De andere weken ook niet hoorquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, gewoon volgende week met die anderen gaan stappen, eerste week studeren stelt toch niks voor
.
Juh dat wel, maarja volgende week vrijdag komen er ook weer mensen die morgen niet komen, dus eigenlijk houd je nog gewoon twee verjaardagen danquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ideaal, die familieverjaardagen zo gecombineerd. Helaas ben ik komend jaar de lul: m'n vader wordt 60 en die wil een groot feest. Dat wordt dus overdag al allemaal hapjes maken enzo.. Toch maar eens kijken of ik dat weekend niet kan regelen dat ik overdag moet werken
En misschien heeft je papa teveel geld overgemaakt uit liefde? Ik heb juist van de week geld aan m'n ouders gedoneerd, ze hadden nog wat tegoed. En dan komende maand het collegegeld...auw.
blijven zitten dusquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
![]()
, wat ga je doen?
edit - ah rechten, wist ik niet
Ja, dus? Die kan gewoon een vervolg krijgen in de stadquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:26 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hahahaha die komt heel vreemd over! Maar fijn dat je het gezellig vond
Mik & Piet jullie hebben gelijk!
Behalve dat over uitgaan in de eerste week.. want dan heb ik een of andere bowlmeeting gepland staan
Aldus de 8ejaars.quote:
Ik blijf 't zelfde doen, alleen was in februari gestart dus ga nu naar 2de helft van m'n eerste jaar... dus ben ik nou technisch gezien een eerstejaars (gratis) of een ouderejaars (10 euro)?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh wacht Yashi had 't over zichzelf, ga je wel doen dan?
Mikkiequote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:24 schreef Mikkie het volgende:
En misschien heeft je papa teveel geld overgemaakt uit liefde? Ik heb juist van de week geld aan m'n ouders gedoneerd, ze hadden nog wat tegoed. En dan komende maand het collegegeld...auw.
Dat schiet dan weer totaal niet opquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Juh dat wel, maarja volgende week vrijdag komen er ook weer mensen die morgen niet komen, dus eigenlijk houd je nog gewoon twee verjaardagen dan
Tuurlijk, waarom zou ik over anderen praten?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh wacht Yashi had 't over zichzelf, ga je wel doen dan?
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:27 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Mikkie
Ik zei toch dat moeders House seizoen 1 & 2 betaald had? En ik 3?
Ze smste daarstraks "je krijgt nog geld van me voor house"
à la Moblo een eerstejaarsquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:27 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik blijf 't zelfde doen, alleen was in februari gestart dus ga nu naar 2de helft van m'n eerste jaar... dus ben ik nou technisch gezien een eerstejaars (gratis) of een ouderejaars (10 euro)?
Nietes! Zevendequote:
Ja dan denkt ze weer dat die dvdbox van haar is, primaquote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:28 schreef Mikkie het volgende:
Ik doe dit jaar makkelijk: ik vier het gewoon niet. Sterker nog, volgens mij ben ik jarig in m'n werkweekend, dus moet ik gewoon om half acht op om te werken en ben ik pas tegen acht uur weer thuis. Lekker rustig.
Bowlen ftwquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:26 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hahahaha die komt heel vreemd over! Maar fijn dat je het gezellig vond
Mik & Piet jullie hebben gelijk!
Behalve dat over uitgaan in de eerste week.. want dan heb ik een of andere bowlmeeting gepland staan
Ouderejaars. Maakt niet uit welke vakken je volgt, je staat voor het tweede academisch jaar (dat loopt van sept. t/m aug.) ingeschreven.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:27 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik blijf 't zelfde doen, alleen was in februari gestart dus ga nu naar 2de helft van m'n eerste jaar... dus ben ik nou technisch gezien een eerstejaars (gratis) of een ouderejaars (10 euro)?
Hij staat toch bij jouquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:29 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja dan denkt ze weer dat die dvdbox van haar is, prima
Mijn studie kan soms ook zwaar zijn, maar dan moet je er ook tijd in steken. Dan is er veel meer uit te halen dan 99% van de studenten nu doetquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:29 schreef LastRequest het volgende:
[..]
En Mikkie ik moet die vrijdag om half 9 ofzo beginnen.. en mijn studie is wél zwaar! Volgens mij ga ik nu sowieso een vrij zwaar half jaar tegemoet. Als in, het kost veeel tijd.
Ik quote mezelf even hoor, dan hebben we over een jaar nog wat te lachenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:32 schreef Mikkie het volgende:
Maar ik ga komend jaar ook wat serieuzer worden, keertje wat vakken fatsoenlijk halen en m'n bachelor afronden. Bovendien wil ik volgend jaar graag aan m'n stage beginnen, en da's nogal lastig als je nog een aantal oude vakken over moet doen.
Ik weet wanneer die jarig isquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, dat vraagt om een actie
.
HBO'ers hebben geen academisch jaar.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:30 schreef Mikkie het volgende:
Ouderejaars. Maakt niet uit welke vakken je volgt, je staat voor het tweede academisch jaar (dat loopt van sept. t/m aug.) ingeschreven.
hyves ftwquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik weet wanneer die jarig isals ik het goed onthouden heb iig
eerst was het nog 10 oktober?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:29 schreef swarmahoer het volgende:
verjaardagsmeet op 8 oktober ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |