quote:
FAILQUOTE!quote:
Ik heb bij je ingebroken en deze uit je fotoalbum gejat.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:47 schreef BobbyB het volgende:
Hoe komen jullie aan mijn foto?
[ afbeelding ]
Je moeder.quote:
Ik steun dit initiatief.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:49 schreef GasTurbine het volgende:
Ik hoorde net van mijn Braziliaanse boekhoudster dat het tijd is voor het 'Post tienertietenuurtje!'. (Pttu)
BAN!!quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:51 schreef Sackboy het volgende:
Jordeeeh heeft PM's rondgestuurd met de Hyves van Paaskonijn's liefje
Dat was niet mijn piemel.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik heb bij je ingebroken en deze uit je fotoalbum gejat.
Oja, je hebt een kleine piemel.
Jep. Ook heb ik de foto's in de SC reeks neer gezet.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:51 schreef Sackboy het volgende:
Jordeeeh heeft PM's rondgestuurd met de Hyves van Paaskonijn's liefje
Waarom?quote:
Link?quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:53 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jep. Ook heb ik de foto's in de SC reeks neer gezet.
Nee, De_Anas gaat er vandoor van FOK!.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:53 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Waarom?
Edit: Je bedoelt die einsteinfotoToch?
Hoezo dat nu weer?quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:56 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee, De_Anas gaat er vandoor van FOK!.
quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:10 schreef De_Ananas het volgende:
Maarja, jullie zullen net als de vorige keer wel weer tot inkeer komen
Tot over een paar maanden als Juup mod af is
Omdat ie geen gelijk kreeg nadat z'n topic gesloten werdquote:
Terecht, ik zou het ook zo zwaar aanrekenenquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Omdat ie geen gelijk kreeg nadat z'n topic gesloten werd
Waar de neuk heb je het over met je kut poppetjesquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:01 schreef BobbyB het volgende:
Heb ik nu weer een rel gemist? Willen jullie gvd daarmee wachten tot ik er ben.
Juup, kan je dat niet opnemen in de KLB policy?
Dus als deze [ afbeelding ] voor mijn naam staat is rellen okee, maar wanneer deze er staat [ afbeelding ] is rellen niet okee en moet er gewacht worden tot ik er weer ben [ afbeelding ]. Zo mis ik steeds alle kwaliteitsrelletjes.
Baggerlayout hequote:Op zondag 24 augustus 2008 22:09 schreef slindenau het volgende:
[..]
Waar de neuk heb je het over met je kut poppetjes.
Ja, heb het inmiddels gelezen, weinig boeiends.quote:Iig, voor de rel, check het FB topic.
Ohnoes!quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:01 schreef BobbyB het volgende:
Dus als deze [ afbeelding ] voor mijn naam staat is rellen okee, maar wanneer deze er staat [ afbeelding ] is rellen niet okee en moet er gewacht worden tot ik er weer ben [ afbeelding ]. Zo mis ik steeds alle kwaliteitsrelletjes.
Zal lastig worden aangezien ik de FokSilver layout gebruik en die icoontjes daar niet te zien zijnquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:01 schreef BobbyB het volgende:
Oh noesquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:13 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ben gisteren deze donkere jongen in de KFC tegen gekomen![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
wat een kankerfalerquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:56 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee, De_Anas gaat er vandoor van FOK!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |