Ga je dat hele stuk fietsen?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 07:30 schreef Muck het volgende:
Goeiemorgen
Ik ga zo mijn spullen in mijn fietstassen proppen en dan kom ik voor 4 daagjes jullie kant op
Neh, ik pak de trein en dan fiets ik vanaf het stationquote:
Nice! Hoop dat je een goede reis hebt!!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 05:12 schreef Californium het volgende:
eeeeeeen goedemorgen lieve mensenEn ik ben er wer weg van
![]()
Ja hoorquote:Op woensdag 27 augustus 2008 03:34 schreef LastRequest het volgende:
Ben je eigenlijk nog wel naar het ifeest geweest Yasha?
LG en ik hadden een aparte avond haha.. maar wel vrienden gemaakt met de mannen van Istanbul Doner, juist door ons als enigen daarbinnen niet onwijs aan te stellen
Goede reis meidquote:Op woensdag 27 augustus 2008 05:12 schreef Californium het volgende:
eeeeeeen goedemorgen lieve mensenEn ik ben er wer weg van
![]()
Ik heb niet van die mooie krullen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:37 schreef Mikkie het volgende:
Of loopt er toevallig een look-a-like van mij rond die graag m'n tentamen Ontwikkelingspsychologie maakt?
Een buttplug met bijbehorend slot?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
[ afbeelding ] + [ afbeelding ]
Voor jou wel jaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een buttplug met bijbehorend slot?
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb niet van die mooie krullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |