MarcPG danquote:
Ja om naar te kijken zekerquote:
Er gingen wat mensen slapen een niet-eten periode tegemoet en weer anderen gingen Oliver kijken nou ja er zal toch voor iedereen wel wat tussen zitten dacht ik zoquote:
goed gedacht welquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:04 schreef dndiek het volgende:
[..]
Er gingen wat mensen slapen een niet-eten periode tegemoet en weer anderen gingen Oliver kijken nou ja er zal toch voor iedereen wel wat tussen zitten dacht ik zo
Liefquote:
ook niet het eten wat hij maakt?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:05 schreef Fha het volgende:
[..]
goed gedacht welalleen was het ramsey ipv Oliver.. en ramsey is niet kwijlbaar helaasch
Neuh vandaag even nietquote:
Zoiets open je niet voor mij hè....quote:
Had jij er ook graag een gewild dan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:07 schreef dndiek het volgende:
[..]
Zoiets open je niet voor mij hè....
Eigenlijk niet neequote:
Nou dan.quote:
Maar dat wist je toen nog nietquote:
Ook? wat nog meer dan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
scheelt vind ik ook zo'n vaag woord
Winacties op FOK!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:21 schreef dndiek het volgende:
Muck, zijn er nog leuke prijsvragen die ik als user niet mag missen??
Sinds wanneer heet jij Muck?quote:
quote:
quote:
hij deed even woordvoeren geloof ikquote:
Die prijsvragen zijn leuk, maar te lastig voor mijquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:29 schreef Muck het volgende:
[..]
hij deed even woordvoeren geloof ik
Maar inderdaad, daar staan alles lopende wedstrijden enzo. Vooral de wedstrijd die ik gister online heb gezet vind ik erg tof
Scrubs en Dirt
Winacties op FOK!
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hottentottententententoonstelling
hmm, doe anders mee aan de boekentop100 in TTK die binnenkort van start gaatquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:33 schreef dndiek het volgende:
[..]
Die prijsvragen zijn leuk, maar te lastig voor mij
Ik heb het net voor je gedaanquote:
vallen in de prijs klassequote:
HP >> Acerquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[ afbeelding ]
1e of 2e ?![]()
[ afbeelding ]
HP zou ik kiezenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
vallen in de prijs klasse
220 a 180 euro 1680 X1050 resolutie. ipv een lagere resolutie die je voor die prijs krijgt.
elk ander is kleiner dan 20 inchdus qua prijs kwaliteit zijn dit 1 van de betere voor deze prijs
Wat kosten ze?quote:
thanks!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:42 schreef dndiek het volgende:
Veel plezier op intro en welterusten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |