No wai dat je hem voor die prijs gaat krijgen. Wel leuk natuurlijkquote:Beschikbaarheid: Tijdelijk uitverkocht, we wachten op een nieuwe leverdatum van onze leveranciers.
quote:Mocht Komplett, in tegenstelling tot wat wij allen verwachten, handmatig een foutieve prijs hebben gegenereerd, dan behouden wij ons het recht voor de bestelling te annuleren en u het product voor de juiste prijs aan te bieden.
quote:Bedankt voor het winkelen bij Komplett.nl.
U zult spoedig een orderbevestiging ontvangen. U hoeft dit niet naar ons terug te sturen. Als u binnen 24 uur geen bevestiging ontvangt, neem dan contact met ons op door een e-mail te sturen naar service@komplett.nl en het bovengenoemde referentienummer toe te voegen.
* Controleer de verzendstatus van uw bestelling en vervolg zendingen in Uw Account
* Verwijder een of meer niet verstuurde producten van Uw Account
Uw bestelling wordt zo snel mogelijk verstuurd.
Dat vind ik nou ook, ik heb hem 2x besteld.quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:06 schreef Het_Biertje het volgende:
wat mijbtreft gaan we hier weer zo'n Otto rel van maken
een nieuwe intel quadcore zit ook nog rond de 300quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:03 schreef RemcoDelft het volgende:
't Blijft vaag dat videokaarten als een van de weinige computeronderdelen gemiddeld alleen maar duurder worden!
Whehe was je net te laat...quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:56 schreef Nr.G het volgende:
wtf! druk je op bestel en dan staat er ineens ¤ 429. Ja, zo kan ik ook winst maken met een webwinkel.
Dan kan ik altijd nog annuleren of proberen hem alsnog geleverd te krijgenquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:28 schreef mirelia het volgende:
Ik denk dat er wel een correctie gaat volgen op de orderbevestiging
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |