Ze moet alleen nog ff oefenenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:59 schreef swarmahoer het volgende:
la grive is wel in voor een relletje
aan de reactie boven je te zien is t geslaagdquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze moet alleen nog ff oefenen.
had je maar geen gilette met 5 mesjes moeten pakken...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
Trouwens over krassen gesprokenheb weer 5 mooie sneeen op men wang staan omdat ik iets te enthousiast aan het scheren was
edit 5 onder elkaar dus, niet 5 keer de fout in gegaan![]()
whehequote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dus ik ben nu stiekem wel een beetje bang dat LR boos op me is![]()
Of LG loopt me nu enorm te fokken en dan is ze daar zeer ingeslaagd
Kan er niks aan doen, van alle gratis mesjes is het de bestequote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
had je maar geen gilette met 5 mesjes moeten pakken...
ze is van woede haar op gaan zoekenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:09 schreef Hertog_Martin het volgende:
Of ze zit gewoon niet achter de pc
Sinds wanneer heb jij moblo-trekjesquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:14 schreef LaGrive het volgende:
maar jij wel!
Mag ik hier een citaat van Hans Teeuwen naar binnen gooien ?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij moblo-trekjes?
Drutenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Sowieso ben ik nu bij mijn oudersEn niemand weet waar die wonen
Gastquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Swarma ging brandweer spelen bij Yashi. Ik wil 't niet weten
.
Tis dat we hier geen hyves/foto's posten, anders had ik nog een mooie bijpassende vakantiefoto van swarma gehadquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Swarma ging brandweer spelen bij Yashi. Ik wil 't niet weten
.
He, nu kan LG geen moeilijke vragen meer stellenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:27 schreef LastRequest het volgende:
Ik ben alweer terecht en het is allemaal best, ik heb alleen een grafhekel aan die zogenaamde grapjes.. er zit maar al te vaak toch een mening achter en dat heb ik afgelopen week even genoeg gehoord
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:28 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Tis dat we hier geen hyves/foto's posten, anders had ik nog een mooie bijpassende vakantiefoto van swarma gehad
Ze heeft wel gelijk, ik heb al een aantal rellen achter de rug haha.. de meesten waren gewoon grappig, een enkele is nooit goedgekomen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
He, nu kan LG geen moeilijke vragen meer stellen.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:28 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Tis dat we hier geen hyves/foto's posten, anders had ik nog een mooie bijpassende vakantiefoto van swarma gehad
* Yashaaaaa kruipt bang weg in een hoekjequote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:30 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk, ik heb al een aantal rellen achter de rug haha.. de meesten waren gewoon grappig, een enkele is nooit goedgekomen.
was het zo moeilijk dan om te kokenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:34 schreef LastRequest het volgende:
Nouja m'n avondeten was in ieder geval erg lekker.. heb er volgens mij 2,5 uur over gedaan haha.
Niet moeilijk maar ik was chagrijnig en dus ging ik heel uitgebreid en langzaam alles doenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
was het zo moeilijk dan om te koken![]()
wat had je ?
Maaruhm ik vroeg me af hoeveel mensen slapen er op school? Want vanavond is er niks dus de meesten zijn naar huis... tenzij bouwkunde weer verplichte overnachting heeft?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ga douchen, en dan een aflevering Greys kijken, en dan naar bedMorgen 0615 wekken, en kwart voor 7 naar school
Sommigen schroeven expres hun uitlaat er afquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:37 schreef swarmahoer het volgende:
starte die motoren
Jasper zei 500quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:38 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Maaruhm ik vroeg me af hoeveel mensen slapen er op school? Want vanavond is er niks dus de meesten zijn naar huis... tenzij bouwkunde weer verplichte overnachting heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |