort maar eens bestellen (maar eerst wat andere games verkopen die ik al een tijd heb liggen maar toch niet aan toe kom/zin in heb (zie mn sig.))quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:45 schreef Cyberia18 het volgende:
De nieuwe gameplay beelden van Fallout 3. Wow.
Ik ben nu Fallout 2 weer aan het spelen en dat is zeker tof! Maar toch vind ik die fps sfeer in Fallout 3 vetter!quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:52 schreef Cid het volgende:
[..]
Ik had meer iets van "mwhoa"... Had liever gezien dat ze zoiets deden als Diablo 3, nog steeds een top-down view enzo. Niet dat ik hem niet ga halen, maar toch
Omdat de meeste uitgevers er van overtuigd zijn dat ze alles vlak voor kerst uit moeten brengen zodat ze meer verkopen...quote:Op zondag 31 augustus 2008 07:56 schreef Strolie75 het volgende:
Waarom moet alles eind oktober, begin november uitkomen?
Geinig! Maar we hebben al genoeg van dat soort games op XBLA en volgens mij koopt niemand die!quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:05 schreef Sackboy het volgende:
Things on Wheels (XBLA)
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Te geweldadigquote:Op zondag 31 augustus 2008 11:38 schreef Sackboy het volgende:
Saints Row 2
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:
Je kreeg m zonder iets te kopen?quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:57 schreef koen_pijl het volgende:
Gisteren bij de Media Markt in Breda kreeg ik dit beeldje. Je moest eigenlijk het spel GTAIV kopen, maar dat heb ik al. Kreeg gewoon het beeldje alsnog:
[ afbeelding ]
ALs je xbox moet worden opgehaald krijg je dan nog steeds een spel? Dat was toch een hele tijd terug?
Ok. Ja kreeg het beeldje gewoon terwijl ik niks had gekocht. Ja, een dvd speler. Maar gewoon wat staan praten met verkoper.quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:02 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Je kreeg m zonder iets te kopen?
Ik kreeg een spel/accesoire omdat ik m kapot terug kreeg van reparatie. Bij de eerste reparatie niet dus.
sweet !quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:27 schreef Sackboy het volgende:
Stoked
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
linkquote:Fable 2 is days, if not hours from going gold, Lionhead Studio's Sam Van Tilburgh told me today.
"We have one or two bugs that are keeping us from going gold," Van Tilburgh said.
Even though the game, due out Oct. 21, is on the verge of wrapping up, the dev team is still keeping late night hours, he said.
"Everyone is playing the game, staying 12 hours," he said.
Van Tilburgh was excited to finally give gamers a chance to check out the game for themselves at the Penny Arcade Expo and so is designer Peter Molyneux.
"I've been talking to him about the reaction," he said. "He asks what the reaction to the game has been. What do they think about the combat."
Van Tilburgh said that 97 percent of the reaction has been very positive over the first two days of the show.
"Initially I thought it was a bad thing, but one person told me the game was 'tight'," Van Tilburgh said. "I'm told that's a good thing."
quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:29 schreef Blatterd het volgende:
[..]
Maar wie zit te wachten op Fable en Fallout 3 als Far Cry 2 er aan komt??
Al zal ik Fable 2 uiteindelijk wel kopen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:29 schreef Blatterd het volgende:
[..]
Maar wie zit te wachten op Fable als Fallout 3 er aan komt??
ik want fallout is teveel shooter voor mijquote:Op zondag 31 augustus 2008 13:29 schreef Blatterd het volgende:
[..]
Precies! Al wil ik ze beiden wel, maar fallout koop ik blindquote:Op zondag 31 augustus 2008 13:29 schreef Blatterd het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |