Mijn breedbeeld 24" FujitsuSiemens kost minder.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
vallen in de prijs klasse
220 a 180 euro 1680 X1050 resolutie. ipv een lagere resolutie die je voor die prijs krijgt.
elk ander is kleiner dan 20 inchdus qua prijs kwaliteit zijn dit 1 van de betere voor deze prijs
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:56 schreef dndiek het volgende:
Maar de grote vraag is natuurlijk: voor welk beeldscherm gaat de koffie langsvliegen?
mag ik het het totale merk wetenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mijn breedbeeld 24" FujitsuSiemens kost minder.
Waarom twijfel je dan?!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja sorry ik denk niet dat de acer hem word. HP is superieur aan de acer
ik wil alle mogelijkheden weten...quote:
Nah dont worry dat kan niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik wil alle mogelijkheden weten...
als je opeens een ferrari met hetzelfde geld kon kopen en dat wist je dan niet. dan denk je ook van kut
ghehequote:
L22-W11quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mag ik het het totale merk wetenFujitsuSiemens 8083907 of zoiets
En met welke resolutie?quote:
nah waarom ik kaap Het SC ff voor mn dig activiteit het is de een of het anderquote:
16 duizend keer nog wat en.... heee! google is your friendquote:
ff een 2nd opinion van een vriend van mequote:
Dan spaar je nog wat langer. opgelost.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ff een 2nd opinion van een vriend van me
die helpt me bij zulke keuze's
HP is favoriet, mn buidel zegt van niet
ja en mn oude beeldscherm nog ff uitputten met crysisquote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan spaar je nog wat langer. opgelost.
Wie?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:54 schreef Fha het volgende:
Ik ben opgegroeid met een van Nederlands tennis heldenDus neuh hahaha
Jacco Eltingquote:
Tof!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Jacco EltingDas een neef van een tante van me (zij is aangetrouwd dus hij is niks van mij). Gingen altijd met zn alle tennisen tegen de muur in het steegje
Juh was altijd super gezelligquote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:03 schreef Fha het volgende:
Badminton.. DE sport waarbij ik elke keer struikel over mn eigen voeten als ik achter uit ren
Ja echt hoor!! elke keer met gym.. binnen 10 minuten lig ik plat op mn gatquote:
Turnen was echt een hel bij de gymquote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:11 schreef Fha het volgende:
Maar ik was sowieso niet echt een ster in gym.
O man turnen.. ik viel al om als ik dat paard zag staan hahaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:26 schreef dndiek het volgende:
[..]
Turnen was echt een hel bij de gym
Sporten dat lukte nog wel
Slaap lekkerquote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:32 schreef dndiek het volgende:Mooie post om mee af te sluiten voor vannacht
Jaaa neee!!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 02:18 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
naH Ik zag dit topic voorbijkomen
quote:
Niet echt nee. Iig lekker thee drinken oidquote:Op woensdag 27 augustus 2008 06:46 schreef DaMart het volgende:
Opstaan met keel- en koppijn is niet tof.
idd...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 06:46 schreef DaMart het volgende:
Awwwquote:Op woensdag 27 augustus 2008 06:46 schreef DaMart het volgende:
dat is geen goed begin van de dagquote:Op woensdag 27 augustus 2008 06:46 schreef DaMart het volgende:
Dan kan de pinguin me de komende dagen pestenquote:
Ik ben alleen donderdag in de buurt van de HAN (Radboud dus), vandaag ga ik ziekig zijn na ik begin met dat spul. En donderdag heb ik andere dingen aan in mijn hoofd kont dan de introquote:Op woensdag 27 augustus 2008 07:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Dan kan de pinguin me de komende dagen pesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |