quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:05 schreef Mikkie het volgende:
Zou je niet in plaats van deze motor helemaal customizen, gewoon doorsparen voor een andere?.
Dat is het hele doel, als ik in mijn vriendengroep kijkquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:05 schreef Mikkie het volgende:
Zou je niet in plaats van deze motor helemaal customizen, gewoon doorsparen voor een andere?.
Ik en sparenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:05 schreef Mikkie het volgende:
Hoe gaat 't daar eigenlijk mee, is de boycot al overquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:12 schreef LastRequest het volgende:
Dat is het hele doel, als ik in mijn vriendengroep kijk
Nou toevallig besloot ik van het weekend een nachtje naar huis te gaan, om ze maar weer eens te zien.. Had de meesten al 3/4 weken niet gezien, en ik kreeg allemaal smsjes wanneer ik er weer eens was. Dus dat was op zich al positief.. en toen ik er was was het vrij gezellig, m'n beste vriend heeft wel 3x gezegd dat ie zo blij was dat ik er weer eens bij was.. Tsja. Blijkbaar was het nodig dat ik afstand nam haha, ze zijn ineens een stuk enthousiaster en doen meer moeite.. Tis niet over ofzo nu, ik blijf komende tijd wel gewoon zo doorgaan.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoe gaat 't daar eigenlijk mee, is de boycot al over?
hard to get spelenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:18 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nou toevallig besloot ik van het weekend een nachtje naar huis te gaan, om ze maar weer eens te zien.. Had de meesten al 3/4 weken niet gezien, en ik kreeg allemaal smsjes wanneer ik er weer eens was. Dus dat was op zich al positief.. en toen ik er was was het vrij gezellig, m'n beste vriend heeft wel 3x gezegd dat ie zo blij was dat ik er weer eens bij was.. Tsja. Blijkbaar was het nodig dat ik afstand nam haha, ze zijn ineens een stuk enthousiaster en doen meer moeite.. Tis niet over ofzo nu, ik blijf komende tijd wel gewoon zo doorgaan.
Dat is zo zonde hè. Als iets aanpast, okay, maar er bergen geld in steken en dan een nieuwe kopen... geldverspillingquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:12 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Minstens een jaar lang geld besteden aan allerlei nog nieuwere nog betere onderdelen voor zo'n ding.. en vervolgens een andere kopen.
Ja in dat geval kun je het zien als een hobby. Ik blijf het zonde vinden, maar ieder z'n meugquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik en sparenIk en 2 jaar lang niks verbouwen
"Zoveel kost het ook niet hoor, echt niet "
achteraf word het altijd meer maar jammer dan, ik vind het verbouwen minstens net zo leuk als het rijden
en das t enige juiste antwoordquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ik vind het verbouwen minstens net zo leuk als het rijden
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:12 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Minstens een jaar lang geld besteden aan allerlei nog nieuwere nog betere onderdelen voor zo'n ding.. en vervolgens een andere kopen.
Mja zoiets maar het duurt wel ff voor het goed komt. Ben iig blij dat ze nu tof doen.quote:
In Wageningen zekerquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oeh, gratis bier bij de volgende meet.
Ja zeker net zoals we dat altijd in VB krijgen van swarmaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oeh, gratis bier bij de volgende meet.
Inderdaadquote:
We hebben ze net gedumptquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:07 schreef Mikkie het volgende:
Yashi, hoe voelt het nou, zo kindloos? Ineens geen verplichtingen meer 's avonds, geen kiddo's die je mee moet slepen enzo?
Zei ik toch al tegen je? Dat doen ze altijd in de introweek... die doet namelijk in principe gewoon iedereen mee.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
Spreek ik net een oud klasgenoot van vorig jaar, die zegt zo van ja morgen begeleiding 1ejaars.ik heb nog NIKS gehoord over school, dus maar ff gebeld, druk bezig en word zo terug gebeld
![]()
gvd man... hd het kunnen weten want vorig jaar was het ook zo die donderdag voorstellen enz, van je klas
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:59 schreef swarmahoer het volgende:
tevens topic killer
Nee,quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zijn de spamtortelduifjes weer bezig?
Hehe ja ik ben snelquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
Vet vaag trouwens, ik post soms wat en dan zie ik het direct onder een post van bijv in dit geval Pietje, ik F5 en dan staat dupje er ineens tussen
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dupje is dan ook een boefje.
Je hebt me doorquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dupje zit gewoon graag tussen twee mannen in
Nee nog niet terug gebeld, dus er gaat zo weer een telefoontje die kant opquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:29 schreef Mikkie het volgende:
En CP...al meer info? Op zich wel geinig om naartoe gaan en kennis te maken met iedereen lijkt me, zou zonde zijn als 95% elkaar al kent en jij valt erbuiten. Natuurlijk heb je dat binnen no-time weer gecompenseerd, maar als je toch vrij bent lijkt het me wel de moeite waard om naartoe te gaan, toch?
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:33 schreef J-heronimus het volgende:
Heel oude film over D-Day toch?
emmer water eroverheen als die onder ja raam zit succes gegarandeerdquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:02 schreef prinsrob het volgende:
pff wat is die accordeonspelende zigeuner irritant zeg... met z'n constante hophophadaJEEEEEHOPHOPHOP, telkens 't zelfde... laat em een keer een ander stadsdeel vervelen-O-
Oja, jij woont daarboven héquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:02 schreef prinsrob het volgende:
pff wat is die accordeonspelende zigeuner irritant zeg... met z'n constante hophophadaJEEEEEHOPHOPHOP, telkens 't zelfde... laat em een keer een ander stadsdeel vervelen-O-
goed idee. mijne heeft al 6 breuken/scheurtjes... beter dat ik t nu eens ga regelen dan pas als die kapot isquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:03 schreef LaGrive het volgende:
Nieuwe pinpas besteld met een schorre stem
Ik vandaag ookquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:03 schreef LaGrive het volgende:
Nieuwe pinpas besteld met een schorre stem
Nee, die kan ook super irritant 'zingen' thoughquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
emmer water eroverheen als die onder ja raam zit succes gegarandeerd
heb je nooit last van dat tamboerijnvrouwtje?
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:49 schreef Koewam het volgende:
De grap is juist:
Goed lijf = Good life = Goed leven.
Snappie?
Nee, maar die doos zingt dan ook steeds goede lijf ipv goed lijfquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:11 schreef LastRequest het volgende:
Die reclame van Slankie.. met dat liedje goed lijf goed leven.. hadden jullie dit eruit gehaald?
[..]
Ja ze gooit er een soort Ilse de Lange snik doorheen vandaarquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:13 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Nee, maar die doos zingt dan ook steeds goede lijf ipv goed lijf
Dat herken ikquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:20 schreef LaGrive het volgende:
niceeee
ik zal zo mijn tv weer eens aanzetten na tijden.
Thuis kijk ik altijd superveel tv, maar in Nijmegen nauwelijks...
Hendig dan. Maarja, dat krijg je natuurlijk ook als je je pas laat inschrijftquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hmm dat klassen indelen en voorstellen is dit op dit moment.... Morgenvroeg ga ik wel ff langs om indeling enzo te regelen
Maar het was toch even billen knijpen toen je die envelop zag denk ik hè? Dat heb ik in elk geval wel altijd als er zo'n envelop met een paarse streep hier thuis op de mat ligtquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:39 schreef swarmahoer het volgende:
net 1e boete binnen gehadmaar niet voor mij want ik had gelukkig de cabrio uitgeleend op dat moment
Serieusquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ze waren toen straks trouwens een kledingslinger aant maken op de grote markt
Zeker hbo intro.. Dus Kim zo? wrom hoefden jullie dat niet te doen danIk zo das dus het verschil tussen hbo en uni
Wij zijn te "verstandig" om dat te doen
had jij hbo dan ? i kdacht ook uni eigelijkquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:16 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Serieus
Ik vind je heel aardig maar ik heb afgelopen week wel gemerkt hoe unilui over HBO'ers denken.. vind ik wel erg kortzichtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |