Gastquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Swarma ging brandweer spelen bij Yashi. Ik wil 't niet weten
.
Tis dat we hier geen hyves/foto's posten, anders had ik nog een mooie bijpassende vakantiefoto van swarma gehadquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
He, nu kan LG geen moeilijke vragen meer stellenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:27 schreef LastRequest het volgende:
Ik ben alweer terecht en het is allemaal best, ik heb alleen een grafhekel aan die zogenaamde grapjes.. er zit maar al te vaak toch een mening achter en dat heb ik afgelopen week even genoeg gehoord
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:28 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Tis dat we hier geen hyves/foto's posten, anders had ik nog een mooie bijpassende vakantiefoto van swarma gehad
Ze heeft wel gelijk, ik heb al een aantal rellen achter de rug haha.. de meesten waren gewoon grappig, een enkele is nooit goedgekomen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
He, nu kan LG geen moeilijke vragen meer stellen.
[..]
Tis dat we hier geen hyves/foto's posten, anders had ik nog een mooie bijpassende vakantiefoto van swarma gehad
* Yashaaaaa kruipt bang weg in een hoekjequote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:30 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk, ik heb al een aantal rellen achter de rug haha.. de meesten waren gewoon grappig, een enkele is nooit goedgekomen.
was het zo moeilijk dan om te kokenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:34 schreef LastRequest het volgende:
Nouja m'n avondeten was in ieder geval erg lekker.. heb er volgens mij 2,5 uur over gedaan haha.
Niet moeilijk maar ik was chagrijnig en dus ging ik heel uitgebreid en langzaam alles doenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
was het zo moeilijk dan om te koken![]()
wat had je ?
Maaruhm ik vroeg me af hoeveel mensen slapen er op school? Want vanavond is er niks dus de meesten zijn naar huis... tenzij bouwkunde weer verplichte overnachting heeft?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ga douchen, en dan een aflevering Greys kijken, en dan naar bedMorgen 0615 wekken, en kwart voor 7 naar school
Sommigen schroeven expres hun uitlaat er afquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:37 schreef swarmahoer het volgende:
starte die motoren
Jasper zei 500quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:38 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Maaruhm ik vroeg me af hoeveel mensen slapen er op school? Want vanavond is er niks dus de meesten zijn naar huis... tenzij bouwkunde weer verplichte overnachting heeft?
bij de verzamelplaats voor domme mensenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:50 schreef swarmahoer het volgende:
waar ergens is dat dan ?
Die komen in Arnhem? Dan moet ik ook naar Arnhem morgen! Even kijken of ik mensen mee kan krijgenquote:
Jazekersss! http://www.hanfestival.nl(...)l/introfeest/arnhem/quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die komen in Arnhem? Dan moet ik ook naar Arnhem morgen! Even kijken of ik mensen mee kan krijgen.
Mja, blijft zonde geld hè. Vooral omdat het nu om zo'n schijtovertreding gaat. Het gaat echt nergens over dan.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:55 schreef swarmahoer het volgende:
88 waar je 80 mocht dus 20 euro na correctie
maartoch hij zal wel balen denk ik
Zo kledingslinger moet ik nog eens zien. Al heel vaak gehoord, maar nooit uitgebreid gezien. Alleen een keer dat ik in haast langs liep, maar toen stond de helft nog met een broek of shirt aanquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ze waren toen straks trouwens een kledingslinger aant maken op de grote markt
Zeker hbo intro.. Dus Kim zo? wrom hoefden jullie dat niet te doen danIk zo das dus het verschil tussen hbo en uni
Wij zijn te "verstandig" om dat te doen
Meiske tochquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:16 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Serieus
Ik vind je heel aardig maar ik heb afgelopen week wel gemerkt hoe unilui over HBO'ers denken.. vind ik wel erg kortzichtig.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
[..]
Hmm vorig jaar waren de hekken gewoon open.. mocht ik gewoon doorlopen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:56 schreef swarmahoer het volgende:
kan je daar makkelijk binnen komen of wat zijn de voorwaarden....
Ga je ook mee dan? Probleem is alleen dat ik wel een verjaardag heb in Lent waar ik nog heen wilquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Swarma rijdt?
HAN Festival is om 23:00 afgelopen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ga je ook mee dan? Probleem is alleen dat ik wel een verjaardag heb in Lent waar ik nog heen wil
Je wilt zeggen dat daar iets mis mee is?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
Kneus hierboven (ja ik heb wéér nieuwe bovenburen) heeft keihard 'een beetje verdriet aan'
Ja dat was m'n twijfelpunt, ik zit niet meer in Arnhem op school dus ik zie die anderen ook niet echt meer. Maar boeiend.. ik ga maar voor nieuwe mensen haha.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:16 schreef Mikkie het volgende:
LR, ik zou voor B gaan.
Die schoolvrienden zie je in de loop van het jaar nog wel. Die vrienden in Nijmegen hebben je niet voor niets gevraagd, en van hun gezelligheid kun je in Nijmegen de rest van het jaar ook nog profijt van hebben. Investeren nu het kan.
Op zich zijn die lui uit Arnhem vast ook gezellig, maar ik denk dat er bij de mensen uit Nijmegen 'meer te halen is'. Zonde als je het nu afwijst en daardoor later minder contact hebt of wat buiten de boot valt. Het hoeft niet zo te zijn, maar tochquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:18 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja dat was m'n twijfelpunt, ik zit niet meer in Arnhem op school dus ik zie die anderen ook niet echt meer. Maar boeiend.. ik ga maar voor nieuwe mensen haha.
Ik ben donderdag waarschijnlijk toch wel in de stad, dus je komt mij maar opzoekenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:18 schreef swarmahoer het volgende:
idd nijmegen the best en als je zat bent sms maar komen mikkie en ik wel weer langs
Inderdaadquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:20 schreef LastRequest het volgende:
Mag ik ook een keer![]()
En jullie smsten niet hoor, dat was Yasha!
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:17 schreef LastRequest het volgende:
Pietje ik denk dat ik maar voor B ga ja.. en dan hopen dat het gezellig is haha.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:22 schreef Hertog_Martin het volgende:
Vraag me af of ik gratis naar het introfeest kan... ben wél eerstejaars, maar geen starter
ik zei niet dat ik smste en tuurlik mag je ik vond t gezellig daarom vraag ik of je wil smssenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:20 schreef LastRequest het volgende:
Mag ik ook een keer![]()
En jullie smsten niet hoor, dat was Yasha!
Ideaal, die familieverjaardagen zo gecombineerd. Helaas ben ik komend jaar de lul: m'n vader wordt 60 en die wil een groot feest. Dat wordt dus overdag al allemaal hapjes maken enzo.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb morgen een dubbele verjaardag van mijn broer en moeder, ze vieren het samen. (mama is volgende week jarig)
En ik snap er niks van, ik dacht dat ik in geldcrisis zat dus papa al geld voor de boeken laten overmaken, heb ik nu ineens weer een dik saldo terwijl de boeken er al af zijn
ik ook niet?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
![]()
, wat ga je doen?
edit - ah rechten, wist ik niet
Oh wacht Yashi had 't over zichzelfquote:
Hahahaha die komt heel vreemd over! Maar fijn dat je het gezellig vondquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:24 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik zei niet dat ik smste en tuurlik mag je ik vond t gezellig daarom vraag ik of je wil smssen
De andere weken ook niet hoorquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, gewoon volgende week met die anderen gaan stappen, eerste week studeren stelt toch niks voor
.
Juh dat wel, maarja volgende week vrijdag komen er ook weer mensen die morgen niet komen, dus eigenlijk houd je nog gewoon twee verjaardagen danquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ideaal, die familieverjaardagen zo gecombineerd. Helaas ben ik komend jaar de lul: m'n vader wordt 60 en die wil een groot feest. Dat wordt dus overdag al allemaal hapjes maken enzo.. Toch maar eens kijken of ik dat weekend niet kan regelen dat ik overdag moet werken
En misschien heeft je papa teveel geld overgemaakt uit liefde? Ik heb juist van de week geld aan m'n ouders gedoneerd, ze hadden nog wat tegoed. En dan komende maand het collegegeld...auw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |