Ik ben natuurlijk Engels he, dus zulke nuttige woorden ken ik wel jaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:45 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Dat wist je zelf al wel? Ik ken 't niet, moest het ff googelenEn er zijn niet veel engelse woorden die ik niet ken
En m'n zusje niet?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij hebt illegale voorkennis
Toch?
Jij kijkt ook echt al die pulpprogramma's op tv hèquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
De bruiloft is ook wel een cool programma.
Iets serieus kan je niet kijken als je actief FOK!'t, dus jaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:48 schreef Mikkie het volgende:
Jij kijkt ook echt al die pulpprogramma's op tv hè
ze heeft m tijdens eten gebruikt tochquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij hebt illegale voorkennis
Toch?
Correctie: het heet Superdik - Superdun.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:49 schreef LastRequest het volgende:
Op RTL4 is nu Dik&Dun
Dikke en dunne mensen die elkaars dagelijks voedsel moeten eten zeg maar.. wel grappig!
Ja, dat is in het Nederlands gewoon procrastineren, dus dat is makkelijk vertalen hèquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:49 schreef Hertog_Martin het volgende:
Oh serieus? dat wist ik niet
Engels woord dat goed bij ons allen past; procrastination
Lol... dat wist ik nietquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, dat is in het Nederlands gewoon procrastineren, dus dat is makkelijk vertalen hè
ik las epilerenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:54 schreef swarmahoer het volgende:
epibreren is er nog zo een waar ik erg goed in ben
Nee.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:55 schreef swarmahoer het volgende:
procatrrineren is eigelijk een duur woord voor soggen of neit?
Procrastrineren? Da’s een mooi woord voor andere dingen doen dan wat je werkelijk zou ‘moeten’ doen.quote:
Ja echte paarden mocht niet van de verzekering BECAUSE YOUR ARSES ARE TOO FAT!quote:
Daar wil ik helemaal niks van weten bij swarmaquote:
Dat wel ja, maar oh wat gek, dat woord dat er net stond staat ineens niet meer in je postquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Procrastrineren? Da’s een mooi woord voor andere dingen doen dan wat je werkelijk zou ‘moeten’ doen.
leg uit dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |