Mijn breedbeeld 24" FujitsuSiemens kost minder.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
vallen in de prijs klasse
220 a 180 euro 1680 X1050 resolutie. ipv een lagere resolutie die je voor die prijs krijgt.
elk ander is kleiner dan 20 inchdus qua prijs kwaliteit zijn dit 1 van de betere voor deze prijs
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:56 schreef dndiek het volgende:
Maar de grote vraag is natuurlijk: voor welk beeldscherm gaat de koffie langsvliegen?
mag ik het het totale merk wetenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mijn breedbeeld 24" FujitsuSiemens kost minder.
Waarom twijfel je dan?!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja sorry ik denk niet dat de acer hem word. HP is superieur aan de acer
ik wil alle mogelijkheden weten...quote:
Nah dont worry dat kan niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik wil alle mogelijkheden weten...
als je opeens een ferrari met hetzelfde geld kon kopen en dat wist je dan niet. dan denk je ook van kut
ghehequote:
L22-W11quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mag ik het het totale merk wetenFujitsuSiemens 8083907 of zoiets
En met welke resolutie?quote:
nah waarom ik kaap Het SC ff voor mn dig activiteit het is de een of het anderquote:
16 duizend keer nog wat en.... heee! google is your friendquote:
ff een 2nd opinion van een vriend van mequote:
Dan spaar je nog wat langer. opgelost.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ff een 2nd opinion van een vriend van me
die helpt me bij zulke keuze's
HP is favoriet, mn buidel zegt van niet
ja en mn oude beeldscherm nog ff uitputten met crysisquote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan spaar je nog wat langer. opgelost.
Wie?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:54 schreef Fha het volgende:
Ik ben opgegroeid met een van Nederlands tennis heldenDus neuh hahaha
Jacco Eltingquote:
Tof!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Jacco EltingDas een neef van een tante van me (zij is aangetrouwd dus hij is niks van mij). Gingen altijd met zn alle tennisen tegen de muur in het steegje
Juh was altijd super gezelligquote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:03 schreef Fha het volgende:
Badminton.. DE sport waarbij ik elke keer struikel over mn eigen voeten als ik achter uit ren
Ja echt hoor!! elke keer met gym.. binnen 10 minuten lig ik plat op mn gatquote:
Turnen was echt een hel bij de gymquote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:11 schreef Fha het volgende:
Maar ik was sowieso niet echt een ster in gym.
O man turnen.. ik viel al om als ik dat paard zag staan hahaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:26 schreef dndiek het volgende:
[..]
Turnen was echt een hel bij de gym
Sporten dat lukte nog wel
Slaap lekkerquote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:32 schreef dndiek het volgende:Mooie post om mee af te sluiten voor vannacht
Jaaa neee!!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 02:18 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
naH Ik zag dit topic voorbijkomen
quote:
Niet echt nee. Iig lekker thee drinken oidquote:Op woensdag 27 augustus 2008 06:46 schreef DaMart het volgende:
Opstaan met keel- en koppijn is niet tof.
idd...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 06:46 schreef DaMart het volgende:
Awwwquote:Op woensdag 27 augustus 2008 06:46 schreef DaMart het volgende:
dat is geen goed begin van de dagquote:Op woensdag 27 augustus 2008 06:46 schreef DaMart het volgende:
Dan kan de pinguin me de komende dagen pestenquote:
Ik ben alleen donderdag in de buurt van de HAN (Radboud dus), vandaag ga ik ziekig zijn na ik begin met dat spul. En donderdag heb ik andere dingen aan in mijn hoofd kont dan de introquote:Op woensdag 27 augustus 2008 07:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Dan kan de pinguin me de komende dagen pesten
Mogguhquote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:50 schreef de_priester het volgende:
Goedemorgen
voel me al wat positiever 2day
trouwens, duidelijk beeldscherm 2. Ook veel mooier
Behangkrabbenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:57 schreef de_priester het volgende:
ben ff douche en strakjes naar Delft.
Om 12 uur komen ze laminaat brengen enzo
maarrr eerst nog ff veulll behangkrabben
En dan vanavond eindelijk weer dansen, eerst alleen en dan met ander meiske, morgenavond lekker weer
met 'mn' meiske dansen. Zal vast wel gezellig worden.
behangplakken en laminaatleggen is leukerquote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Behangkrabben
Moet ik over een paar weken ook weer
Maar dansen is leuk
Ik zal wat vaker naar de keuken lopen om thee te zetten inderdaad. En honingdropjes en Anta Flu moeten de keelpijn in bedwang gaan houden...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 07:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Niet echt nee. Iig lekker thee drinken oid
Paaldansenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Behangkrabben
Moet ik over een paar weken ook weer
Maar dansen is leuk
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:14 schreef de_priester het volgende:
[..]
behangplakken en laminaatleggen is leuker
Zaterdag weerquote:
denk niet dat je dat tof vind als ik dat ga doenquote:
het leukste is dat je dan zo'n kamer enorm ziet opknappenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]dat is wel leuk
Vooral de stukken die op maat gemaakt moeten worden
Dat moet je aan vrouwen overlatenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:21 schreef de_priester het volgende:
[..]
denk niet dat je dat tof vind als ik dat ga doen
*niet dat ik het ooit geprobeerd heb
moet mn muren doen, mn trap en dan ben ik weer klaarquote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:22 schreef de_priester het volgende:
[..]
het leukste is dat je dan zo'n kamer enorm ziet opknappen
*ohja ik moet ook nog schilderen...
Laterquote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:30 schreef Klonk het volgende:
fietsen, appeltjes kopen en locoroco scoren, tot straks
quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:45 schreef marcb1974 het volgende:
Aanwezig
En je taken overdragen en dan nakijken is niet leuk. Kan ik nog puin gaan ruimen
quote:
Frutsebeestjequote:
Duh, dat doet MPG toch ook.quote:
Is niet ergquote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:55 schreef Frutsel het volgende:
Heeeeyy Peeps![]()
ik moest eerst ff een topic openen en OA instructies geven sorry
okquote:
quote:
Voor een linkje naar een goedkope dvd-box van Bottom moet je maar ff teruglezenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:03 schreef de_priester het volgende:
[..]
uhmmm deels. niet als ik 3 topics mis dat ik ze ga doorlezen, maar als ik bv gestoppt was op KSC 986 Page 2 wil ik nog wel es 986 doorlezen eerst.
Bijnaquote:
Invoeren in het systeemquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:03 schreef cablegunmaster het volgende:
goeie morgen ?
hoe bedoel je invoeren ?
die zag ik. maar ik lag in mijn bed, en kon geen auto afschrijving kiezenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:06 schreef dndiek het volgende:
[..]
Voor een linkje naar een goedkope dvd-box van Bottom moet je maar ff teruglezen
Zaterdag toch ook zoiets?quote:
quote:
Eerst zien. Ik las net dat er al wat regen was voorspeld op zondag, dus dat is gewoon benauwd kutweer.quote:
als jouw neukgedrag zich af laat hangen van het weer en jij blijkbaar pas bij 26 graden lekker neukt....je brengt het landelijk gemiddelde omlaag! Ga je schamen!quote:
tis wel 60% kans op neerslag.quote:
Hoe laat was je bij me?quote:
bedoel je de acer?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:50 schreef de_priester het volgende:
Goedemorgen
voel me al wat positiever 2day
trouwens, duidelijk beeldscherm 2. Ook veel mooier
wat jij zegt idd.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
als jouw neukgedrag zich af laat hangen van het weer en jij blijkbaar pas bij 26 graden lekker neukt....je brengt het landelijk gemiddelde omlaag! Ga je schamen!
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
als jouw neukgedrag zich af laat hangen van het weer en jij blijkbaar pas bij 26 graden lekker neukt....je brengt het landelijk gemiddelde omlaag! Ga je schamen!
NEEJ. die zwartequote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
bedoel je de acer?
maar acer produceert vergeleken met HP meestal kut beeldschermen
wat invoerenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Bijna
[..]
Invoeren in het systeem
uren...quote:
Uren invoeren, nooit van gehoord?quote:
sommige mensen hoeven nog steeds geen uren te verantwoordenquote:
Of doen het niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sommige mensen hoeven nog steeds geen uren te verantwoorden
zit al mn uren te zoeken..quote:
Ik ook niet, kloot maar wat aanquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sommige mensen hoeven nog steeds geen uren te verantwoorden
ik ook niet, zijn de uren van de advocaat voor declaratie![]()
En ga afstuderen, gij! Maak alvast de intro van je scriptie of zoquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:29 schreef marcb1974 het volgende:
En dan het zis plat, nu kan ik echt weinig meer doen![]()
quote:
Niet op woensdagenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
En ga afstuderen, gij! Maak alvast de intro van je scriptie of zo
Volgens mij kun jij deze beter gebruikenquote:
Ziekenhuis van maastricht gaat over op SAPquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:30 schreef marcb1974 het volgende:
Ziekenhuis Informatie Systeem. Dus heel weinig administratieve mensen kunnen nog wat nu
Dat hadden wij ooit ook. Was een dermate grote ramp dat we er snel vanaf moestenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ziekenhuis van maastricht gaat over op SAP
Hmm.. maastricht zou het eerste ziekenhuis in nederland zijn?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat hadden wij ooit ook. Was een dermate grote ramp dat we er snel vanaf moesten![]()
![]()
Sandlaufer Anschauer Program (of ik het goed schrijf boeit me niet)quote:
Het eerste? Echt nietquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hmm.. maastricht zou het eerste ziekenhuis in nederland zijn?
(Heb voor AZM gewerkt, opleidingen SAP gepland)
Ze beginnen per 1 september..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het eerste? Echt niet
Er waren er 9, die zijn er allemaal mee gestopt omdat SAP hopelaas faalde in het project. De enige manier om het draaiende te houden was door maatwerk te laten maken. De updates die dus kwamen waren waardeloos omdat het maatwerk dat niet aankon
Nu weet ik iig 1 ziekenhuis dat nog steeds met SAP werkt.
Dit kunnen ze wel eens echt niet leuk gaan vinden.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ze beginnen per 1 september..
Heb de navigatietrainingen gemaakt en ingepland (en de rest van de sap opleidingen)
Heb het voor de hele toko moeten inplannen, maar SAP was zelfs daarvoor niet geschiktquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit kunnen ze wel eens echt niet leuk gaan vinden.
Wij hebben hier ook nog SAP, maar alleen voor de financiele administratie en de inkoop. De rest komt het echt niet meer in
Hij mag inderdaad wel leren spellenquote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:46 schreef Pheno het volgende:
Gelukkig al dicht, had al een modje aan de mouw getrokken. Kutkinderen
Oh, wacht, ik heb er het meest gespammed.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:55 schreef Frutsel het volgende:
ik moest eerst ff een topic openen en OA instructies geven sorry
Dat zou een ramp zijnquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:54 schreef OA het volgende:
Nu moet ik toch wel weer gaan posten, anders komt mijn gemiddelde onder de 50 posts per dag...
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat zou een ramp zijn
Pff ik heb het ineens warm
Opvliegers op mn 29ste?
teveel koffie kan toch helemaal nietquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
![]()
of gewoon teveel koffie?
Ben jij al 29.... Dat is bijna 30, voorbij de helft naar 50.... je pensioen is bijna in zichtquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat zou een ramp zijn
Pff ik heb het ineens warm
Opvliegers op mn 29ste?
Zo is het. Net de 4e bak van de dag op, met vlaai, want een collega verjaart!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
teveel koffie kan toch helemaal niet
tuurlijk wel !quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:00 schreef OA het volgende:
[..]
Ben jij al 29.... Dat is bijna 30, voorbij de helft naar 50.... je pensioen is bijna in zicht
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:01 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
tuurlijk wel !![]()
[ afbeelding ]
Vast wel, ergensquote:
Beter goed gejat....quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat grapje maakte ik ook al, tig topics geleden
Jezus. Eerst maar eens 17:00 zien te halenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:00 schreef OA het volgende:
[..]
Ben jij al 29.... Dat is bijna 30, voorbij de helft naar 50.... je pensioen is bijna in zicht
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jezus. Eerst maar eens 17:00 zien te halen
Ik blijf al rustig zitten met mn ouwe lijfquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jezus. Eerst maar eens 17:00 zien te halen
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zie je.. ik heb gelijkquote:
Tsss, ik heb er niet eens zoveel op een dag.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:54 schreef OA het volgende:
Nu moet ik toch wel weer gaan posten, anders komt mijn gemiddelde onder de 50 posts per dag...
die opmerking op dat grapje maakte ik al topics geledenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat grapje maakte ik ook al, tig topics geleden
Meer spammen joh!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tsss, ik heb er niet eens zoveel op een dag.
Nah. Ik heb al teveel posts.quote:
Ik ben met Sawadee geweest.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:24 schreef OA het volgende:
Ph, mede KSC-er die nooit op vakantie gaat.... Wat was nou die reisorganisatie waarmee jij naar Japan bent gegaan?
Wij zitten te denken om er volgend jaar heen te gaan.
Aha. Ik schrijf het even op!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben met Sawadee geweest.
Volgend jaar gaan we op eigen houtje, de tickets zijn al binnen
En nu lig je in het ziekenhuis te Fok!en?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:25 schreef crossover het volgende:
Ik heb vanmorgen oploskoffie moeten drinken
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:25 schreef crossover het volgende:
Zielige jij!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:25 schreef crossover het volgende:
Gewoon bij het eerste huis aanbellen. Ze zijn te beleefd om je een slaapplaats te weigeren.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:26 schreef OA het volgende:
[..]
Aha. Ik schrijf het even op! [ afbeelding ]
En dan nog apart de hotels boeken, of gewoon ter plaatse?
Niet zo zielig doen, ik moet tot 5 uurquote:
Há, ik tot 4.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:39 schreef Ladylike het volgende:
Niet zo zielig doen, ik moet tot 5 uur
Das wel tofquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:31 schreef Klonk het volgende:
tof, ze komen dadelijk opmeten voor een nieuwe achterdeur, ik dacht dat er gewoon een deur uit een rek werd getrokken, maar we krijgen een custom made achterdeur
Doe maar of zo danquote:
Kan ook nog geen touw vinden en de messen hier zijn te botquote:
hmm dan maar luierenquote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gewoon bij het eerste huis aanbellen. Ze zijn te beleefd om je een slaapplaats te weigeren.
als je de nietjes in je slagader niet, krijg je misschien gaatjes. en als je daarna gewoon door blijft prikken.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kan ook nog geen touw vinden en de messen hier zijn te bot
Kan je zelfmoord plegen met een niet-apparaat?
Jamaar dat doet pijnquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
als je de nietjes in je slagader niet, krijg je misschien gaatjes. en als je daarna gewoon door blijft prikken.
ga je vanzelf dood
Ja, dat moet niet al te moeilijk zijn.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kan ook nog geen touw vinden en de messen hier zijn te bot
Kan je zelfmoord plegen met een niet-apparaat?
1680x1050quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
16 duizend keer nog wat en.... heee! google is your friend
Wil wel voor mn lunch klaar zijn met snijdenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, dat moet niet al te moeilijk zijn.
En een bot mes is ook geen probleem.
Mes even zo leggen dat je het kan breken, dan krijg je een scherp stuk, moet genoeg zijnquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wil wel voor mn lunch klaar zijn met snijden
Dat is te makkelijk, waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:02 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
alternatief is paracetamol pakken, en je vol blijven slikken
hihi je zei pakken, vol EN slikken in 1 zinquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:02 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
alternatief is paracetamol pakken, en je vol blijven slikken
Jij ookquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hihi je zei pakken, vol EN slikken in 1 zin![]()
Waarom verwachtte ik deze post totaal nietquote:
quote:
Jij nietquote:
Ik ook, zo naar de bakker voor vers broodquote:
Wil je me dronken hebben?quote:
Cup - a - Soup!quote:
Pest me nou niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ook, zo naar de bakker voor vers brood
[..]
Zit die pinguin niet zo te pestenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ook, zo naar de bakker voor vers brood
[..]
Wil je me dronken hebben?
Jawel hoor, makkie.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Zit die pinguin niet zo te pesten.
De arme kerel mag 2 dagen niet eten.
Dat kan toch geen mens volhouden?
Ik heb geen katten. En als ik boven de poes van mijn vrouw ga hangen gebeurt er wat anders.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ga even boven een kattenbak hangen, gaat je trek zo over.
Wil jij Klean Prep erbij?quote:
Hey, als dat je honger stilt.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen katten. En als ik boven de poes van mijn vrouw ga hangen gebeurt er wat anders.
quote:
Sorrie was ik ff vergetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Heb het maanden volgehoudenquote:
({)quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, maar moest eigenlijk tot 13 uur, dus nu weet je wel hoe het is gegaan.
Laxeermiddel, maar dan 4 liter in 4 uur. Er zit me een ranzige smaak aan, alleen die lucht al.... Goed spul, dat wel, het werkt in 41 minuten. En dan bedoel ik 'werken'. Dat geborrel ervoor is nog grappig te noemen, daarna niet meerquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat het is, volgens mij heb ik het echter niet nodig.
Sterkte ermee trouwensquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, maar moest eigenlijk tot 13 uur, dus nu weet je wel hoe het is gegaan.
Dan had je wel een andere manier om je lichaam te voeden.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb het maanden volgehouden
Maar wel met een eetstoornis
Om dan weer te eten.. dat is pas een worsteling
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
({)das een stapje te ver dus nog. Wel goed dat je naar huis gegaan bent
Vanillequote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laxeermiddel, maar dan 4 liter in 4 uur. Er zit me een ranzige smaak aan, alleen die lucht al.... Goed spul, dat wel, het werkt in 41 minuten. En dan bedoel ik 'werken'. Dat geborrel ervoor is nog grappig te noemen, daarna niet meer
Ik snap alleen niet dat er op d everpakking staat dat er vanillesmaak zou zijn, die zijn ze toch echt vergeten
Jammer dat het zo moet. Maar toch goed dat je op jezelf pastquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:24 schreef Bengeltje het volgende:Nou dat heb ik dan wel gedaan, maar die blikken en de korte opmerken. "Oke"
toen ik melde naar huis te gaan, zeiden mij voldoende.
nja kotste het een half uur erna weer eruit, dus mn lichaam haalde alles zsm weer eruit..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan had je wel een andere manier om je lichaam te voeden.![]()
Tenminste denk niet dat je echt mnd niets naar binnen hebt gewerkt.
[..]Nou dat heb ik dan wel gedaan, maar die blikken en de korte opmerken. "Oke"
toen ik melde naar huis te gaan, zeiden mij voldoende.
van het ergste soortquote:
OMG ik wil het echt nooit nadoen danquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
van het ergste soort
4 liter van die troep is echt way too much. Na 1 liter is het al helder...
TMI
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja kotste het een half uur erna weer eruit, dus mn lichaam haalde alles zsm weer eruit..
enne, 4 maanden waren genoeg om van 80 naar 34 kg te gaan
dus ik heb echt niet veel gegeten in die tijd![]()
4 liter?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laxeermiddel, maar dan 4 liter in 4 uur. Er zit me een ranzige smaak aan, alleen die lucht al.... Goed spul, dat wel, het werkt in 41 minuten. En dan bedoel ik 'werken'. Dat geborrel ervoor is nog grappig te noemen, daarna niet meer
Ik snap alleen niet dat er op d everpakking staat dat er vanillesmaak zou zijn, die zijn ze toch echt vergeten
Dankje.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Sterkte ermee trouwens
weet niet de reden, maar het feit dat je niet volledig KAN werken zegt al genoeg
Ja, om half vier, ze zal weer blij met me zijn.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jammer dat het zo moet. Maar toch goed dat je op jezelf past
Straks fysio toch?
Omg, 34 kg. Uiteindelijk toch nog goed gekomen gelukkig.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja kotste het een half uur erna weer eruit, dus mn lichaam haalde alles zsm weer eruit..
enne, 4 maanden waren genoeg om van 80 naar 34 kg te gaan
dus ik heb echt niet veel gegeten in die tijd![]()
Bijna, heb ipv daarvan hulp gekregenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]![]()
en toen lag je in het ziekenhuis
Mja, ik zit dicht bij de wc, boven, omdat ik na 3x toch begin met douchen. Omdat anders het puppypapier toch ook pijn begint te doenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
4 liter?Joh, dat lukt me al niet.
Daarna zit je dus constant met een emmer onder je achterste omdat alles eruit loopt?
[..]
Tering, dat lukt met bier niet eensquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:23 schreef Pheno het volgende:
Laxeermiddel, maar dan 4 liter in 4 uur.
Tuurlijk welquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, om half vier, ze zal weer blij met me zijn.![]()
Merk wel bij bepaalde dingen dat mn maag het er niet mee eens is, maar het is nu ruim 13 jaar geleden dus begint weer normaal te worden.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, om half vier, ze zal weer blij met me zijn.![]()
[..]
Omg, 34 kg. Uiteindelijk toch nog goed gekomen gelukkig.
Heb je nu speciaal dieet, of kan je alles weer verdragen?
Het is me de vorige keer gelukt. Op de minuut. Al moet ik wel zeggen: neus dicht, keelgat open en gaan, 250 ml per glas, zo'n 4 glazen per uur.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tering, dat lukt met bier niet eens
Tieten?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:35 schreef OA het volgende:
Smakelijke praat weer. Ik neem nog wat te eten erbij
Een bidet zou voor jou dus geen overbodige luxe zijn.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ik zit dicht bij de wc, boven, omdat ik na 3x toch begin met douchen. Omdat anders het puppypapier toch ook pijn begint te doen
Soms kan hulp beter zijn ja, afhankelijk van de redenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Bijna, heb ipv daarvan hulp gekregen
Probleem lag niet bij het eten he![]()
Gelukkig kreeg ik in die tijd net een vriendje die me weer eigenwaarde gaf enzo.. dat hielp wel om weer iets te gaan eten.
En zo start je je leven weer met 1 of 2 beschuitjes per dag
Thee bleef ook wel zitten (heel slap toch)
Maar het had geen 2 weken langer moeten duren
Ben mn huisarts eeuwig dankbaar
sorrie maar ik moest lachenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ik zit dicht bij de wc, boven, omdat ik na 3x toch begin met douchen. Omdat anders het puppypapier toch ook pijn begint te doen
Van die natte doekjes halen, prima in dit soort gevallenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mn hele leven lag overhoop.. (kort gezegd) dus daar moest rust in komen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Soms kan hulp beter zijn ja, afhankelijk van de reden
En als ik de reden goed lees tussen de regels door is dit er dus 1 van. Ziekenhuis kan je dan alleen fysiek in leven houden.
Nu wel netjes blijven eten he, dus een hele dag niet eten wordt
Ook die doen pijn, geloof me. Uit ervaring weet ik nu hoe het beter kanquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van die natte doekjes halen, prima in dit soort gevallen
Smakelijk,quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mn hele leven lag overhoop.. (kort gezegd) dus daar moest rust in komen.
Nogmaals: mn ventje heeft ook veel voor me betekend.
Ben ruim 3 jaar niet alleen naar de wc geweest
Ik ga brood halen
Vertel ze dat op mijn afdeling, die zien me liever gaan. Op een enkeling na.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Iedereen hoort blij met jou te zijn![]()
Dat heb ik ook wel eens.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Merk wel bij bepaalde dingen dat mn maag het er niet mee eens is, maar het is nu ruim 13 jaar geleden dus begint weer normaal te worden.
Kan alleen heel makkelijk honger negeren
Soms betrap ik mezelf erop dat ik de hele dag nog niet gegeten heb
Ik heb ook shithumor hequote:
Is goed, kom ik daar even vertellenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vertel ze dat op mijn afdeling, die zien me liever gaan. Op een enkeling na.
Mijn rug lijkt wel in de fik te staan.Over de steken die door mijn been heen schieten
maar niet te beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |