Ja ik heb voor zover ik weet geen accent meer haha. Filmpjes van vroeger zijn megaschattig, dan praat ik Nijmeegs met een onwijs Engels accentquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:13 schreef Mikkie het volgende:
Maar jij spreekt wel (nagenoeg?) accentloos Nederlands, spreek je ook accentloos Engels?
Nimweegs met Engels accent, dat moeten we zien!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:15 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja ik heb voor zover ik weet geen accent meer haha. Filmpjes van vroeger zijn megaschattig, dan praat ik Nijmeegs met een onwijs Engels accent
Smoesjesquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:15 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja ik heb voor zover ik weet geen accent meer haha. Filmpjes van vroeger zijn megaschattig, dan praat ik Nijmeegs met een onwijs Engels accent
En ik kan in theorie accentloos Engels.. ik durf het alleen niet te spreken waar Nederlanders bij zijn want die gaan er zo op zitten letten
Hoe kom jij nou weer aan accentloos Engels? Meestal leer je zoiets alleen als je er mee opgroeit en dus in het land zelf woont, anders is het relatief logisch dat je vanuit je ontwikkeling (stimulatie en gewenning van je stembanden enzo) dat op een gegeven moment niet meer kan omdat je de klanken simpelweg niet van origine kent.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:16 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Smoesjes
Ik kon zelf toen ik 11 was accentloos engels, maar in puberteit is er een nederlands accent ingeslopen![]()
Restecp!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:18 schreef LastRequest het volgende:
Laatst gaf mijn stagebedrijf een presentatie voor internationale studenten, toen heb ik het halverwege wel over durven nemen omdat die vrouw echt geen Engels kon.. dat was wel cool![]()
En Mikkie ik wil het ook weer eens zien haha, ga thuis maar weer eens oude dvds kijken
Idd, dat vroeg ik me ook al af.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoe kom jij nou weer aan accentloos Engels? Meestal leer je zoiets alleen als je er mee opgroeit en dus in het land zelf woont, anders is het relatief logisch dat je vanuit je ontwikkeling (stimulatie en gewenning van je stembanden enzo) dat op een gegeven moment niet meer kan omdat je de klanken simpelweg niet van origine kent.
Dat komt dan voornamelijk door de muffinquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:21 schreef LastRequest het volgende:![]()
![]()
De bosbessenmuffin + koffie combi bevat meer calorieën dan een bord full English breakfast!
Ja ik weet het, de English breakfast was ook "goed" bereid zeg maar.. groenten gegrild en volkorenbrood zonder boter.. Maar toch, ik had het nog steeds calorierijker verwacht.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat komt dan voornamelijk door de muffin. En het ligt eraan wat je in de koffie doet. Koffie compleet is natuurlijk weer ergens dan zwart of met een zoetje
.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
"Maak een lr-dinges en laat mij slapen, x"
Waarom ik nou weerquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
"Maak een lr-dinges en laat mij slapen, x"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |