Mogguhquote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:50 schreef de_priester het volgende:
Goedemorgen
voel me al wat positiever 2day
trouwens, duidelijk beeldscherm 2. Ook veel mooier
Behangkrabbenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:57 schreef de_priester het volgende:
ben ff douche en strakjes naar Delft.
Om 12 uur komen ze laminaat brengen enzo
maarrr eerst nog ff veulll behangkrabben
En dan vanavond eindelijk weer dansen, eerst alleen en dan met ander meiske, morgenavond lekker weer
met 'mn' meiske dansen. Zal vast wel gezellig worden.
behangplakken en laminaatleggen is leukerquote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Behangkrabben
Moet ik over een paar weken ook weer
Maar dansen is leuk
Ik zal wat vaker naar de keuken lopen om thee te zetten inderdaad. En honingdropjes en Anta Flu moeten de keelpijn in bedwang gaan houden...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 07:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Niet echt nee. Iig lekker thee drinken oid
Paaldansenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Behangkrabben
Moet ik over een paar weken ook weer
Maar dansen is leuk
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:14 schreef de_priester het volgende:
[..]
behangplakken en laminaatleggen is leuker
Zaterdag weerquote:
denk niet dat je dat tof vind als ik dat ga doenquote:
het leukste is dat je dan zo'n kamer enorm ziet opknappenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]dat is wel leuk
Vooral de stukken die op maat gemaakt moeten worden
Dat moet je aan vrouwen overlatenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:21 schreef de_priester het volgende:
[..]
denk niet dat je dat tof vind als ik dat ga doen
*niet dat ik het ooit geprobeerd heb
moet mn muren doen, mn trap en dan ben ik weer klaarquote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:22 schreef de_priester het volgende:
[..]
het leukste is dat je dan zo'n kamer enorm ziet opknappen
*ohja ik moet ook nog schilderen...
Laterquote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:30 schreef Klonk het volgende:
fietsen, appeltjes kopen en locoroco scoren, tot straks
quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:45 schreef marcb1974 het volgende:
Aanwezig
En je taken overdragen en dan nakijken is niet leuk. Kan ik nog puin gaan ruimen
quote:
Frutsebeestjequote:
Duh, dat doet MPG toch ook.quote:
Is niet ergquote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:55 schreef Frutsel het volgende:
Heeeeyy Peeps![]()
ik moest eerst ff een topic openen en OA instructies geven sorry
okquote:
quote:
Voor een linkje naar een goedkope dvd-box van Bottom moet je maar ff teruglezenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:03 schreef de_priester het volgende:
[..]
uhmmm deels. niet als ik 3 topics mis dat ik ze ga doorlezen, maar als ik bv gestoppt was op KSC 986 Page 2 wil ik nog wel es 986 doorlezen eerst.
Bijnaquote:
Invoeren in het systeemquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:03 schreef cablegunmaster het volgende:
goeie morgen ?
hoe bedoel je invoeren ?
die zag ik. maar ik lag in mijn bed, en kon geen auto afschrijving kiezenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:06 schreef dndiek het volgende:
[..]
Voor een linkje naar een goedkope dvd-box van Bottom moet je maar ff teruglezen
Zaterdag toch ook zoiets?quote:
quote:
Eerst zien. Ik las net dat er al wat regen was voorspeld op zondag, dus dat is gewoon benauwd kutweer.quote:
als jouw neukgedrag zich af laat hangen van het weer en jij blijkbaar pas bij 26 graden lekker neukt....je brengt het landelijk gemiddelde omlaag! Ga je schamen!quote:
tis wel 60% kans op neerslag.quote:
Hoe laat was je bij me?quote:
bedoel je de acer?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:50 schreef de_priester het volgende:
Goedemorgen
voel me al wat positiever 2day
trouwens, duidelijk beeldscherm 2. Ook veel mooier
wat jij zegt idd.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
als jouw neukgedrag zich af laat hangen van het weer en jij blijkbaar pas bij 26 graden lekker neukt....je brengt het landelijk gemiddelde omlaag! Ga je schamen!
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
als jouw neukgedrag zich af laat hangen van het weer en jij blijkbaar pas bij 26 graden lekker neukt....je brengt het landelijk gemiddelde omlaag! Ga je schamen!
NEEJ. die zwartequote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
bedoel je de acer?
maar acer produceert vergeleken met HP meestal kut beeldschermen
wat invoerenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Bijna
[..]
Invoeren in het systeem
uren...quote:
Uren invoeren, nooit van gehoord?quote:
sommige mensen hoeven nog steeds geen uren te verantwoordenquote:
Of doen het niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sommige mensen hoeven nog steeds geen uren te verantwoorden
zit al mn uren te zoeken..quote:
Ik ook niet, kloot maar wat aanquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sommige mensen hoeven nog steeds geen uren te verantwoorden
ik ook niet, zijn de uren van de advocaat voor declaratie![]()
En ga afstuderen, gij! Maak alvast de intro van je scriptie of zoquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:29 schreef marcb1974 het volgende:
En dan het zis plat, nu kan ik echt weinig meer doen![]()
quote:
Niet op woensdagenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
En ga afstuderen, gij! Maak alvast de intro van je scriptie of zo
Volgens mij kun jij deze beter gebruikenquote:
Ziekenhuis van maastricht gaat over op SAPquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:30 schreef marcb1974 het volgende:
Ziekenhuis Informatie Systeem. Dus heel weinig administratieve mensen kunnen nog wat nu
Dat hadden wij ooit ook. Was een dermate grote ramp dat we er snel vanaf moestenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ziekenhuis van maastricht gaat over op SAP
Hmm.. maastricht zou het eerste ziekenhuis in nederland zijn?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat hadden wij ooit ook. Was een dermate grote ramp dat we er snel vanaf moesten![]()
![]()
Sandlaufer Anschauer Program (of ik het goed schrijf boeit me niet)quote:
Het eerste? Echt nietquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hmm.. maastricht zou het eerste ziekenhuis in nederland zijn?
(Heb voor AZM gewerkt, opleidingen SAP gepland)
Ze beginnen per 1 september..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het eerste? Echt niet
Er waren er 9, die zijn er allemaal mee gestopt omdat SAP hopelaas faalde in het project. De enige manier om het draaiende te houden was door maatwerk te laten maken. De updates die dus kwamen waren waardeloos omdat het maatwerk dat niet aankon
Nu weet ik iig 1 ziekenhuis dat nog steeds met SAP werkt.
Dit kunnen ze wel eens echt niet leuk gaan vinden.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ze beginnen per 1 september..
Heb de navigatietrainingen gemaakt en ingepland (en de rest van de sap opleidingen)
Heb het voor de hele toko moeten inplannen, maar SAP was zelfs daarvoor niet geschiktquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit kunnen ze wel eens echt niet leuk gaan vinden.
Wij hebben hier ook nog SAP, maar alleen voor de financiele administratie en de inkoop. De rest komt het echt niet meer in
Hij mag inderdaad wel leren spellenquote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:46 schreef Pheno het volgende:
Gelukkig al dicht, had al een modje aan de mouw getrokken. Kutkinderen
Oh, wacht, ik heb er het meest gespammed.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:55 schreef Frutsel het volgende:
ik moest eerst ff een topic openen en OA instructies geven sorry
Dat zou een ramp zijnquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:54 schreef OA het volgende:
Nu moet ik toch wel weer gaan posten, anders komt mijn gemiddelde onder de 50 posts per dag...
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat zou een ramp zijn
Pff ik heb het ineens warm
Opvliegers op mn 29ste?
teveel koffie kan toch helemaal nietquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
![]()
of gewoon teveel koffie?
Ben jij al 29.... Dat is bijna 30, voorbij de helft naar 50.... je pensioen is bijna in zichtquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat zou een ramp zijn
Pff ik heb het ineens warm
Opvliegers op mn 29ste?
Zo is het. Net de 4e bak van de dag op, met vlaai, want een collega verjaart!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
teveel koffie kan toch helemaal niet
tuurlijk wel !quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
teveel koffie kan toch helemaal niet
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:00 schreef OA het volgende:
[..]
Ben jij al 29.... Dat is bijna 30, voorbij de helft naar 50.... je pensioen is bijna in zicht
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:01 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
tuurlijk wel !![]()
[ afbeelding ]
Vast wel, ergensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |