Ik ben natuurlijk Engels he, dus zulke nuttige woorden ken ik wel jaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:45 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Dat wist je zelf al wel? Ik ken 't niet, moest het ff googelenEn er zijn niet veel engelse woorden die ik niet ken
En m'n zusje niet?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij hebt illegale voorkennis
Toch?
Jij kijkt ook echt al die pulpprogramma's op tv hèquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
De bruiloft is ook wel een cool programma.
Iets serieus kan je niet kijken als je actief FOK!'t, dus jaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:48 schreef Mikkie het volgende:
Jij kijkt ook echt al die pulpprogramma's op tv hè
ze heeft m tijdens eten gebruikt tochquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij hebt illegale voorkennis
Toch?
Correctie: het heet Superdik - Superdun.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:49 schreef LastRequest het volgende:
Op RTL4 is nu Dik&Dun
Dikke en dunne mensen die elkaars dagelijks voedsel moeten eten zeg maar.. wel grappig!
Ja, dat is in het Nederlands gewoon procrastineren, dus dat is makkelijk vertalen hèquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:49 schreef Hertog_Martin het volgende:
Oh serieus? dat wist ik niet
Engels woord dat goed bij ons allen past; procrastination
Lol... dat wist ik nietquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, dat is in het Nederlands gewoon procrastineren, dus dat is makkelijk vertalen hè
ik las epilerenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:54 schreef swarmahoer het volgende:
epibreren is er nog zo een waar ik erg goed in ben
Nee.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:55 schreef swarmahoer het volgende:
procatrrineren is eigelijk een duur woord voor soggen of neit?
Procrastrineren? Da’s een mooi woord voor andere dingen doen dan wat je werkelijk zou ‘moeten’ doen.quote:
Ja echte paarden mocht niet van de verzekering BECAUSE YOUR ARSES ARE TOO FAT!quote:
Daar wil ik helemaal niks van weten bij swarmaquote:
Dat wel ja, maar oh wat gek, dat woord dat er net stond staat ineens niet meer in je postquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Procrastrineren? Da’s een mooi woord voor andere dingen doen dan wat je werkelijk zou ‘moeten’ doen.
leg uit dan
maar wel op n manier dat niet iedereen doorheeft dat het bulshit is.. dus t is een sport eigelijkquote:
ja als pietje t doet dan ik ook maarquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:57 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar oh wat gek, dat woord dat er net stond staat ineens niet meer in je post
pussyquote:
Joaaaah want wij gaan allemaal nog de hele nacht door met posten op een internetzforum!quote:
Bikkels jeweets!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:59 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Joaaaah want wij gaan allemaal nog de hele nacht door met posten op een internetzforum!
Eindelijk iemand die zegt waar het op staatquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:59 schreef J-heronimus het volgende:
Op het HBO zitten alleen maar paupers, dat die zich eigen student durven te noemen
schande he?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:59 schreef J-heronimus het volgende:
Op het HBO zitten alleen maar paupers, dat die zich eigen student durven te noemen
ow yeahzquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:59 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Joaaaah want wij gaan allemaal nog de hele nacht door met posten op een internetzforum!
Swarma kennende niet hoorquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:01 schreef LastRequest het volgende:
dat is toch expres swarma?
veromme?
typtyfysquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:01 schreef LastRequest het volgende:
dat is toch expres swarma?
veromme?
Johquote:
Je mag wel meedoenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:04 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Joh
Maarrr dan blijf ik alleen achter om te spammah
Dan kan je niet typenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:05 schreef Mikkie het volgende:
Of kijken.
Op m'n 4e alquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:05 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wanneer ben je uit engeland naar nederland gekomen trouwens, LR?
quote:nice one, ik hoop deze persoon krijgt nooit een baan bij de leger!
Spreek ie thuis Engels? Maar hoe zit dat met z'n werk dan? En waarom zijn jullie naar NL gekomen?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:07 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Op m'n 4e al
Maar m'n pa praat nog steeds gewoon Engels dus ik oefen regelmatig haha.
Hij stuurde me laatst echt een geniale mail trouwens... als ie praat klinkt het redelijk, maar als hij Nederlands typt denkt ie er veel te lang over na, waardoor de zinsbouw juist helemaal niet meer kloptIk ga even z'n laatste mail sturen haha..
En ik weet niet eens wat Catan is
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:06 schreef Mikkie het volgende:
En sowieso blijven we wel hier posten terwijl swarma aan de beurt is. Die moet namelijk altijd zo lang nadenken dat je in de tussentijd een compleet ziekenhuis met seniele bejaarden van geprakt eten kan voorzien, dus ik denk dat we dan wel kansen zien om hier nog te posten
welke tegel preciesquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]!
![]()
5 rondes al geen graan geweest.. Heeft er iemand "graan"
Echt serieus als we ooit es echt gaan catannen en hij doet dat sla ik hem met dat bord op zijn kop..
Ik wist niet eens dat ze ook echt in Engeland gewoond heeftquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Spreek ie thuis Engels? Maar hoe zit dat met z'n werk dan? En waarom zijn jullie naar NL gekomen?
Ik bedenk me eigenlijk nu pas dat ik daar heel nieuwsgierig naar ben maar het nooit gevraagd heb
Wel met graan dan hèquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]!
![]()
5 rondes al geen graan geweest.. Heeft er iemand "graan"
Echt serieus als we ooit es echt gaan catannen en hij doet dat sla ik hem met dat bord op zijn kop..
Ben ik ookquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ze ook echt in Engeland gewoond heeftIk dacht gewoon dat je hier geboren was
Hij had een hogere score voor die ene integratietest dan ikquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:11 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ja ben ook benieuwd, heeft ie in al die jaren nooit nederlands geleerd? Is ie een niet geintegreerde allochtoon?!![]()
Als je dan niet zo goed Engels kan, kan ik me voorstellen dat je er op een gegeven moment geen fuck meer van snapt. Maar het is wel ideaal, als je dan zo snel niet op een woord in een bepaalde taal komt, gebruik je gewoon het woord uit de andere taalquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:11 schreef LastRequest het volgende:
Hij werkt alleen bij internationale bedrijven
Hij kan wel gewoon Nederlands hoor, hij is ook coach van onze Dames 1 en dat gaat allemaal prima.. alleen in het Engels kan ie zich wat beter uitdrukken
En uhh hij is als student naar Nederland verhuisd, leerde m'n moeder kennen.. en om een of andere reden hebben we toen een paar jaar in Engeland gewoond, waarom weet ik eigenlijk niet eens haha.
Thuis praten we Engels en Nederlands door elkaar, soms zijn er mensen op visite die zitten er dan echt bij van?
ik let nooit op wat anderen krijgenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:12 schreef Mikkie het volgende:
Grenzeloze stupiditeit van swarma inderdaad. Een 2 en een 12 op erts, ruilt iemand 4 graan tegen 1 erts om eindelijk een erts te hebben, komt pipo aan hoor: hey die erts ruilen tegen een graan? En dan verbaasd zijn als je 'm virtueel voor z'n harses slaat
Ik moest hardop lachenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:12 schreef Mikkie het volgende:
Grenzeloze stupiditeit van swarma inderdaad. Een 2 en een 12 op erts, ruilt iemand 4 graan tegen 1 erts om eindelijk een erts te hebben, komt pipo aan hoor: hey die erts ruilen tegen een graan? En dan verbaasd zijn als je 'm virtueel voor z'n harses slaat
Ja ik heb voor zover ik weet geen accent meer haha. Filmpjes van vroeger zijn megaschattig, dan praat ik Nijmeegs met een onwijs Engels accentquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:13 schreef Mikkie het volgende:
Maar jij spreekt wel (nagenoeg?) accentloos Nederlands, spreek je ook accentloos Engels?
Nimweegs met Engels accent, dat moeten we zien!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:15 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja ik heb voor zover ik weet geen accent meer haha. Filmpjes van vroeger zijn megaschattig, dan praat ik Nijmeegs met een onwijs Engels accent
Smoesjesquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:15 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja ik heb voor zover ik weet geen accent meer haha. Filmpjes van vroeger zijn megaschattig, dan praat ik Nijmeegs met een onwijs Engels accent
En ik kan in theorie accentloos Engels.. ik durf het alleen niet te spreken waar Nederlanders bij zijn want die gaan er zo op zitten letten
Hoe kom jij nou weer aan accentloos Engels? Meestal leer je zoiets alleen als je er mee opgroeit en dus in het land zelf woont, anders is het relatief logisch dat je vanuit je ontwikkeling (stimulatie en gewenning van je stembanden enzo) dat op een gegeven moment niet meer kan omdat je de klanken simpelweg niet van origine kent.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:16 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Smoesjes
Ik kon zelf toen ik 11 was accentloos engels, maar in puberteit is er een nederlands accent ingeslopen![]()
Restecp!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:18 schreef LastRequest het volgende:
Laatst gaf mijn stagebedrijf een presentatie voor internationale studenten, toen heb ik het halverwege wel over durven nemen omdat die vrouw echt geen Engels kon.. dat was wel cool![]()
En Mikkie ik wil het ook weer eens zien haha, ga thuis maar weer eens oude dvds kijken
Idd, dat vroeg ik me ook al af.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoe kom jij nou weer aan accentloos Engels? Meestal leer je zoiets alleen als je er mee opgroeit en dus in het land zelf woont, anders is het relatief logisch dat je vanuit je ontwikkeling (stimulatie en gewenning van je stembanden enzo) dat op een gegeven moment niet meer kan omdat je de klanken simpelweg niet van origine kent.
Dat komt dan voornamelijk door de muffinquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:21 schreef LastRequest het volgende:![]()
![]()
De bosbessenmuffin + koffie combi bevat meer calorieën dan een bord full English breakfast!
Ja ik weet het, de English breakfast was ook "goed" bereid zeg maar.. groenten gegrild en volkorenbrood zonder boter.. Maar toch, ik had het nog steeds calorierijker verwacht.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat komt dan voornamelijk door de muffin. En het ligt eraan wat je in de koffie doet. Koffie compleet is natuurlijk weer ergens dan zwart of met een zoetje
.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
"Maak een lr-dinges en laat mij slapen, x"
Waarom ik nou weerquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
"Maak een lr-dinges en laat mij slapen, x"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |