Wasn't mequote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarom staan die leluke dingen in de op
Te dom om te poepen?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:31 schreef LaGrive het volgende:
en wat zijn mbo-ers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Relnichtquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:30 schreef LaGrive het volgende:
Op de universiteit zitten studenten en op hbo scholieren...
ik moest lachenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:33 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik denk dat er straks eentje mijn pizza gaat bezorgen
Ieuw, plebsquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:35 schreef LaGrive het volgende:
pizza bezorgers zijn burgers aka arbeiders!
Welke bitchfight?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:37 schreef swarmahoer het volgende:
tt had eigelijk moeten zijn waar de bitchficht verder gaat en yasha vernederd word ofzo
daarom die gaat nog verderquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
LR is er niet dus is er geen fight of wel?
ik heb er geen last van op t moment dat ik vind dat t nodig is kan ik verassend goed spellenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kan je eigenlijk niet beter van die 800 euro een spellingscursus gaan doen Swarma?
Hoe spel je verassend dan? steek je dan je toetsen één voor één in de fik?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:40 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb er geen last van op t moment dat ik vind dat t nodig is kan ik verassend goed spellen
Dat ook nog eens ja, sowieso zie ik mezelf en LR niet echt snel bitchfightenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bitchfight, het was een nette discussie.
Geniet er maar van.quote:
quote:
#carequote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Sowieso, interpunctie zou ook fijn zijn.
we hadden het zo leuk op kunnen stokenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bitchfight, het was een nette discussie.
je kneep m dus wel ffquote:
Neequote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:53 schreef LaGrive het volgende:
zegt het niet iets dat ze nog niet heeft gereageerd
Ik wilde LR niet beledigen en heb haar op msn gezegd dat ik het niet meende.. Ze heeft nog niet gereageerd dus misschien kan je dadelijk toch nog met je zelf aan de slag om een vermeende bitchfight..quote:
Omdat 't een nette discussie was en er volgens mij niet eens een scheldwoord is gevallen, LR kan daar meer dan prima tegenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:53 schreef LaGrive het volgende:
waarom niet?
Ze haat mequote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:54 schreef LaGrive het volgende:
waarom reageert ze niet dan yash?
Ja. Ja.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:55 schreef LaGrive het volgende:
Kan ze daar tegen? Ken je haar al zo goed?
la grive is wel in voor een relletjequote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:55 schreef LaGrive het volgende:
Kan ze daar tegen? Ken je haar al zo goed?
Ze moet alleen nog ff oefenenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:59 schreef swarmahoer het volgende:
la grive is wel in voor een relletje
aan de reactie boven je te zien is t geslaagdquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze moet alleen nog ff oefenen.
had je maar geen gilette met 5 mesjes moeten pakken...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
Trouwens over krassen gesprokenheb weer 5 mooie sneeen op men wang staan omdat ik iets te enthousiast aan het scheren was
edit 5 onder elkaar dus, niet 5 keer de fout in gegaan![]()
whehequote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dus ik ben nu stiekem wel een beetje bang dat LR boos op me is![]()
Of LG loopt me nu enorm te fokken en dan is ze daar zeer ingeslaagd
Kan er niks aan doen, van alle gratis mesjes is het de bestequote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
had je maar geen gilette met 5 mesjes moeten pakken...
ze is van woede haar op gaan zoekenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:09 schreef Hertog_Martin het volgende:
Of ze zit gewoon niet achter de pc
Sinds wanneer heb jij moblo-trekjesquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:14 schreef LaGrive het volgende:
maar jij wel!
Mag ik hier een citaat van Hans Teeuwen naar binnen gooien ?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij moblo-trekjes?
Drutenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Sowieso ben ik nu bij mijn oudersEn niemand weet waar die wonen
Gastquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Swarma ging brandweer spelen bij Yashi. Ik wil 't niet weten
.
Tis dat we hier geen hyves/foto's posten, anders had ik nog een mooie bijpassende vakantiefoto van swarma gehadquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
He, nu kan LG geen moeilijke vragen meer stellenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:27 schreef LastRequest het volgende:
Ik ben alweer terecht en het is allemaal best, ik heb alleen een grafhekel aan die zogenaamde grapjes.. er zit maar al te vaak toch een mening achter en dat heb ik afgelopen week even genoeg gehoord
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:28 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Tis dat we hier geen hyves/foto's posten, anders had ik nog een mooie bijpassende vakantiefoto van swarma gehad
Ze heeft wel gelijk, ik heb al een aantal rellen achter de rug haha.. de meesten waren gewoon grappig, een enkele is nooit goedgekomen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
He, nu kan LG geen moeilijke vragen meer stellen.
[..]
Tis dat we hier geen hyves/foto's posten, anders had ik nog een mooie bijpassende vakantiefoto van swarma gehad
* Yashaaaaa kruipt bang weg in een hoekjequote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:30 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk, ik heb al een aantal rellen achter de rug haha.. de meesten waren gewoon grappig, een enkele is nooit goedgekomen.
was het zo moeilijk dan om te kokenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:34 schreef LastRequest het volgende:
Nouja m'n avondeten was in ieder geval erg lekker.. heb er volgens mij 2,5 uur over gedaan haha.
Niet moeilijk maar ik was chagrijnig en dus ging ik heel uitgebreid en langzaam alles doenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
was het zo moeilijk dan om te koken![]()
wat had je ?
Maaruhm ik vroeg me af hoeveel mensen slapen er op school? Want vanavond is er niks dus de meesten zijn naar huis... tenzij bouwkunde weer verplichte overnachting heeft?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ga douchen, en dan een aflevering Greys kijken, en dan naar bedMorgen 0615 wekken, en kwart voor 7 naar school
Sommigen schroeven expres hun uitlaat er afquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:37 schreef swarmahoer het volgende:
starte die motoren
Jasper zei 500quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:38 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Maaruhm ik vroeg me af hoeveel mensen slapen er op school? Want vanavond is er niks dus de meesten zijn naar huis... tenzij bouwkunde weer verplichte overnachting heeft?
bij de verzamelplaats voor domme mensenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:50 schreef swarmahoer het volgende:
waar ergens is dat dan ?
Die komen in Arnhem? Dan moet ik ook naar Arnhem morgen! Even kijken of ik mensen mee kan krijgenquote:
Jazekersss! http://www.hanfestival.nl(...)l/introfeest/arnhem/quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die komen in Arnhem? Dan moet ik ook naar Arnhem morgen! Even kijken of ik mensen mee kan krijgen.
Mja, blijft zonde geld hè. Vooral omdat het nu om zo'n schijtovertreding gaat. Het gaat echt nergens over dan.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:55 schreef swarmahoer het volgende:
88 waar je 80 mocht dus 20 euro na correctie
maartoch hij zal wel balen denk ik
Zo kledingslinger moet ik nog eens zien. Al heel vaak gehoord, maar nooit uitgebreid gezien. Alleen een keer dat ik in haast langs liep, maar toen stond de helft nog met een broek of shirt aanquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ze waren toen straks trouwens een kledingslinger aant maken op de grote markt
Zeker hbo intro.. Dus Kim zo? wrom hoefden jullie dat niet te doen danIk zo das dus het verschil tussen hbo en uni
Wij zijn te "verstandig" om dat te doen
Meiske tochquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:16 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Serieus
Ik vind je heel aardig maar ik heb afgelopen week wel gemerkt hoe unilui over HBO'ers denken.. vind ik wel erg kortzichtig.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
[..]
Hmm vorig jaar waren de hekken gewoon open.. mocht ik gewoon doorlopen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:56 schreef swarmahoer het volgende:
kan je daar makkelijk binnen komen of wat zijn de voorwaarden....
Ga je ook mee dan? Probleem is alleen dat ik wel een verjaardag heb in Lent waar ik nog heen wilquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Swarma rijdt?
HAN Festival is om 23:00 afgelopen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ga je ook mee dan? Probleem is alleen dat ik wel een verjaardag heb in Lent waar ik nog heen wil
Je wilt zeggen dat daar iets mis mee is?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
Kneus hierboven (ja ik heb wéér nieuwe bovenburen) heeft keihard 'een beetje verdriet aan'
Ja dat was m'n twijfelpunt, ik zit niet meer in Arnhem op school dus ik zie die anderen ook niet echt meer. Maar boeiend.. ik ga maar voor nieuwe mensen haha.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:16 schreef Mikkie het volgende:
LR, ik zou voor B gaan.
Die schoolvrienden zie je in de loop van het jaar nog wel. Die vrienden in Nijmegen hebben je niet voor niets gevraagd, en van hun gezelligheid kun je in Nijmegen de rest van het jaar ook nog profijt van hebben. Investeren nu het kan.
Op zich zijn die lui uit Arnhem vast ook gezellig, maar ik denk dat er bij de mensen uit Nijmegen 'meer te halen is'. Zonde als je het nu afwijst en daardoor later minder contact hebt of wat buiten de boot valt. Het hoeft niet zo te zijn, maar tochquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:18 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja dat was m'n twijfelpunt, ik zit niet meer in Arnhem op school dus ik zie die anderen ook niet echt meer. Maar boeiend.. ik ga maar voor nieuwe mensen haha.
Ik ben donderdag waarschijnlijk toch wel in de stad, dus je komt mij maar opzoekenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:18 schreef swarmahoer het volgende:
idd nijmegen the best en als je zat bent sms maar komen mikkie en ik wel weer langs
Inderdaadquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:20 schreef LastRequest het volgende:
Mag ik ook een keer![]()
En jullie smsten niet hoor, dat was Yasha!
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:17 schreef LastRequest het volgende:
Pietje ik denk dat ik maar voor B ga ja.. en dan hopen dat het gezellig is haha.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:22 schreef Hertog_Martin het volgende:
Vraag me af of ik gratis naar het introfeest kan... ben wél eerstejaars, maar geen starter
ik zei niet dat ik smste en tuurlik mag je ik vond t gezellig daarom vraag ik of je wil smssenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:20 schreef LastRequest het volgende:
Mag ik ook een keer![]()
En jullie smsten niet hoor, dat was Yasha!
Ideaal, die familieverjaardagen zo gecombineerd. Helaas ben ik komend jaar de lul: m'n vader wordt 60 en die wil een groot feest. Dat wordt dus overdag al allemaal hapjes maken enzo.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb morgen een dubbele verjaardag van mijn broer en moeder, ze vieren het samen. (mama is volgende week jarig)
En ik snap er niks van, ik dacht dat ik in geldcrisis zat dus papa al geld voor de boeken laten overmaken, heb ik nu ineens weer een dik saldo terwijl de boeken er al af zijn
ik ook niet?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
![]()
, wat ga je doen?
edit - ah rechten, wist ik niet
Oh wacht Yashi had 't over zichzelfquote:
Hahahaha die komt heel vreemd over! Maar fijn dat je het gezellig vondquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:24 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik zei niet dat ik smste en tuurlik mag je ik vond t gezellig daarom vraag ik of je wil smssen
De andere weken ook niet hoorquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, gewoon volgende week met die anderen gaan stappen, eerste week studeren stelt toch niks voor
.
Juh dat wel, maarja volgende week vrijdag komen er ook weer mensen die morgen niet komen, dus eigenlijk houd je nog gewoon twee verjaardagen danquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ideaal, die familieverjaardagen zo gecombineerd. Helaas ben ik komend jaar de lul: m'n vader wordt 60 en die wil een groot feest. Dat wordt dus overdag al allemaal hapjes maken enzo.. Toch maar eens kijken of ik dat weekend niet kan regelen dat ik overdag moet werken
En misschien heeft je papa teveel geld overgemaakt uit liefde? Ik heb juist van de week geld aan m'n ouders gedoneerd, ze hadden nog wat tegoed. En dan komende maand het collegegeld...auw.
blijven zitten dusquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
![]()
, wat ga je doen?
edit - ah rechten, wist ik niet
Ja, dus? Die kan gewoon een vervolg krijgen in de stadquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:26 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hahahaha die komt heel vreemd over! Maar fijn dat je het gezellig vond
Mik & Piet jullie hebben gelijk!
Behalve dat over uitgaan in de eerste week.. want dan heb ik een of andere bowlmeeting gepland staan
Aldus de 8ejaars.quote:
Ik blijf 't zelfde doen, alleen was in februari gestart dus ga nu naar 2de helft van m'n eerste jaar... dus ben ik nou technisch gezien een eerstejaars (gratis) of een ouderejaars (10 euro)?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh wacht Yashi had 't over zichzelf, ga je wel doen dan?
Mikkiequote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:24 schreef Mikkie het volgende:
En misschien heeft je papa teveel geld overgemaakt uit liefde? Ik heb juist van de week geld aan m'n ouders gedoneerd, ze hadden nog wat tegoed. En dan komende maand het collegegeld...auw.
Dat schiet dan weer totaal niet opquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Juh dat wel, maarja volgende week vrijdag komen er ook weer mensen die morgen niet komen, dus eigenlijk houd je nog gewoon twee verjaardagen dan
Tuurlijk, waarom zou ik over anderen praten?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh wacht Yashi had 't over zichzelf, ga je wel doen dan?
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:27 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Mikkie
Ik zei toch dat moeders House seizoen 1 & 2 betaald had? En ik 3?
Ze smste daarstraks "je krijgt nog geld van me voor house"
à la Moblo een eerstejaarsquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:27 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik blijf 't zelfde doen, alleen was in februari gestart dus ga nu naar 2de helft van m'n eerste jaar... dus ben ik nou technisch gezien een eerstejaars (gratis) of een ouderejaars (10 euro)?
Nietes! Zevendequote:
Ja dan denkt ze weer dat die dvdbox van haar is, primaquote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:28 schreef Mikkie het volgende:
Ik doe dit jaar makkelijk: ik vier het gewoon niet. Sterker nog, volgens mij ben ik jarig in m'n werkweekend, dus moet ik gewoon om half acht op om te werken en ben ik pas tegen acht uur weer thuis. Lekker rustig.
Bowlen ftwquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:26 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hahahaha die komt heel vreemd over! Maar fijn dat je het gezellig vond
Mik & Piet jullie hebben gelijk!
Behalve dat over uitgaan in de eerste week.. want dan heb ik een of andere bowlmeeting gepland staan
Ouderejaars. Maakt niet uit welke vakken je volgt, je staat voor het tweede academisch jaar (dat loopt van sept. t/m aug.) ingeschreven.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:27 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik blijf 't zelfde doen, alleen was in februari gestart dus ga nu naar 2de helft van m'n eerste jaar... dus ben ik nou technisch gezien een eerstejaars (gratis) of een ouderejaars (10 euro)?
Hij staat toch bij jouquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:29 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja dan denkt ze weer dat die dvdbox van haar is, prima
Mijn studie kan soms ook zwaar zijn, maar dan moet je er ook tijd in steken. Dan is er veel meer uit te halen dan 99% van de studenten nu doetquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:29 schreef LastRequest het volgende:
[..]
En Mikkie ik moet die vrijdag om half 9 ofzo beginnen.. en mijn studie is wél zwaar! Volgens mij ga ik nu sowieso een vrij zwaar half jaar tegemoet. Als in, het kost veeel tijd.
Ik quote mezelf even hoor, dan hebben we over een jaar nog wat te lachenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:32 schreef Mikkie het volgende:
Maar ik ga komend jaar ook wat serieuzer worden, keertje wat vakken fatsoenlijk halen en m'n bachelor afronden. Bovendien wil ik volgend jaar graag aan m'n stage beginnen, en da's nogal lastig als je nog een aantal oude vakken over moet doen.
Ik weet wanneer die jarig isquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, dat vraagt om een actie
.
HBO'ers hebben geen academisch jaar.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:30 schreef Mikkie het volgende:
Ouderejaars. Maakt niet uit welke vakken je volgt, je staat voor het tweede academisch jaar (dat loopt van sept. t/m aug.) ingeschreven.
hyves ftwquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik weet wanneer die jarig isals ik het goed onthouden heb iig
eerst was het nog 10 oktober?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:29 schreef swarmahoer het volgende:
verjaardagsmeet op 8 oktober ?
Hm ja, zou wel grappig geweest zijn als ik me had opgegeven als mentor dan... zelf nooit een intro meegemaaktquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ouderejaars. Maakt niet uit welke vakken je volgt, je staat voor het tweede academisch jaar (dat loopt van sept. t/m aug.) ingeschreven.
Ik doe met je meequote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik quote mezelf even hoor, dan hebben we over een jaar nog wat te lachen
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
HBO'ers hebben geen academisch jaar.
grapje he LR
Bullshitquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, dat vraagt om een actie
.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
HBO'ers hebben geen academisch jaar.
grapje he LR
dit keer een meet regelenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
BullshitAfgelopen jaar een stevig feest gegeven in Samson met drie vrienden erbij, heel gaaf. Stond al een tijdje op de planning en vooral het combineren was een goede reden voor een feestje
. Maar komend jaar ben ik dus niet aan de beurt, ik vind 't wel prima. Geef geen hol om m'n verjaardag, en om nou uit sociale verplichting er een feestje om te geven
Ja dat begrijp ik, maar je wilde het op de 10e vierenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:36 schreef swarmahoer het volgende:
nee nog steeds 8 oktoberal 20 jaar lang
Netjes! Het is mij nog nooit gelukt alle vakken van een jaar in één keer te halen, zelf alle vakken van een jaar halen inclusief herren is nog nooit gelukt. Maar dat interesseert me dan ook geen reet, ik heb er genoeg andere dingen voor in de plaats gedaan waarvan ik heb genoten en die me de vertraging wel waard zijnquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:34 schreef LastRequest het volgende:
[..]
@ Mikkie ik ga nu m'n laatste jaar in en heb alle vakken van de eerste drie jaar in één keer gehaald, dat ga ik volhouden dit jaar
Ik faal dit jaar een beetjequote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:35 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb ook alles gehaald ook al was het kantje boord maar ok
Oei dan moet ik opletten dat ik wel op internet zit die dagen om iedereen te kunnen feliciterenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
We krijgen het wel druk met verjaardagen dan dadelijk in de herfstDupje is ook dan ergens jarig namelijk.. (weet de datum wel maar weet niet of ze die online wil hebben
)
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:41 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Oei dan moet ik opletten dat ik wel op internet zit die dagen om iedereen te kunnen feliciteren
Geen idee, vriendinnetje van me zit er ook en volgens mij ging ik bij haar in de activiteiten commissie ofzo..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:40 schreef LastRequest het volgende:
Oh ik zie het al.. maar wat ga je doen dan?
Dat wist je zelf al wel? Ik ken 't niet, moest het ff googelenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:43 schreef LastRequest het volgende:
Zo heb ik van de zomer mijn zusje ook een hoop Engelse woorden geleerd
"HELP! Wat is een ladle!? Ik moet een ladle zoeken maar ik weet niet wat het is!"
Jij hebt illegale voorkennisquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:43 schreef LastRequest het volgende:
Zo heb ik van de zomer mijn zusje ook een hoop Engelse woorden geleerd
"HELP! Wat is een ladle!? Ik moet een ladle zoeken maar ik weet niet wat het is!"
Ik ben natuurlijk Engels he, dus zulke nuttige woorden ken ik wel jaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:45 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Dat wist je zelf al wel? Ik ken 't niet, moest het ff googelenEn er zijn niet veel engelse woorden die ik niet ken
En m'n zusje niet?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij hebt illegale voorkennis
Toch?
Jij kijkt ook echt al die pulpprogramma's op tv hèquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
De bruiloft is ook wel een cool programma.
Iets serieus kan je niet kijken als je actief FOK!'t, dus jaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:48 schreef Mikkie het volgende:
Jij kijkt ook echt al die pulpprogramma's op tv hè
ze heeft m tijdens eten gebruikt tochquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij hebt illegale voorkennis
Toch?
Correctie: het heet Superdik - Superdun.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:49 schreef LastRequest het volgende:
Op RTL4 is nu Dik&Dun
Dikke en dunne mensen die elkaars dagelijks voedsel moeten eten zeg maar.. wel grappig!
Ja, dat is in het Nederlands gewoon procrastineren, dus dat is makkelijk vertalen hèquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:49 schreef Hertog_Martin het volgende:
Oh serieus? dat wist ik niet
Engels woord dat goed bij ons allen past; procrastination
Lol... dat wist ik nietquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, dat is in het Nederlands gewoon procrastineren, dus dat is makkelijk vertalen hè
ik las epilerenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:54 schreef swarmahoer het volgende:
epibreren is er nog zo een waar ik erg goed in ben
Nee.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:55 schreef swarmahoer het volgende:
procatrrineren is eigelijk een duur woord voor soggen of neit?
Procrastrineren? Da’s een mooi woord voor andere dingen doen dan wat je werkelijk zou ‘moeten’ doen.quote:
Ja echte paarden mocht niet van de verzekering BECAUSE YOUR ARSES ARE TOO FAT!quote:
Daar wil ik helemaal niks van weten bij swarmaquote:
Dat wel ja, maar oh wat gek, dat woord dat er net stond staat ineens niet meer in je postquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Procrastrineren? Da’s een mooi woord voor andere dingen doen dan wat je werkelijk zou ‘moeten’ doen.
leg uit dan
maar wel op n manier dat niet iedereen doorheeft dat het bulshit is.. dus t is een sport eigelijkquote:
ja als pietje t doet dan ik ook maarquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:57 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar oh wat gek, dat woord dat er net stond staat ineens niet meer in je post
pussyquote:
Joaaaah want wij gaan allemaal nog de hele nacht door met posten op een internetzforum!quote:
Bikkels jeweets!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:59 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Joaaaah want wij gaan allemaal nog de hele nacht door met posten op een internetzforum!
Eindelijk iemand die zegt waar het op staatquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:59 schreef J-heronimus het volgende:
Op het HBO zitten alleen maar paupers, dat die zich eigen student durven te noemen
schande he?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:59 schreef J-heronimus het volgende:
Op het HBO zitten alleen maar paupers, dat die zich eigen student durven te noemen
ow yeahzquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:59 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Joaaaah want wij gaan allemaal nog de hele nacht door met posten op een internetzforum!
Swarma kennende niet hoorquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:01 schreef LastRequest het volgende:
dat is toch expres swarma?
veromme?
typtyfysquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:01 schreef LastRequest het volgende:
dat is toch expres swarma?
veromme?
Johquote:
Je mag wel meedoenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:04 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Joh
Maarrr dan blijf ik alleen achter om te spammah
Dan kan je niet typenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:05 schreef Mikkie het volgende:
Of kijken.
Op m'n 4e alquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:05 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wanneer ben je uit engeland naar nederland gekomen trouwens, LR?
quote:nice one, ik hoop deze persoon krijgt nooit een baan bij de leger!
Spreek ie thuis Engels? Maar hoe zit dat met z'n werk dan? En waarom zijn jullie naar NL gekomen?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:07 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Op m'n 4e al
Maar m'n pa praat nog steeds gewoon Engels dus ik oefen regelmatig haha.
Hij stuurde me laatst echt een geniale mail trouwens... als ie praat klinkt het redelijk, maar als hij Nederlands typt denkt ie er veel te lang over na, waardoor de zinsbouw juist helemaal niet meer kloptIk ga even z'n laatste mail sturen haha..
En ik weet niet eens wat Catan is
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:06 schreef Mikkie het volgende:
En sowieso blijven we wel hier posten terwijl swarma aan de beurt is. Die moet namelijk altijd zo lang nadenken dat je in de tussentijd een compleet ziekenhuis met seniele bejaarden van geprakt eten kan voorzien, dus ik denk dat we dan wel kansen zien om hier nog te posten
welke tegel preciesquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]!
![]()
5 rondes al geen graan geweest.. Heeft er iemand "graan"
Echt serieus als we ooit es echt gaan catannen en hij doet dat sla ik hem met dat bord op zijn kop..
Ik wist niet eens dat ze ook echt in Engeland gewoond heeftquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Spreek ie thuis Engels? Maar hoe zit dat met z'n werk dan? En waarom zijn jullie naar NL gekomen?
Ik bedenk me eigenlijk nu pas dat ik daar heel nieuwsgierig naar ben maar het nooit gevraagd heb
Wel met graan dan hèquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]!
![]()
5 rondes al geen graan geweest.. Heeft er iemand "graan"
Echt serieus als we ooit es echt gaan catannen en hij doet dat sla ik hem met dat bord op zijn kop..
Ben ik ookquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ze ook echt in Engeland gewoond heeftIk dacht gewoon dat je hier geboren was
Hij had een hogere score voor die ene integratietest dan ikquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:11 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ja ben ook benieuwd, heeft ie in al die jaren nooit nederlands geleerd? Is ie een niet geintegreerde allochtoon?!![]()
Als je dan niet zo goed Engels kan, kan ik me voorstellen dat je er op een gegeven moment geen fuck meer van snapt. Maar het is wel ideaal, als je dan zo snel niet op een woord in een bepaalde taal komt, gebruik je gewoon het woord uit de andere taalquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:11 schreef LastRequest het volgende:
Hij werkt alleen bij internationale bedrijven
Hij kan wel gewoon Nederlands hoor, hij is ook coach van onze Dames 1 en dat gaat allemaal prima.. alleen in het Engels kan ie zich wat beter uitdrukken
En uhh hij is als student naar Nederland verhuisd, leerde m'n moeder kennen.. en om een of andere reden hebben we toen een paar jaar in Engeland gewoond, waarom weet ik eigenlijk niet eens haha.
Thuis praten we Engels en Nederlands door elkaar, soms zijn er mensen op visite die zitten er dan echt bij van?
ik let nooit op wat anderen krijgenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:12 schreef Mikkie het volgende:
Grenzeloze stupiditeit van swarma inderdaad. Een 2 en een 12 op erts, ruilt iemand 4 graan tegen 1 erts om eindelijk een erts te hebben, komt pipo aan hoor: hey die erts ruilen tegen een graan? En dan verbaasd zijn als je 'm virtueel voor z'n harses slaat
Ik moest hardop lachenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:12 schreef Mikkie het volgende:
Grenzeloze stupiditeit van swarma inderdaad. Een 2 en een 12 op erts, ruilt iemand 4 graan tegen 1 erts om eindelijk een erts te hebben, komt pipo aan hoor: hey die erts ruilen tegen een graan? En dan verbaasd zijn als je 'm virtueel voor z'n harses slaat
Ja ik heb voor zover ik weet geen accent meer haha. Filmpjes van vroeger zijn megaschattig, dan praat ik Nijmeegs met een onwijs Engels accentquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:13 schreef Mikkie het volgende:
Maar jij spreekt wel (nagenoeg?) accentloos Nederlands, spreek je ook accentloos Engels?
Nimweegs met Engels accent, dat moeten we zien!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:15 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja ik heb voor zover ik weet geen accent meer haha. Filmpjes van vroeger zijn megaschattig, dan praat ik Nijmeegs met een onwijs Engels accent
Smoesjesquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:15 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja ik heb voor zover ik weet geen accent meer haha. Filmpjes van vroeger zijn megaschattig, dan praat ik Nijmeegs met een onwijs Engels accent
En ik kan in theorie accentloos Engels.. ik durf het alleen niet te spreken waar Nederlanders bij zijn want die gaan er zo op zitten letten
Hoe kom jij nou weer aan accentloos Engels? Meestal leer je zoiets alleen als je er mee opgroeit en dus in het land zelf woont, anders is het relatief logisch dat je vanuit je ontwikkeling (stimulatie en gewenning van je stembanden enzo) dat op een gegeven moment niet meer kan omdat je de klanken simpelweg niet van origine kent.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:16 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Smoesjes
Ik kon zelf toen ik 11 was accentloos engels, maar in puberteit is er een nederlands accent ingeslopen![]()
Restecp!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:18 schreef LastRequest het volgende:
Laatst gaf mijn stagebedrijf een presentatie voor internationale studenten, toen heb ik het halverwege wel over durven nemen omdat die vrouw echt geen Engels kon.. dat was wel cool![]()
En Mikkie ik wil het ook weer eens zien haha, ga thuis maar weer eens oude dvds kijken
Idd, dat vroeg ik me ook al af.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoe kom jij nou weer aan accentloos Engels? Meestal leer je zoiets alleen als je er mee opgroeit en dus in het land zelf woont, anders is het relatief logisch dat je vanuit je ontwikkeling (stimulatie en gewenning van je stembanden enzo) dat op een gegeven moment niet meer kan omdat je de klanken simpelweg niet van origine kent.
Dat komt dan voornamelijk door de muffinquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:21 schreef LastRequest het volgende:![]()
![]()
De bosbessenmuffin + koffie combi bevat meer calorieën dan een bord full English breakfast!
Ja ik weet het, de English breakfast was ook "goed" bereid zeg maar.. groenten gegrild en volkorenbrood zonder boter.. Maar toch, ik had het nog steeds calorierijker verwacht.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat komt dan voornamelijk door de muffin. En het ligt eraan wat je in de koffie doet. Koffie compleet is natuurlijk weer ergens dan zwart of met een zoetje
.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
"Maak een lr-dinges en laat mij slapen, x"
Waarom ik nou weerquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
"Maak een lr-dinges en laat mij slapen, x"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |