En ga afstuderen, gij! Maak alvast de intro van je scriptie of zoquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:29 schreef marcb1974 het volgende:
En dan het zis plat, nu kan ik echt weinig meer doen![]()
quote:
Niet op woensdagenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
En ga afstuderen, gij! Maak alvast de intro van je scriptie of zo
Volgens mij kun jij deze beter gebruikenquote:
Ziekenhuis van maastricht gaat over op SAPquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:30 schreef marcb1974 het volgende:
Ziekenhuis Informatie Systeem. Dus heel weinig administratieve mensen kunnen nog wat nu
Dat hadden wij ooit ook. Was een dermate grote ramp dat we er snel vanaf moestenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ziekenhuis van maastricht gaat over op SAP
Hmm.. maastricht zou het eerste ziekenhuis in nederland zijn?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat hadden wij ooit ook. Was een dermate grote ramp dat we er snel vanaf moesten![]()
![]()
Sandlaufer Anschauer Program (of ik het goed schrijf boeit me niet)quote:
Het eerste? Echt nietquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hmm.. maastricht zou het eerste ziekenhuis in nederland zijn?
(Heb voor AZM gewerkt, opleidingen SAP gepland)
Ze beginnen per 1 september..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het eerste? Echt niet
Er waren er 9, die zijn er allemaal mee gestopt omdat SAP hopelaas faalde in het project. De enige manier om het draaiende te houden was door maatwerk te laten maken. De updates die dus kwamen waren waardeloos omdat het maatwerk dat niet aankon
Nu weet ik iig 1 ziekenhuis dat nog steeds met SAP werkt.
Dit kunnen ze wel eens echt niet leuk gaan vinden.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ze beginnen per 1 september..
Heb de navigatietrainingen gemaakt en ingepland (en de rest van de sap opleidingen)
Heb het voor de hele toko moeten inplannen, maar SAP was zelfs daarvoor niet geschiktquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit kunnen ze wel eens echt niet leuk gaan vinden.
Wij hebben hier ook nog SAP, maar alleen voor de financiele administratie en de inkoop. De rest komt het echt niet meer in
Hij mag inderdaad wel leren spellenquote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:46 schreef Pheno het volgende:
Gelukkig al dicht, had al een modje aan de mouw getrokken. Kutkinderen
Oh, wacht, ik heb er het meest gespammed.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:55 schreef Frutsel het volgende:
ik moest eerst ff een topic openen en OA instructies geven sorry
Dat zou een ramp zijnquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:54 schreef OA het volgende:
Nu moet ik toch wel weer gaan posten, anders komt mijn gemiddelde onder de 50 posts per dag...
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat zou een ramp zijn
Pff ik heb het ineens warm
Opvliegers op mn 29ste?
teveel koffie kan toch helemaal nietquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
![]()
of gewoon teveel koffie?
Ben jij al 29.... Dat is bijna 30, voorbij de helft naar 50.... je pensioen is bijna in zichtquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat zou een ramp zijn
Pff ik heb het ineens warm
Opvliegers op mn 29ste?
Zo is het. Net de 4e bak van de dag op, met vlaai, want een collega verjaart!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
teveel koffie kan toch helemaal niet
tuurlijk wel !quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:00 schreef OA het volgende:
[..]
Ben jij al 29.... Dat is bijna 30, voorbij de helft naar 50.... je pensioen is bijna in zicht
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:01 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
tuurlijk wel !![]()
[ afbeelding ]
Vast wel, ergensquote:
Beter goed gejat....quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat grapje maakte ik ook al, tig topics geleden
Jezus. Eerst maar eens 17:00 zien te halenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:00 schreef OA het volgende:
[..]
Ben jij al 29.... Dat is bijna 30, voorbij de helft naar 50.... je pensioen is bijna in zicht
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jezus. Eerst maar eens 17:00 zien te halen
Ik blijf al rustig zitten met mn ouwe lijfquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jezus. Eerst maar eens 17:00 zien te halen
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zie je.. ik heb gelijkquote:
Tsss, ik heb er niet eens zoveel op een dag.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:54 schreef OA het volgende:
Nu moet ik toch wel weer gaan posten, anders komt mijn gemiddelde onder de 50 posts per dag...
die opmerking op dat grapje maakte ik al topics geledenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat grapje maakte ik ook al, tig topics geleden
Meer spammen joh!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tsss, ik heb er niet eens zoveel op een dag.
Nah. Ik heb al teveel posts.quote:
Ik ben met Sawadee geweest.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:24 schreef OA het volgende:
Ph, mede KSC-er die nooit op vakantie gaat.... Wat was nou die reisorganisatie waarmee jij naar Japan bent gegaan?
Wij zitten te denken om er volgend jaar heen te gaan.
Aha. Ik schrijf het even op!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben met Sawadee geweest.
Volgend jaar gaan we op eigen houtje, de tickets zijn al binnen
En nu lig je in het ziekenhuis te Fok!en?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:25 schreef crossover het volgende:
Ik heb vanmorgen oploskoffie moeten drinken
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:25 schreef crossover het volgende:
Zielige jij!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:25 schreef crossover het volgende:
Gewoon bij het eerste huis aanbellen. Ze zijn te beleefd om je een slaapplaats te weigeren.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:26 schreef OA het volgende:
[..]
Aha. Ik schrijf het even op! [ afbeelding ]
En dan nog apart de hotels boeken, of gewoon ter plaatse?
Niet zo zielig doen, ik moet tot 5 uurquote:
Há, ik tot 4.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:39 schreef Ladylike het volgende:
Niet zo zielig doen, ik moet tot 5 uur
Das wel tofquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:31 schreef Klonk het volgende:
tof, ze komen dadelijk opmeten voor een nieuwe achterdeur, ik dacht dat er gewoon een deur uit een rek werd getrokken, maar we krijgen een custom made achterdeur
Doe maar of zo danquote:
Kan ook nog geen touw vinden en de messen hier zijn te botquote:
hmm dan maar luierenquote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gewoon bij het eerste huis aanbellen. Ze zijn te beleefd om je een slaapplaats te weigeren.
als je de nietjes in je slagader niet, krijg je misschien gaatjes. en als je daarna gewoon door blijft prikken.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kan ook nog geen touw vinden en de messen hier zijn te bot
Kan je zelfmoord plegen met een niet-apparaat?
Jamaar dat doet pijnquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
als je de nietjes in je slagader niet, krijg je misschien gaatjes. en als je daarna gewoon door blijft prikken.
ga je vanzelf dood
Ja, dat moet niet al te moeilijk zijn.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kan ook nog geen touw vinden en de messen hier zijn te bot
Kan je zelfmoord plegen met een niet-apparaat?
1680x1050quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
16 duizend keer nog wat en.... heee! google is your friend
Wil wel voor mn lunch klaar zijn met snijdenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, dat moet niet al te moeilijk zijn.
En een bot mes is ook geen probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |