quote:
Mja, blijft zonde geld hè. Vooral omdat het nu om zo'n schijtovertreding gaat. Het gaat echt nergens over dan.
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 18:14 schreef Yashaaaaa het volgende:Ze waren toen straks trouwens een kledingslinger aant maken op de grote markt

Zeker hbo intro.. Dus Kim zo? wrom hoefden jullie dat niet te doen dan

Ik zo das dus het verschil tussen hbo en uni

Wij zijn te "verstandig" om dat te doen
Zo kledingslinger moet ik nog eens zien. Al heel vaak gehoord, maar nooit uitgebreid gezien. Alleen een keer dat ik in haast langs liep, maar toen stond de helft nog met een broek of shirt aan

Keertje d'r bij zitten met wat biertjes op en dan kijken hoe ver je die vrouwen op kan jutten.

quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 18:16 schreef LastRequest het volgende:[..]
Serieus

Ik vind je heel aardig maar ik heb afgelopen week wel gemerkt hoe unilui over HBO'ers denken.. vind ik wel erg kortzichtig.
Meiske toch

. Enige advies dat ik je kan geven: fuck die uni mensen die neer kijken op HBO. Net alsof het jou ene fuck uitmaakt wat ze van je denken?
Ik zit zelf ook vaak genoeg HBO'ers te stangen hoor, dat zeker, gewoon omdat ze in die uni-hbo discussie makkelijk te fokken zijn. En daar kan ik dan weer enorm van genieten

. Maar als puntje bij paaltje komt maakt het eigenlijk flikker uit wat je doet. LTS zwakstroom, mbo, hbo, uni, als je maar doet wat je leuk vindt. En dat staat regelmatig los van je intelligentie.
quote:

quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 21:28 schreef LastRequest het volgende:[..]
Tis dat we hier geen hyves/foto's posten, anders had ik nog een mooie bijpassende vakantiefoto van swarma gehad