TT had eigenlijk moeten zijn "Slindenau is een bedplasser" naar aanleiding van Juup's post.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:52 schreef Sackboy het volgende:
Slechte TT!
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
TT had eigenlijk moeten zijn "Slindenau is een bedplasser" naar aanleiding van zijn post.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:52 schreef Juup© het volgende:
Op aanvraag naar Onzin.
Hij heeft wel humor. Juup mag blijven.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:54 schreef Sackboy het volgende:
Juup moet z'n modrechten inleveren.
Ik zal met mijn hand over mijn hart strijken. Ik maak er geen gewoonte van. Jij hebt vanaf het posten van mijn posting 2 minuten de tijd om een screenshot te maken (mits er geen andere mod FA of A ingrijpt).quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:57 schreef BobbyB het volgende:
Shit, hij staat alweer terug, ik dacht ik maak ff screenshot
Stond ie echt in ONZ?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:57 schreef BobbyB het volgende:
Shit, hij staat alweer terug, ik dacht ik maak ff screenshot
quote:
quote:Remlof en Juup zijn verbannen uit deze slowchat wegens negatieve uitlatingen jegens de KLB Bagger SC.
quote:
Klacht 2:quote:Remlof en Juup zijn verbannen uit deze slowchat wegens negatieve uitlatingen jegens de KLB Bagger SC.
Echte bazen wat ik je brom.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:04 schreef afcajos het volgende:
MEESTER ARGOS & SLAAF DAVE & SLAAF JORDEEEH & MEESTER AFCAJOS REPRESENTING 0527 JWEEEEETTTTT
Post een een foto van uzelf Meester afcajos?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:04 schreef afcajos het volgende:
MEESTER ARGOS & SLAAF DAVE & SLAAF JORDEEEH & MEESTER AFCAJOS REPRESENTING 0527 JWEEEEETTTTT
Foto's van mijzelf in meester-kleren heb ik afgeschermdquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Post een een foto van uzelf Meester afcajos?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:07 schreef afcajos het volgende:
[..]
Foto's van mijzelf in meester-kleren heb ik afgeschermd![]()
Maak maar een afspraak voor een sessie
Ga slapen kneus.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:08 schreef RickoKun het volgende:
Wat een kanker userts! Waar is 3511 ofzo!?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:00 schreef Juup© het volgende:
Zo, het is weer leuk geweest.
Nu blijft het topic staan waar het hoort.
RickoKun niet schelden, Rickokun niet schelden, Rickokun niet schelden!!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:08 schreef RickoKun het volgende:
Wat een kanker userts! Waar is 3511 ofzo!?
Krijg kanker en sterf gewoon.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:15 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik nog 60 dus jij bent meer levenloos als ik dus je gaat gelukkig eerder dood
Wat een haat weer jordyquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:16 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Krijg kanker en sterf gewoon.
Of ga tegen je vrienden praten, dan is t mooi stil.
Vanwaar de haat mien heren.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:16 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
DAAR IS MIJN OMA AAN DOODGEGAAN KUTMONGOOL!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:16 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja en mijn opa, wat wil je er mee zeggen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:18 schreef Triptamine het volgende:
[..]
DAAR IS MIJN OMA AAN DOODGEGAAN KUTMONGOOL!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HOAXquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:18 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja en mijn opa, wat wil je er mee zeggen?
Terecht.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:18 schreef Triptamine het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Onee. Stiekem heb ik helemaal geen ouders gehad, en ben ik Eigendom van meester Argos.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:19 schreef afcajos het volgende:
[..]
HOAX
Jij hebt helegaar geen familie.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:18 schreef Triptamine het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:16 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat je niet met kanker moet scheldenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:18 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja en mijn opa, wat wil je er mee zeggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
Zijn verjaardagsfeestje van afgelopen jaar.quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zijn verjaardagsfeestje van afgelopen jaar.
Vind je jezelf nu een speciaal kindje?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:26 schreef BobbyB het volgende:
Klacht: Slaapwekkende artiestendie je willen toevoegen op MySpace
![]()
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=58975497
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:32 schreef jordeeeh het volgende:
Niet doen.
Rick, weten jouw vrienden op Hyves hoe jij post op FOK! ?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:32 schreef jordeeeh het volgende:
Niet doen.
Rick, weten jouw vrienden op Hyves hoe jij post op FOK! ?
Hij neemt maatregelenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:51 schreef jordeeeh het volgende:
He, waarom zijn de krabbels ineens prive?
Ik heb geen hyves, als ze me opzoeken na een discotheek avond vind je me zo met mijn naamquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:52 schreef afcajos het volgende:
Hij lijkt wel op mij, ook allemaal krabbels van minderjarige![]()
ricko = held!
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:55 schreef Sackboy het volgende:
Voor RickKun:
[ afbeelding ]
(Nee niet voor je polsen, maar voor je snor)
Ze ziet er als een 19/20 jarige uit, dat is toch niks voor hem?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:55 schreef jordeeeh het volgende:
Ricko, heb jij Linda al eens aangeduwd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |