Nee, daarom. Het zit dadelijks in je nek.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die het opgedronken heeft!
Nee.quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Kliekjesvorming!!quote:Remlof en Juup zijn verbannen uit deze slowchat wegens negatieve uitlatingen jegens de KLB Bagger SC.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:17 schreef reetveter het volgende:
Ik ben even fipo's maken in KLB-SC terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Wel jammer dat we straks naar ONZ gaan.quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kliekjesvorming!!![]()
Goede TT trouwens.
Wie heeft die regel bedacht?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kliekjesvorming!!![]()
Goede TT trouwens.
Zeg, ben jij niet die ene modquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wel jammer dat we straks naar ONZ gaan.
Weet ik het, ik was er vannacht niet.quote:
Oja, Hayden vergetenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:20 schreef BobbyB het volgende:
Zo, hebben we dat ook maar gehad.
Waarom staat Hayden trouwens niet in de OP?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oja, Hayden vergeten
[ afbeelding ]
Staat ze wel. Bij Hilary, onder Haagse Sjonnie en naast die aapvrouwmens van 1136.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:21 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Waarom staat Hayden trouwens niet in de OP?
Nee hoor. Hij was veel groterquote:
Die moet echt uit de OP, laatst opende ik de SC zei een kameraad; 'Wat doet Lianne in godsnaam op die sitequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Staat ze wel. Bij Hilary, onder Haagse Sjonnie en naast die aapvrouwmens van 1136.
Ojaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Staat ze wel. Bij Hilary, onder Haagse Sjonnie en naast die aapvrouwmens van 1136.
Meester Argosquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:23 schreef Paaskonijn het volgende:
Wie is die nazi in de OP banner?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:24 schreef Faithy het volgende:
en ik maar hopen dat het over Nicky Hayden ging
Wie en nee. Sommige mensen moeten naar school.quote:
Dan moet je het ook niet vragen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wie en nee. Sommige mensen moeten naar school.
schoolquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
BOTTOMquote:
Ehm dat was van gisteravond hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
quote:
quote:
Toen was ik naar een bbqquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:26 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ehm dat was van gisteravond hoor
Jawel.quote:
Dus?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
school!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als ik me niet vergis zei jij ook dat ik maar terug moest lezen.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis zei jij ook dat ik maar terug moest lezen.
Ja, moet je geen huiswerk maken?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:27 schreef Paaskonijn het volgende:
5 op een rij?!
Dus doe je dat zelf ook maarquote:
Al afquote:
Nee. Ik heersch dus ik hoef dat niet.quote:
Er is toch niemand die het je gaat vertellen, dus heb je pech.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:29 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee. Ik heersch dus ik hoef dat niet.
GT verteld het me straks wel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er is toch niemand die het je gaat vertellen, dus heb je pech.
VWOquote:
quote:
Je had m ook gewoon gelijk goed moeten schrijven.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]ik zag hem gelijk toen ik die post maakte, alleen toen ik hem wou editten kreeg ik een error
quote:
Ja, en er wonen nazi's op de maanquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]ik zag hem gelijk toen ik die post maakte, alleen toen ik hem wou editten kreeg ik een error
Weet ik. Maar aids is niet goed voor je hersens.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je had m ook gewoon gelijk goed moeten schrijven.
Sinds wanneer dat dan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:35 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ja, en er wonen nazi's op de maan
Dan nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:35 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Polio ook niet goed voor je uiterlijk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Weet ik. Maar aids is niet goed voor je hersens.
NOOIT.quote:
Vlektyfus ook niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:36 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Polio ook niet goed voor je uiterlijk.
lekker, land je daar met je raketje, word je meteen vergast door zon meute gekke moffenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:35 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Klopt. Als er iemand een lopende ziektekut is ben ik het wel.quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Klopt. Als er iemand een lopende ziektekut is ben ik het wel.
Dat zou je ook als reden kunnen bedenken jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:41 schreef Faithy het volgende:
[..]
anders zou het ook geen KLB SC meer zijn
Vitessequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:43 schreef reetveter het volgende:
EN ALS JE UIT ARNHEM KOMT, DAN BEN JE VOOR VITESSE KANKERLUL!!!@!
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:43 schreef reetveter het volgende:
en ? hoe smaakte je eerste grote-mensen-sigaret ?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:43 schreef reetveter het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |