Dupje is dan ook een boefje.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
Vet vaag trouwens, ik post soms wat en dan zie ik het direct onder een post van bijv in dit geval Pietje, ik F5 en dan staat dupje er ineens tussen
Dupje zit gewoon graag tussen twee mannen inquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
Vet vaag trouwens, ik post soms wat en dan zie ik het direct onder een post van bijv in dit geval Pietje, ik F5 en dan staat dupje er ineens tussen
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:05 schreef Mikkie het volgende:
Zou je niet in plaats van deze motor helemaal customizen, gewoon doorsparen voor een andere?.
Dat is het hele doel, als ik in mijn vriendengroep kijkquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:05 schreef Mikkie het volgende:
Zou je niet in plaats van deze motor helemaal customizen, gewoon doorsparen voor een andere?.
Ik en sparenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:05 schreef Mikkie het volgende:
Hoe gaat 't daar eigenlijk mee, is de boycot al overquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:12 schreef LastRequest het volgende:
Dat is het hele doel, als ik in mijn vriendengroep kijk
Nou toevallig besloot ik van het weekend een nachtje naar huis te gaan, om ze maar weer eens te zien.. Had de meesten al 3/4 weken niet gezien, en ik kreeg allemaal smsjes wanneer ik er weer eens was. Dus dat was op zich al positief.. en toen ik er was was het vrij gezellig, m'n beste vriend heeft wel 3x gezegd dat ie zo blij was dat ik er weer eens bij was.. Tsja. Blijkbaar was het nodig dat ik afstand nam haha, ze zijn ineens een stuk enthousiaster en doen meer moeite.. Tis niet over ofzo nu, ik blijf komende tijd wel gewoon zo doorgaan.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoe gaat 't daar eigenlijk mee, is de boycot al over?
hard to get spelenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:18 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nou toevallig besloot ik van het weekend een nachtje naar huis te gaan, om ze maar weer eens te zien.. Had de meesten al 3/4 weken niet gezien, en ik kreeg allemaal smsjes wanneer ik er weer eens was. Dus dat was op zich al positief.. en toen ik er was was het vrij gezellig, m'n beste vriend heeft wel 3x gezegd dat ie zo blij was dat ik er weer eens bij was.. Tsja. Blijkbaar was het nodig dat ik afstand nam haha, ze zijn ineens een stuk enthousiaster en doen meer moeite.. Tis niet over ofzo nu, ik blijf komende tijd wel gewoon zo doorgaan.
Dat is zo zonde hè. Als iets aanpast, okay, maar er bergen geld in steken en dan een nieuwe kopen... geldverspillingquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:12 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Minstens een jaar lang geld besteden aan allerlei nog nieuwere nog betere onderdelen voor zo'n ding.. en vervolgens een andere kopen.
Ja in dat geval kun je het zien als een hobby. Ik blijf het zonde vinden, maar ieder z'n meugquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik en sparenIk en 2 jaar lang niks verbouwen
"Zoveel kost het ook niet hoor, echt niet "
achteraf word het altijd meer maar jammer dan, ik vind het verbouwen minstens net zo leuk als het rijden
en das t enige juiste antwoordquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ik vind het verbouwen minstens net zo leuk als het rijden
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:12 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Minstens een jaar lang geld besteden aan allerlei nog nieuwere nog betere onderdelen voor zo'n ding.. en vervolgens een andere kopen.
Mja zoiets maar het duurt wel ff voor het goed komt. Ben iig blij dat ze nu tof doen.quote:
In Wageningen zekerquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oeh, gratis bier bij de volgende meet.
Ja zeker net zoals we dat altijd in VB krijgen van swarmaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oeh, gratis bier bij de volgende meet.
Inderdaadquote:
We hebben ze net gedumptquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:07 schreef Mikkie het volgende:
Yashi, hoe voelt het nou, zo kindloos? Ineens geen verplichtingen meer 's avonds, geen kiddo's die je mee moet slepen enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |