Oja, jij woont daarboven héquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:02 schreef prinsrob het volgende:
pff wat is die accordeonspelende zigeuner irritant zeg... met z'n constante hophophadaJEEEEEHOPHOPHOP, telkens 't zelfde... laat em een keer een ander stadsdeel vervelen-O-
goed idee. mijne heeft al 6 breuken/scheurtjes... beter dat ik t nu eens ga regelen dan pas als die kapot isquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:03 schreef LaGrive het volgende:
Nieuwe pinpas besteld met een schorre stem
Ik vandaag ookquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:03 schreef LaGrive het volgende:
Nieuwe pinpas besteld met een schorre stem
Nee, die kan ook super irritant 'zingen' thoughquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
emmer water eroverheen als die onder ja raam zit succes gegarandeerd
heb je nooit last van dat tamboerijnvrouwtje?
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:49 schreef Koewam het volgende:
De grap is juist:
Goed lijf = Good life = Goed leven.
Snappie?
Nee, maar die doos zingt dan ook steeds goede lijf ipv goed lijfquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:11 schreef LastRequest het volgende:
Die reclame van Slankie.. met dat liedje goed lijf goed leven.. hadden jullie dit eruit gehaald?
[..]
Ja ze gooit er een soort Ilse de Lange snik doorheen vandaarquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:13 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Nee, maar die doos zingt dan ook steeds goede lijf ipv goed lijf
Dat herken ikquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:20 schreef LaGrive het volgende:
niceeee
ik zal zo mijn tv weer eens aanzetten na tijden.
Thuis kijk ik altijd superveel tv, maar in Nijmegen nauwelijks...
Hendig dan. Maarja, dat krijg je natuurlijk ook als je je pas laat inschrijftquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hmm dat klassen indelen en voorstellen is dit op dit moment.... Morgenvroeg ga ik wel ff langs om indeling enzo te regelen
Maar het was toch even billen knijpen toen je die envelop zag denk ik hè? Dat heb ik in elk geval wel altijd als er zo'n envelop met een paarse streep hier thuis op de mat ligtquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:39 schreef swarmahoer het volgende:
net 1e boete binnen gehadmaar niet voor mij want ik had gelukkig de cabrio uitgeleend op dat moment
Serieusquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ze waren toen straks trouwens een kledingslinger aant maken op de grote markt
Zeker hbo intro.. Dus Kim zo? wrom hoefden jullie dat niet te doen danIk zo das dus het verschil tussen hbo en uni
Wij zijn te "verstandig" om dat te doen
had jij hbo dan ? i kdacht ook uni eigelijkquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:16 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Serieus
Ik vind je heel aardig maar ik heb afgelopen week wel gemerkt hoe unilui over HBO'ers denken.. vind ik wel erg kortzichtig.
Kansloos is 't iddquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:35 schreef LastRequest het volgende:
Ik doe idd HBO ja.
Ik vind het nogal kansloos en mateloos irritant.
Deze week heb ik zoveel van dit soort opmerkingen gehoord.. bah.
Dit is ook de enige reden dat ik nu toch weer twijfel over die vereniging, ik heb weinig zin om er continu op aangekeken te worden dat ik "maar" HBO doe.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ze waren toen straks trouwens een kledingslinger aant maken op de grote markt
Zeker hbo intro.. Dus Kim zo? wrom hoefden jullie dat niet te doen danIk zo das dus het verschil tussen hbo en uni
Wij zijn te "verstandig" om dat te doen
Had me begin Juli ingeschrevenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hendig dan. Maarja, dat krijg je natuurlijk ook als je je pas laat inschrijft.
Die vind ik het kansloost, de hbo zelf afkraken mag bestquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
De Uni lui die het nodig vinden om HBO'ers af te doen als minderwaardig
Rijdt even door het park dan ookquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
zo en morgen gaan "wij" HBO'ers vd HAN Autotechniek de andere HAN'ers die onder het parkeerdek liggen te slapen, wakker schoppen met zoveel mogelijk motoren en auto's, om half 8 's ochtends
Oh je zit daar, waar ze die best leuke HBO kroeg hebbenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
Presikhaaf?
Ben er paar keer geweest op vrijdag, en was best goedkoop daarquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja Lokaal 99, midden op het plein
Ik zit er aan te denken om er te gaan werken misschienquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben er paar keer geweest op vrijdag, en was best goedkoop daar
Oh noes...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:56 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken om er te gaan werken misschien
HAN Festival , intro. Ja k hoor et ook maar van een vriend, die zegt, heb je zin om morgen half 8 daar te staan?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:59 schreef swarmahoer het volgende:
waarom slapen die lui daar dan ?
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
FUN TIME IS OVER
Haha serieusquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:16 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Serieus
Ik vind je heel aardig maar ik heb afgelopen week wel gemerkt hoe unilui over HBO'ers denken.. vind ik wel erg kortzichtig.
mooi dat je iig jezelf grappig vondquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Haha serieusik meen dat echt niet hoor
was gewoon op dat moment grappig.. Ik heb helemaal niks tegen hbo'ers hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |