Oh, maar de HAN zit ook in Arnhem, dus dat telt niet.quote:
edithoerquote:
Waar staat de N voor in HAN flapdrolquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh, maar de HAN zit ook in Arnhem, dus dat telt niet.
Kan je daar met de motor heen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]Enige algemene ontwikkeling is je vreemd?
Waar staat ook voor, flapdrol?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waar staat de N voor in HAN flapdrol
whehe, pwndquote:
Die vent moet echt dood, "speciale banden, speciale wielophanging"quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:47 schreef Mikkie het volgende:
Swarma, CP, check NL1: 82-NX-NH. Zwarte Volvo KLPD.
Ja maar je kan ook bedoelen als in beide of als in: Ja dat geldt niet want de HAN staat ook in arnhem en t gaat hier over nijmegen..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waar staat ook voor, flapdrol?
Mag ik niet zeggen van Mikkiequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:49 schreef Manu82 het volgende:
Hoeveel lopen we eigenlijk nog achter op Groningen?
95, epic falorzquote:
Half jaar zin in gehad en nu is 't een deceptie.quote:
Hij had op het einde wel een punt met dat rode kruis: onzin dat die strook dicht is. Hij ligt er, wáárom is ie dan afgesloten? Verder sloeg het allemaal helemaal nergens op, met z'n smoesjes voor naar links uitwijken enzo.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Die vent moet echt dood, "speciale banden, speciale wielophanging"
Jup, naja het was geen complete deceptie, maa tis wel mooi geweest eigenlijk.. En vannacht 4 uurtjes slaap helpt dan ook niet echt..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Half jaar zin in gehad en nu is 't een deceptie.
Jup dat is helemaal waar, maar dat argument over dat het kruis niet branden daar dus daar niet gold sloeg wel als een tang op een varkenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hij had op het einde wel een punt met dat rode kruis: onzin dat die strook dicht is. Hij ligt er, wáárom is ie dan afgesloten? Verder sloeg het allemaal helemaal nergens op, met z'n smoesjes voor naar links uitwijken enzo.
Klopt. Maar daar wil ik ook nog wel eens over in discussie met de heren wegbeheerders... die kruizen. Er ligt asfalt, er zijn geen bijzondere omstandigheden, waarom plak je er dan zo'n kruis bovenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jup dat is helemaal waar, maar dat argument over dat het kruis niet branden daar dus daar niet gold sloeg wel als een tang op een varken
Ach kom, die laatste avond nog even bikkelen. Nu moet je er ook nog voor gaan! Ik vind het echt zonde dat ik dit jaar niks gedaan heb (behalve een aantal keer stappen), misschien volgend jaar toch maar eens kijken wat de mogelijkheden zijnquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jup, naja het was geen complete deceptie, maa tis wel mooi geweest eigenlijk.. En vannacht 4 uurtjes slaap helpt dan ook niet echt..
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:06 schreef LastRequest het volgende:
[ afbeelding ]
De vormgevers van deze poster mogen zich m.i. kapot schamen.
Bij mij is dit P2 en ik heb Kate Moss al geplaatst.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gelijk LR
Komop, tietenP1 he
Nee die zenden ze niet uit toch? Uit restecp jeweetz.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm op animal planet is Steve Irwins documentaire over dodelijke vissen, zal dit zijn laatste zijn geweest dan?
Mijn cam staat toch echt uit, maar 9 vd 10 keer staat hier ook op TV wat hier gezegd wordtquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm op animal planet is Steve Irwins documentaire over dodelijke vissen, zal dit zijn laatste zijn geweest dan?
Die Ixus lijn is wel goedquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:23 schreef swarmahoer het volgende:
nog iemand tips voor een fototoestel? eisen zijn
veel optische zoom (5 of meer)
snelle reactietijd als ik op t knopje druk
meer dan 8 mp
rond de 200 euro
Ik was hem net aant opzoekenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Die Ixus lijn is wel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |