Kansloos is 't iddquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:35 schreef LastRequest het volgende:
Ik doe idd HBO ja.
Ik vind het nogal kansloos en mateloos irritant.
Deze week heb ik zoveel van dit soort opmerkingen gehoord.. bah.
Dit is ook de enige reden dat ik nu toch weer twijfel over die vereniging, ik heb weinig zin om er continu op aangekeken te worden dat ik "maar" HBO doe.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ze waren toen straks trouwens een kledingslinger aant maken op de grote markt
Zeker hbo intro.. Dus Kim zo? wrom hoefden jullie dat niet te doen danIk zo das dus het verschil tussen hbo en uni
Wij zijn te "verstandig" om dat te doen
Had me begin Juli ingeschrevenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hendig dan. Maarja, dat krijg je natuurlijk ook als je je pas laat inschrijft.
Die vind ik het kansloost, de hbo zelf afkraken mag bestquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
De Uni lui die het nodig vinden om HBO'ers af te doen als minderwaardig
Rijdt even door het park dan ookquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
zo en morgen gaan "wij" HBO'ers vd HAN Autotechniek de andere HAN'ers die onder het parkeerdek liggen te slapen, wakker schoppen met zoveel mogelijk motoren en auto's, om half 8 's ochtends
Oh je zit daar, waar ze die best leuke HBO kroeg hebbenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
Presikhaaf?
Ben er paar keer geweest op vrijdag, en was best goedkoop daarquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja Lokaal 99, midden op het plein
Ik zit er aan te denken om er te gaan werken misschienquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben er paar keer geweest op vrijdag, en was best goedkoop daar
Oh noes...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:56 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken om er te gaan werken misschien
HAN Festival , intro. Ja k hoor et ook maar van een vriend, die zegt, heb je zin om morgen half 8 daar te staan?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:59 schreef swarmahoer het volgende:
waarom slapen die lui daar dan ?
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
FUN TIME IS OVER
Haha serieusquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:16 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Serieus
Ik vind je heel aardig maar ik heb afgelopen week wel gemerkt hoe unilui over HBO'ers denken.. vind ik wel erg kortzichtig.
mooi dat je iig jezelf grappig vondquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Haha serieusik meen dat echt niet hoor
was gewoon op dat moment grappig.. Ik heb helemaal niks tegen hbo'ers hoor
Ook nog terug krabbelen ook zegquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Haha serieusik meen dat echt niet hoor
was gewoon op dat moment grappig.. Ik heb helemaal niks tegen hbo'ers hoor
Moblo heeft een blauwe maandag HBO gedaan, maar is dezelfde studie nu op de uni aant doen..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:40 schreef LastRequest het volgende:
Zie je wel! Moblo zat wel bij mij op school! Iemand hier zei dat dat niet mogelijk was![]()
Ze heeft vorig jaar gepost op de hyve van onze faculteit haha..
Naja bij deze mijn ding dan daarover: Ik meen er niks van maar ouwehoer er gewoon een beetje over om te stangenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat HBO vs univerhaal zal je altijd houden, heb 't van beide kanten meegemaakt. Maar LR je wil als HBO'er bij een uni-studentenvereniging?!? Dan ken je daar verder toch ook niet veel mensen (je krijgt dan toch vaak onderverdeling naar "jaarclubs" en die zitten dan toch weer bij elkaar op de studie)?
Das dus waarom jij in die cabrio rijdt of nietquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:30 schreef swarmahoer het volgende:
en das allemaal image ze moeten vanalles compenseren die lui he
Ik kijk zelden tv maar zat pas a-team, knight rider, married with children en... popstarsquote:
Dark Knight al gezien dan zeker?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:51 schreef swarmahoer het volgende:
waarom zijn dr trouwens geen fatsoenlijke films in de bios?heb ik n keer vrij
fail pietje je quotte de verkeerdequote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat wil je ermee behalve chicks hosselen?
Dat is niet reden genoegquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat wil je ermee behalve chicks hosselen?
X files 2 dus gezien, opzich wel leuk gewoon een soort langere xfiles aflevering. Alleen voor de pauze is het nogal slap, pas daarna wat actiever. Trouwens die superhero movie lijkt me ook wel tofquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:51 schreef swarmahoer het volgende:
waarom zijn dr trouwens geen fatsoenlijke films in de bios?heb ik n keer vrij
Ga dan fysiotherapie studerenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:13 schreef swarmahoer het volgende:
en ik vind het interessant om te weten hoe t menselijk lichaam in elkaar zit en functioneerd onder bepaalde invloeden
waardoor je blessures op kan lopen en hoe deze te verhelpen/voorkomen zijn
Nuttige tijdsbesteding iigquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:22 schreef swarmahoer het volgende:
hallo das een hele studieik wil die kant later niet op maar aangezien mn interesses er wel liggen leek zon cursus me wel leuk voor 1 avond in de week
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nuttige tijdsbesteding iig, misschien wil CP dat ook wel voor z'n algemene ontwikkeling
.
Hij kan beter aanpappen met iemand die fysiotherapie studeert idd...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dan vind ik 800 euro errug veel geld voor 40 avonden ofzo, maar das mijn mening..
En dan nog heb je net een litertjequote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Weet je hoeveel rode wodka je daarvan kan drinken
Meer dan 260!!
Zoek en gij zult vindenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb zin in triviant!! kan dat ergens online ofzo tegen jullie
133 flessen goedkope rode wodka danquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En dan nog heb je net een litertje
Klinkt beterquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
133 flessen goedkope rode wodka dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |