Dit is de juiste nummering.quote:
quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:08 schreef Sackboy het volgende:
Oeps, voorgaande delen fail..
Ik heb het al gefixt
quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit is de juiste nummering.
Maar wie is dit?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:08 schreef Sackboy het volgende:
Oeps, voorgaande delen fail..
Ik heb het al gefixt
Godverdomme gers, als je dat zo ziet wil je hem er toch zo in raggen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:12 schreef gers het volgende:
HAYDEN MOET NOG GEPOST WORDEN
[ afbeelding ]
Dat moet standaard groot in de OP vind ikquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:12 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
Samurai edit.quote:
AFBLIJVEN JIJ WOU DUFFY EN HALEYquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Godverdomme gers, als je dat zo ziet wil je hem er toch zo in raggen.
quote:
Waar...quote:
Ik zeg niet dat ik het doe, ik zeg alleen dat ik het wel zou willen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:14 schreef gers het volgende:
[..]
AFBLIJVEN JIJ WOU DUFFY EN HALEYDAN MAG IK HAYDEN
Iemand moet zich toch opofferen?quote:
-edit- copyright materiaalquote:
14.gifquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:12 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
Zagen we het plaatje maar.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:16 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Het gaat om de pronte borstjes, niet om de grafkop![]()
Ik zal eens wat leuks vertellenquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:15 schreef GasTurbine het volgende:
Ik voel hier een nieuwe hld om de ruimte op te vullen in het ploatje!
MEESTER ARGON![]()
Hij is het opperwezen!
Nee, Argon. Argos is zijn immitator en geheime chinese tweelingbroer.quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:19 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik zal eens wat leuks vertellen
Meester argos woonde bij mij aan de weg en had een massage praktijk. Hij woonde samen met zijn vriend. Op het moment dat ze gingen verhuizen ( ze werden geteisterd door de buurt omdat ze gay waren) kwam aan het licht dat ze een sm kelder hadden
![]()
Toen dat bekend was, was dat HET gesprek van de week natuurlijk![]()
Hun dekmantel http://www.feeling-well.nl/
Hun ware praktijk: http://www.meesterargos.nl/
quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:19 schreef slindenau het volgende:
[ afbeelding ] Geile Anorexia chickies op NED 2 nu [ afbeelding ]
Echt, op het moment dat bleek dat er een sm - praktijk bij mij aan de weg zat ... En je fietste langs die luiquote:
Omg die foto´s bij actiefotosquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:19 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik zal eens wat leuks vertellen
Meester argos woonde bij mij aan de weg en had een massage praktijk. Hij woonde samen met zijn vriend. Op het moment dat ze gingen verhuizen ( ze werden geteisterd door de buurt omdat ze gay waren) kwam aan het licht dat ze een sm kelder hadden
![]()
Toen dat bekend was, was dat HET gesprek van de week natuurlijk![]()
Hun dekmantel http://www.feeling-well.nl/
Hun ware praktijk: http://www.meesterargos.nl/
quote:
TEVEEL info...quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:23 schreef reetveter het volgende:
Hier een korte omschrijving van mijzelf.
- blaat -
Zegt niks meer! Ons opperwezen is nogal laagdunkend van zichzelf. HET IS EEN LEIDER!!!quote:Ik ben een onderdanige man al zo’n 15 jaar actief in de bdsm.
quote:
Hij woonde naast mijn opa, dus als ik bij mn opa was kon ik praktisch gezien in zijn tuin kijken waar hij ook wel eens wat "sessies" deedquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:27 schreef jordeeeh het volgende:
Bij jou aan de weg, maar dichter bij mij.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:29 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hij woonde naast mijn opa, dus als ik bij mn opa was kon ik praktisch gezien in zijn tuin kijken waar hij ook wel eens wat "sessies" deed![]()
De vriendin van mn opa heeft trouwens zo'n gast in zn blote piemel door de tuin zien dansen
Je opa was ook hosselaarquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:29 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hij woonde naast mijn opa, dus als ik bij mn opa was kon ik praktisch gezien in zijn tuin kijken waar hij ook wel eens wat "sessies" deed![]()
De vriendin van mn opa heeft trouwens zo'n gast in zn blote piemel door de tuin zien dansen
Je moet die verhalen eens lezenquote:
Hij is zo'n 15 jaar geleden gescheiden, en heeft toen een nieuwe vriendin gehosseldquote:
Hahahaquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:33 schreef gers het volgende:
Meester Argos pakte de grote trapezium dildo en legde deze op mijn rug, er ging een rilling door mijn lijf heen zou het nu wel lukken om deze gigant helemaal in mijn kont te krijgen?
![]()
![]()
![]()
![]()
Linkquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:30 schreef Sackboy het volgende:
Die foto met z'n pikkie in de knoop!!!![]()
![]()
![]()
-edit- copyright materiaal
quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:33 schreef gers het volgende:
Meester Argos pakte de grote trapezium dildo en legde deze op mijn rug, er ging een rilling door mijn lijf heen zou het nu wel lukken om deze gigant helemaal in mijn kont te krijgen?
![]()
![]()
![]()
![]()
TubDavequote:Op maandag 25 augustus 2008 23:35 schreef Sackboy het volgende:
Na verloop van tijd werd de plug uit mijn kont gehaald en werd de tuinslang in mijn kont gedouwd.
Dit was weer gruwelijk kicken, hier had ik al eerder over gefantaseerd. Ik werd langzaam maar zeker opgevuld met koud water, wat natuurlijk snel door mijn houding naar beneden liep in mijn darmen. Al snel ging er niets meer in en werd de plug teruggeplaatst in mijn kont.
Daar ontstond al snel een enorme druk maar ik kreeg de waarschuwing om niets zomaar te laten lopen. Op commando mocht ik nadat de plug was verwijderd wat van de waterdruk afhalen wat een aardige fontein opleverde.
-edit- copyright materiaal
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:39 schreef GasTurbine het volgende:
Zonder de foto van jos, en mijn Heldenontdekkingszicht, zaten we nu nog te praten over drempels
Jos
GT
Meester Argos![]()
![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:38 schreef gers het volgende:
Op een gegeven moment werden de gewichten eraf gehaald en vervangen door een gewicht van 2.5 kg maar dat werd me teveel en moest om genade vragen.
Mijn Meester hielp me herinneren dat ik me niet moest aanstellen aangezien ik ook wel eens een gewicht van 10 kg aan mijn ballen heb gehad.
![]()
![]()
![]()
Ja, en jij mag de slaaf zijnquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:40 schreef slindenau het volgende:
Zijn dit nu de ideeen voor het jubileum?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |