Oh, maar de HAN zit ook in Arnhem, dus dat telt niet.quote:
edithoerquote:
Waar staat de N voor in HAN flapdrolquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh, maar de HAN zit ook in Arnhem, dus dat telt niet.
Kan je daar met de motor heen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]Enige algemene ontwikkeling is je vreemd?
Waar staat ook voor, flapdrol?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waar staat de N voor in HAN flapdrol
whehe, pwndquote:
Die vent moet echt dood, "speciale banden, speciale wielophanging"quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:47 schreef Mikkie het volgende:
Swarma, CP, check NL1: 82-NX-NH. Zwarte Volvo KLPD.
Ja maar je kan ook bedoelen als in beide of als in: Ja dat geldt niet want de HAN staat ook in arnhem en t gaat hier over nijmegen..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waar staat ook voor, flapdrol?
Mag ik niet zeggen van Mikkiequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:49 schreef Manu82 het volgende:
Hoeveel lopen we eigenlijk nog achter op Groningen?
95, epic falorzquote:
Half jaar zin in gehad en nu is 't een deceptie.quote:
Hij had op het einde wel een punt met dat rode kruis: onzin dat die strook dicht is. Hij ligt er, wáárom is ie dan afgesloten? Verder sloeg het allemaal helemaal nergens op, met z'n smoesjes voor naar links uitwijken enzo.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Die vent moet echt dood, "speciale banden, speciale wielophanging"
Jup, naja het was geen complete deceptie, maa tis wel mooi geweest eigenlijk.. En vannacht 4 uurtjes slaap helpt dan ook niet echt..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Half jaar zin in gehad en nu is 't een deceptie.
Jup dat is helemaal waar, maar dat argument over dat het kruis niet branden daar dus daar niet gold sloeg wel als een tang op een varkenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hij had op het einde wel een punt met dat rode kruis: onzin dat die strook dicht is. Hij ligt er, wáárom is ie dan afgesloten? Verder sloeg het allemaal helemaal nergens op, met z'n smoesjes voor naar links uitwijken enzo.
Klopt. Maar daar wil ik ook nog wel eens over in discussie met de heren wegbeheerders... die kruizen. Er ligt asfalt, er zijn geen bijzondere omstandigheden, waarom plak je er dan zo'n kruis bovenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jup dat is helemaal waar, maar dat argument over dat het kruis niet branden daar dus daar niet gold sloeg wel als een tang op een varken
Ach kom, die laatste avond nog even bikkelen. Nu moet je er ook nog voor gaan! Ik vind het echt zonde dat ik dit jaar niks gedaan heb (behalve een aantal keer stappen), misschien volgend jaar toch maar eens kijken wat de mogelijkheden zijnquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jup, naja het was geen complete deceptie, maa tis wel mooi geweest eigenlijk.. En vannacht 4 uurtjes slaap helpt dan ook niet echt..
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:06 schreef LastRequest het volgende:
[ afbeelding ]
De vormgevers van deze poster mogen zich m.i. kapot schamen.
Bij mij is dit P2 en ik heb Kate Moss al geplaatst.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gelijk LR
Komop, tietenP1 he
Nee die zenden ze niet uit toch? Uit restecp jeweetz.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm op animal planet is Steve Irwins documentaire over dodelijke vissen, zal dit zijn laatste zijn geweest dan?
Mijn cam staat toch echt uit, maar 9 vd 10 keer staat hier ook op TV wat hier gezegd wordtquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm op animal planet is Steve Irwins documentaire over dodelijke vissen, zal dit zijn laatste zijn geweest dan?
Die Ixus lijn is wel goedquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:23 schreef swarmahoer het volgende:
nog iemand tips voor een fototoestel? eisen zijn
veel optische zoom (5 of meer)
snelle reactietijd als ik op t knopje druk
meer dan 8 mp
rond de 200 euro
Ik was hem net aant opzoekenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Die Ixus lijn is wel goed
Klopt ja, ik heb een Ixus 40, erg tevreden over. Laatste jaren is het enorm hard gegaan ermee. Hebben goede focus ook, tenminste geen 20 flitsjes voor de focus voordat ie echt een foto maakt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
link of ietsquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
http://www.digitalstreet.nl/product_info.php?products_id=6879&osCsid=4tukrv4f8cdn2m27mhqhprju73quote:
Indringend altijd jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:25 schreef Mikkie het volgende:
Jong op tv nu... Ned3. Da's wel interessant.
Dat dusquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
Met 10 MP 12 x digi zoom, dan kan je nog gewoon a4 haarscherp uitprinten hoor
die zijn al eeuwen te bekijken op z'n zusjes hyve!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waar blijven die foto's van je vakantie?
Serieusquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:52 schreef LastRequest het volgende:
[..]
die zijn al eeuwen te bekijken op z'n zusjes hyve!
ik weetquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Serieus
Swarma.. Die schoenen kunnen dus ECHT niet
we hadden n hele gokhal in de mall naast t hotelquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die dansmachine, daar word je dus echt ramgek van he. Er zit zo'n beethoven & kerstdeuntje in die constant gedaan werden (bij de camping hadden ze ook zo'n apparaat).
Ik zat me ook al af te vragen wat je anders kan doen hahahquote:
Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:05 schreef LastRequest het volgende:
Ik moet ook naar de kapper.. maar ik wil in Wageningen anders durf ik niet
Mooie scorequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:11 schreef LaGrive het volgende:
Wij hebben vandaag het ruilspel gedaan en de kinderen kwamen met een dikke breedbeeldtv terug, een hotdogmachine en iets sufs
Die vertrouw ikquote:
Dat motiefjes is zoo verrekte foutquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:14 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Die vertrouw ik
En CP alsjeblieft niet hip gaan kleuren of motiefjes erin laten scheren enzo
alleen maar 4* hotelsquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Had je daar wel gewoon een "westers" hotel (met bijbehorend ontbijt e.d.) of hoe werkt dat?
Dat had een huisgenoot van me laatst ook. Die heb ik echt enorm hard uitgelachen. Vond ie niet leuk, maar hij waardeerde m'n eerlijkheid welquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:14 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Die vertrouw ik
En CP alsjeblieft niet hip gaan kleuren of motiefjes erin laten scheren enzo
Ja de schoolvakanties zijn afgelopen, dus het zal inderdaad heerlijk rustig zijn geweest.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:18 schreef Hertog_Martin het volgende:
Zo. Walibi was wel tof, was heel rustig dus we konden sommige dingen bijna meteen inlopen, de Goliath beide keren maar 5 a 10 minuutjes wachten... heerlijk.
Ga je dat hele stuk fietsen?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 07:30 schreef Muck het volgende:
Goeiemorgen
Ik ga zo mijn spullen in mijn fietstassen proppen en dan kom ik voor 4 daagjes jullie kant op
Neh, ik pak de trein en dan fiets ik vanaf het stationquote:
Nice! Hoop dat je een goede reis hebt!!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 05:12 schreef Californium het volgende:
eeeeeeen goedemorgen lieve mensenEn ik ben er wer weg van
![]()
Ja hoorquote:Op woensdag 27 augustus 2008 03:34 schreef LastRequest het volgende:
Ben je eigenlijk nog wel naar het ifeest geweest Yasha?
LG en ik hadden een aparte avond haha.. maar wel vrienden gemaakt met de mannen van Istanbul Doner, juist door ons als enigen daarbinnen niet onwijs aan te stellen
Goede reis meidquote:Op woensdag 27 augustus 2008 05:12 schreef Californium het volgende:
eeeeeeen goedemorgen lieve mensenEn ik ben er wer weg van
![]()
Ik heb niet van die mooie krullen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:37 schreef Mikkie het volgende:
Of loopt er toevallig een look-a-like van mij rond die graag m'n tentamen Ontwikkelingspsychologie maakt?
Een buttplug met bijbehorend slot?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
[ afbeelding ] + [ afbeelding ]
Voor jou wel jaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een buttplug met bijbehorend slot?
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb niet van die mooie krullen.
Dupje is dan ook een boefje.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
Vet vaag trouwens, ik post soms wat en dan zie ik het direct onder een post van bijv in dit geval Pietje, ik F5 en dan staat dupje er ineens tussen
Dupje zit gewoon graag tussen twee mannen inquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
Vet vaag trouwens, ik post soms wat en dan zie ik het direct onder een post van bijv in dit geval Pietje, ik F5 en dan staat dupje er ineens tussen
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:05 schreef Mikkie het volgende:
Zou je niet in plaats van deze motor helemaal customizen, gewoon doorsparen voor een andere?.
Dat is het hele doel, als ik in mijn vriendengroep kijkquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:05 schreef Mikkie het volgende:
Zou je niet in plaats van deze motor helemaal customizen, gewoon doorsparen voor een andere?.
Ik en sparenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:05 schreef Mikkie het volgende:
Hoe gaat 't daar eigenlijk mee, is de boycot al overquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:12 schreef LastRequest het volgende:
Dat is het hele doel, als ik in mijn vriendengroep kijk
Nou toevallig besloot ik van het weekend een nachtje naar huis te gaan, om ze maar weer eens te zien.. Had de meesten al 3/4 weken niet gezien, en ik kreeg allemaal smsjes wanneer ik er weer eens was. Dus dat was op zich al positief.. en toen ik er was was het vrij gezellig, m'n beste vriend heeft wel 3x gezegd dat ie zo blij was dat ik er weer eens bij was.. Tsja. Blijkbaar was het nodig dat ik afstand nam haha, ze zijn ineens een stuk enthousiaster en doen meer moeite.. Tis niet over ofzo nu, ik blijf komende tijd wel gewoon zo doorgaan.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoe gaat 't daar eigenlijk mee, is de boycot al over?
hard to get spelenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:18 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nou toevallig besloot ik van het weekend een nachtje naar huis te gaan, om ze maar weer eens te zien.. Had de meesten al 3/4 weken niet gezien, en ik kreeg allemaal smsjes wanneer ik er weer eens was. Dus dat was op zich al positief.. en toen ik er was was het vrij gezellig, m'n beste vriend heeft wel 3x gezegd dat ie zo blij was dat ik er weer eens bij was.. Tsja. Blijkbaar was het nodig dat ik afstand nam haha, ze zijn ineens een stuk enthousiaster en doen meer moeite.. Tis niet over ofzo nu, ik blijf komende tijd wel gewoon zo doorgaan.
Dat is zo zonde hè. Als iets aanpast, okay, maar er bergen geld in steken en dan een nieuwe kopen... geldverspillingquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:12 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Minstens een jaar lang geld besteden aan allerlei nog nieuwere nog betere onderdelen voor zo'n ding.. en vervolgens een andere kopen.
Ja in dat geval kun je het zien als een hobby. Ik blijf het zonde vinden, maar ieder z'n meugquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik en sparenIk en 2 jaar lang niks verbouwen
"Zoveel kost het ook niet hoor, echt niet "
achteraf word het altijd meer maar jammer dan, ik vind het verbouwen minstens net zo leuk als het rijden
en das t enige juiste antwoordquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ik vind het verbouwen minstens net zo leuk als het rijden
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:12 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Minstens een jaar lang geld besteden aan allerlei nog nieuwere nog betere onderdelen voor zo'n ding.. en vervolgens een andere kopen.
Mja zoiets maar het duurt wel ff voor het goed komt. Ben iig blij dat ze nu tof doen.quote:
In Wageningen zekerquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oeh, gratis bier bij de volgende meet.
Ja zeker net zoals we dat altijd in VB krijgen van swarmaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oeh, gratis bier bij de volgende meet.
Inderdaadquote:
We hebben ze net gedumptquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:07 schreef Mikkie het volgende:
Yashi, hoe voelt het nou, zo kindloos? Ineens geen verplichtingen meer 's avonds, geen kiddo's die je mee moet slepen enzo?
Zei ik toch al tegen je? Dat doen ze altijd in de introweek... die doet namelijk in principe gewoon iedereen mee.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
Spreek ik net een oud klasgenoot van vorig jaar, die zegt zo van ja morgen begeleiding 1ejaars.ik heb nog NIKS gehoord over school, dus maar ff gebeld, druk bezig en word zo terug gebeld
![]()
gvd man... hd het kunnen weten want vorig jaar was het ook zo die donderdag voorstellen enz, van je klas
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:59 schreef swarmahoer het volgende:
tevens topic killer
Nee,quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zijn de spamtortelduifjes weer bezig?
Hehe ja ik ben snelquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dupje is dan ook een boefje.
Je hebt me doorquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dupje zit gewoon graag tussen twee mannen in
Nee nog niet terug gebeld, dus er gaat zo weer een telefoontje die kant opquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:29 schreef Mikkie het volgende:
En CP...al meer info? Op zich wel geinig om naartoe gaan en kennis te maken met iedereen lijkt me, zou zonde zijn als 95% elkaar al kent en jij valt erbuiten. Natuurlijk heb je dat binnen no-time weer gecompenseerd, maar als je toch vrij bent lijkt het me wel de moeite waard om naartoe te gaan, toch?
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:33 schreef J-heronimus het volgende:
Heel oude film over D-Day toch?
emmer water eroverheen als die onder ja raam zit succes gegarandeerdquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:02 schreef prinsrob het volgende:
pff wat is die accordeonspelende zigeuner irritant zeg... met z'n constante hophophadaJEEEEEHOPHOPHOP, telkens 't zelfde... laat em een keer een ander stadsdeel vervelen-O-
Oja, jij woont daarboven héquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:02 schreef prinsrob het volgende:
pff wat is die accordeonspelende zigeuner irritant zeg... met z'n constante hophophadaJEEEEEHOPHOPHOP, telkens 't zelfde... laat em een keer een ander stadsdeel vervelen-O-
goed idee. mijne heeft al 6 breuken/scheurtjes... beter dat ik t nu eens ga regelen dan pas als die kapot isquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:03 schreef LaGrive het volgende:
Nieuwe pinpas besteld met een schorre stem
Ik vandaag ookquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:03 schreef LaGrive het volgende:
Nieuwe pinpas besteld met een schorre stem
Nee, die kan ook super irritant 'zingen' thoughquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
emmer water eroverheen als die onder ja raam zit succes gegarandeerd
heb je nooit last van dat tamboerijnvrouwtje?
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:49 schreef Koewam het volgende:
De grap is juist:
Goed lijf = Good life = Goed leven.
Snappie?
Nee, maar die doos zingt dan ook steeds goede lijf ipv goed lijfquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:11 schreef LastRequest het volgende:
Die reclame van Slankie.. met dat liedje goed lijf goed leven.. hadden jullie dit eruit gehaald?
[..]
Ja ze gooit er een soort Ilse de Lange snik doorheen vandaarquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:13 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Nee, maar die doos zingt dan ook steeds goede lijf ipv goed lijf
Dat herken ikquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:20 schreef LaGrive het volgende:
niceeee
ik zal zo mijn tv weer eens aanzetten na tijden.
Thuis kijk ik altijd superveel tv, maar in Nijmegen nauwelijks...
Hendig dan. Maarja, dat krijg je natuurlijk ook als je je pas laat inschrijftquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hmm dat klassen indelen en voorstellen is dit op dit moment.... Morgenvroeg ga ik wel ff langs om indeling enzo te regelen
Maar het was toch even billen knijpen toen je die envelop zag denk ik hè? Dat heb ik in elk geval wel altijd als er zo'n envelop met een paarse streep hier thuis op de mat ligtquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:39 schreef swarmahoer het volgende:
net 1e boete binnen gehadmaar niet voor mij want ik had gelukkig de cabrio uitgeleend op dat moment
Serieusquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ze waren toen straks trouwens een kledingslinger aant maken op de grote markt
Zeker hbo intro.. Dus Kim zo? wrom hoefden jullie dat niet te doen danIk zo das dus het verschil tussen hbo en uni
Wij zijn te "verstandig" om dat te doen
had jij hbo dan ? i kdacht ook uni eigelijkquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:16 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Serieus
Ik vind je heel aardig maar ik heb afgelopen week wel gemerkt hoe unilui over HBO'ers denken.. vind ik wel erg kortzichtig.
Kansloos is 't iddquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:35 schreef LastRequest het volgende:
Ik doe idd HBO ja.
Ik vind het nogal kansloos en mateloos irritant.
Deze week heb ik zoveel van dit soort opmerkingen gehoord.. bah.
Dit is ook de enige reden dat ik nu toch weer twijfel over die vereniging, ik heb weinig zin om er continu op aangekeken te worden dat ik "maar" HBO doe.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ze waren toen straks trouwens een kledingslinger aant maken op de grote markt
Zeker hbo intro.. Dus Kim zo? wrom hoefden jullie dat niet te doen danIk zo das dus het verschil tussen hbo en uni
Wij zijn te "verstandig" om dat te doen
Had me begin Juli ingeschrevenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hendig dan. Maarja, dat krijg je natuurlijk ook als je je pas laat inschrijft.
Die vind ik het kansloost, de hbo zelf afkraken mag bestquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
De Uni lui die het nodig vinden om HBO'ers af te doen als minderwaardig
Rijdt even door het park dan ookquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
zo en morgen gaan "wij" HBO'ers vd HAN Autotechniek de andere HAN'ers die onder het parkeerdek liggen te slapen, wakker schoppen met zoveel mogelijk motoren en auto's, om half 8 's ochtends
Oh je zit daar, waar ze die best leuke HBO kroeg hebbenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
Presikhaaf?
Ben er paar keer geweest op vrijdag, en was best goedkoop daarquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja Lokaal 99, midden op het plein
Ik zit er aan te denken om er te gaan werken misschienquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben er paar keer geweest op vrijdag, en was best goedkoop daar
Oh noes...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:56 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken om er te gaan werken misschien
HAN Festival , intro. Ja k hoor et ook maar van een vriend, die zegt, heb je zin om morgen half 8 daar te staan?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:59 schreef swarmahoer het volgende:
waarom slapen die lui daar dan ?
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
FUN TIME IS OVER
Haha serieusquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:16 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Serieus
Ik vind je heel aardig maar ik heb afgelopen week wel gemerkt hoe unilui over HBO'ers denken.. vind ik wel erg kortzichtig.
mooi dat je iig jezelf grappig vondquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Haha serieusik meen dat echt niet hoor
was gewoon op dat moment grappig.. Ik heb helemaal niks tegen hbo'ers hoor
Ook nog terug krabbelen ook zegquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Haha serieusik meen dat echt niet hoor
was gewoon op dat moment grappig.. Ik heb helemaal niks tegen hbo'ers hoor
Moblo heeft een blauwe maandag HBO gedaan, maar is dezelfde studie nu op de uni aant doen..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:40 schreef LastRequest het volgende:
Zie je wel! Moblo zat wel bij mij op school! Iemand hier zei dat dat niet mogelijk was![]()
Ze heeft vorig jaar gepost op de hyve van onze faculteit haha..
Naja bij deze mijn ding dan daarover: Ik meen er niks van maar ouwehoer er gewoon een beetje over om te stangenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat HBO vs univerhaal zal je altijd houden, heb 't van beide kanten meegemaakt. Maar LR je wil als HBO'er bij een uni-studentenvereniging?!? Dan ken je daar verder toch ook niet veel mensen (je krijgt dan toch vaak onderverdeling naar "jaarclubs" en die zitten dan toch weer bij elkaar op de studie)?
Das dus waarom jij in die cabrio rijdt of nietquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:30 schreef swarmahoer het volgende:
en das allemaal image ze moeten vanalles compenseren die lui he
Ik kijk zelden tv maar zat pas a-team, knight rider, married with children en... popstarsquote:
Dark Knight al gezien dan zeker?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:51 schreef swarmahoer het volgende:
waarom zijn dr trouwens geen fatsoenlijke films in de bios?heb ik n keer vrij
fail pietje je quotte de verkeerdequote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat wil je ermee behalve chicks hosselen?
Dat is niet reden genoegquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat wil je ermee behalve chicks hosselen?
X files 2 dus gezien, opzich wel leuk gewoon een soort langere xfiles aflevering. Alleen voor de pauze is het nogal slap, pas daarna wat actiever. Trouwens die superhero movie lijkt me ook wel tofquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:51 schreef swarmahoer het volgende:
waarom zijn dr trouwens geen fatsoenlijke films in de bios?heb ik n keer vrij
Ga dan fysiotherapie studerenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:13 schreef swarmahoer het volgende:
en ik vind het interessant om te weten hoe t menselijk lichaam in elkaar zit en functioneerd onder bepaalde invloeden
waardoor je blessures op kan lopen en hoe deze te verhelpen/voorkomen zijn
Nuttige tijdsbesteding iigquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:22 schreef swarmahoer het volgende:
hallo das een hele studieik wil die kant later niet op maar aangezien mn interesses er wel liggen leek zon cursus me wel leuk voor 1 avond in de week
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nuttige tijdsbesteding iig, misschien wil CP dat ook wel voor z'n algemene ontwikkeling
.
Hij kan beter aanpappen met iemand die fysiotherapie studeert idd...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dan vind ik 800 euro errug veel geld voor 40 avonden ofzo, maar das mijn mening..
En dan nog heb je net een litertjequote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Weet je hoeveel rode wodka je daarvan kan drinken
Meer dan 260!!
Zoek en gij zult vindenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb zin in triviant!! kan dat ergens online ofzo tegen jullie
133 flessen goedkope rode wodka danquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En dan nog heb je net een litertje
Klinkt beterquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
133 flessen goedkope rode wodka dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |