Cup - a - Soup!quote:
Pest me nou niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ook, zo naar de bakker voor vers brood
[..]
Zit die pinguin niet zo te pestenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ook, zo naar de bakker voor vers brood
[..]
Wil je me dronken hebben?
Jawel hoor, makkie.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Zit die pinguin niet zo te pesten.
De arme kerel mag 2 dagen niet eten.
Dat kan toch geen mens volhouden?
Ik heb geen katten. En als ik boven de poes van mijn vrouw ga hangen gebeurt er wat anders.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ga even boven een kattenbak hangen, gaat je trek zo over.
Wil jij Klean Prep erbij?quote:
Hey, als dat je honger stilt.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen katten. En als ik boven de poes van mijn vrouw ga hangen gebeurt er wat anders.
quote:
Sorrie was ik ff vergetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Heb het maanden volgehoudenquote:
({)quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, maar moest eigenlijk tot 13 uur, dus nu weet je wel hoe het is gegaan.
Laxeermiddel, maar dan 4 liter in 4 uur. Er zit me een ranzige smaak aan, alleen die lucht al.... Goed spul, dat wel, het werkt in 41 minuten. En dan bedoel ik 'werken'. Dat geborrel ervoor is nog grappig te noemen, daarna niet meerquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat het is, volgens mij heb ik het echter niet nodig.
Sterkte ermee trouwensquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, maar moest eigenlijk tot 13 uur, dus nu weet je wel hoe het is gegaan.
Dan had je wel een andere manier om je lichaam te voeden.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb het maanden volgehouden
Maar wel met een eetstoornis
Om dan weer te eten.. dat is pas een worsteling
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
({)das een stapje te ver dus nog. Wel goed dat je naar huis gegaan bent
Vanillequote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laxeermiddel, maar dan 4 liter in 4 uur. Er zit me een ranzige smaak aan, alleen die lucht al.... Goed spul, dat wel, het werkt in 41 minuten. En dan bedoel ik 'werken'. Dat geborrel ervoor is nog grappig te noemen, daarna niet meer
Ik snap alleen niet dat er op d everpakking staat dat er vanillesmaak zou zijn, die zijn ze toch echt vergeten
Jammer dat het zo moet. Maar toch goed dat je op jezelf pastquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:24 schreef Bengeltje het volgende:Nou dat heb ik dan wel gedaan, maar die blikken en de korte opmerken. "Oke"
toen ik melde naar huis te gaan, zeiden mij voldoende.
nja kotste het een half uur erna weer eruit, dus mn lichaam haalde alles zsm weer eruit..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan had je wel een andere manier om je lichaam te voeden.![]()
Tenminste denk niet dat je echt mnd niets naar binnen hebt gewerkt.
[..]Nou dat heb ik dan wel gedaan, maar die blikken en de korte opmerken. "Oke"
toen ik melde naar huis te gaan, zeiden mij voldoende.
van het ergste soortquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |