Misschien een leuk ideetje qua die buurman van je.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:40 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Uitgegleden in de badkamer, bizar wel.
Hier is het voornamelijk zonnig, heb net een tijd op een terras gezeten en dat was prima te doen.quote:
En ik vind het ook helemaal geen sport... meer kunstjes doen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik vind dat paardje huppelen altijd al saai.
Maar wel knap. Ik snap niet hoe ze een paard die passen leren.
Een hond een pootje leren geven kan ik me nog iets bij voorstellen, maar al die rare pasjes bij die paarden.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien een leuk ideetje qua die buurman van je.
het is echt wel meer dan een kunstje doenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:05 schreef Disana het volgende:
[..]
En ik vind het ook helemaal geen sport... meer kunstjes doen.
Even mijn vuilniszak in de bak gooien. Ongescheiden, want daar doet deze gemeente al jaren niet meer aan.
dat word nieuwe aanvragen en nieuwe kentekenplatenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:00 schreef tipsch het volgende:
Het is me weer overkomen.Autopapieren even op het dak gelegd, auto geopend en spulletjes uit de andere hand erin gedaan, ingestapt en weggereden. Ze zijn weg, foetsie.
Wéér?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:00 schreef tipsch het volgende:
Het is me weer overkomen.Autopapieren even op het dak gelegd, auto geopend en spulletjes uit de andere hand erin gedaan, ingestapt en weggereden. Ze zijn weg, foetsie.
Ja, wéér.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:03 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wéér?
Jemig Tipsch
Nou ja, als ik zoiets zou vinden breng ik het naar het politiebureau, dus misschien moet je daar even naartoe gaan.
Jaapquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jaap is weer lekker bezig.
Hij valt nu Ruud de Wild aan
misschien krijg je ze wel terug, ik heb mijn portemonnee zo eens verloren, en voor dat ik het door had, kreeg ik al een telefoontje van de vinderquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, wéér.Het is potdomme niet eerlijk.
Ik hoop dan maar dat het zo terug zal komen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:09 schreef blomst het volgende:
[..]
misschien krijg je ze wel terug, ik heb mijn portemonnee zo eens verloren, en voor dat ik het door had, kreeg ik al een telefoontje van de vinder
404 (Not found)The server can't find the requested pagequote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Terechtquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:13 schreef PeterNB het volgende:
[..]
404 (Not found)The server can't find the requested page
Zolang ik niet op kingjaap.nl mag komt Japio nooit meer in de show !!!quote:
En wat voor duplicaat-cijfertje komt er nú op je nummerbord? 3? of nóg erger?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, wéér.Het is potdomme niet eerlijk.
Wat over blijftquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:26 schreef -Blurk- het volgende:
Las ik nu goed dat het spare-ribs eten op kosten van Jááp is?
Zoooo, dat mag ook wel in de krant dan
En een grote omhelsing van Jaap als ie klaar isquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:29 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Jaap het vlees,Ruud de botjes..
Hoe werkt dat?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:20 schreef Gert het volgende:
[..]
En wat voor duplicaat-cijfertje komt er nú op je nummerbord? 3? of nóg erger?
....ongetwijfeld begeleidt met een flinke boerquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En een grote omhelsing van Jaap als ie klaar is
Mmmmm....... als ik Ruud was....................quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En een grote omhelsing van Jaap als ie klaar is
...en als je geluk hebt mag je ook nog even meerollen in zijn kotsquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:32 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
....ongetwijfeld begeleidt met een flinke boer
Denk aan je hartquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:34 schreef Soury het volgende:
Ik heb honderden links gezien van de telegraaf site. Men leest het en komt erdus regelmatig .. Byzonder duf dat televaag altijd. Plaats het dan niet als het allemaal onzin is
Hoe bedoel je Soury?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:34 schreef Soury het volgende:
Ik heb honderden links gezien van de telegraaf site. Men leest het en komt erdus regelmatig .. Byzonder duf dat televaag altijd. Plaats het dan niet als het allemaal onzin is
Heb het toevallig laatst aan de hand gehad, op een franse parkeerplaats bleek ineens een kentekenplaat "verdwenen". Het gaat zo:quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hoe werkt dat?Een 2 dan, denk ik.
Holle vaten.....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tuttut!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:58 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik kus, op mijn Moeder na, geen vrouwen !![]()
Maar deze week niet. Ik wil Saantje mijn griep niet doorgeven !!!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je geeft Saantje dagelijk een dikke pakkerd
Ik lees een 'jullie' !quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:04 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Maar deze week niet. Ik wil Saantje mijn griep niet doorgeven !!!
Volgende week kus ik jullie wel weer
o, o. Ik ga onmiddelijk op m'n kentekenbewijs kijken, maar hee wacht nou even!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:51 schreef Gert het volgende:
Heb het toevallig laatst aan de hand gehad, op een franse parkeerplaats bleek ineens een kentekenplaat "verdwenen". Het gaat zo:
- je moet een nieuw kentekenbewijs aanvragen.. Dit kan via internet, bij de RDW. Je hebt wel het chassisnummer van je auto nodig. Niet meteen gaan lopen zoeken in en onder je auto: dit nummer staat ook op je oude kentekenbewijs.
- met het kentekenbewijs ga je naar een bedrijf dat kentekenplaten produceert.
- klaar terwijl u wacht: twee nieuwe nummerplaten
1! liedje van hun vind ik wel goed:quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:05 schreef Manu82 het volgende:
In december weer in NL
Zaterdags kaartjes kopen
Ja en vanacht zit je de rest van de nacht voor het potje om rond maandag weer beter te zijn!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:08 schreef Disana het volgende:
Te laat misschien... Begint het met een drukkend gevoel in je voorhoofd en een koud golvend en knijpend gevoel in je maag?
Puke Radio!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:10 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja en vanacht zit je de rest van de nacht voor het potje om rond maandag weer beter te zijn!
Jij hebt écht je dagje vandaag he Tipsch?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:08 schreef tipsch het volgende:
Zonnebloemolie geeft ook een hoop rook als je het een tijdje (te lang) op hoog vuur laat staan he? Ik was het vergeten uit te zetten.
Vast wel... Beequeen doet vast wel mee want die zit vanavond te zuipen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:11 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Is dat ooit gedaan op de radio ? Live overgeven ?
Ik zei aan het einde van deze werkdag nog tegen m'n collega "Is lekker gegaan he?"quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:13 schreef -Blurk- het volgende:
Jij hebt écht je dagje vandaag he Tipsch?
Geen zorgen boerman!!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:14 schreef Disana het volgende:
Shouf Shouf Habibi gaat over een poes die weg is
Vind meeste liedjes wel leuk van hun, wilde al lang naar een concert en nu komen ze in Den Bosch, dus niet tever wegquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:09 schreef neo567 het volgende:
[..]
1! liedje van hun vind ik wel goed:
quote:
quote:
Ja dat zal het zijn, dat we morgen moeten bellen en nu al helemaal misselijk van de zenuwen zijnquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Goedenavond!
![]()
Saan nu nog aan het kwakkelen? Vorig weekeinde heb ik het gehad toen zei je ook al dat je er tegenaan aan het hikken was, hmm, schiet niet echt op dus, wel frappant dat de bellers ziek zijn, hoe is het met FAN en LS? Zijn die ook ziekjes?![]()
LS heeft een chronische hernia door een te zware buurvrouwquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
hoe is het met FAN en LS? Zijn die ook ziekjes?![]()
Zou je denken hè, maar nee. Strikt genomen mag je nu ook niet meer met je auto rijden totdat je een nieuw kentekenbewijs én nieuwe nummerpllaten met daarop de op het kentekenbewijs vermelde duplicaatcode hebt.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
o, o. Ik ga onmiddelijk op m'n kentekenbewijs kijken, maar hee wacht nou even!![]()
Ik denk dat je bij verlies van papieren, alleen nieuwe papieren zult krijgen. Denk ik, dus.
Zo zwaar ben ik niet, hoogstens op de hand!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
LS heeft een chronische hernia door een te zware buurvrouw
In de tussentijd krijg je witte. Daar mag je wel mee rijdenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou je denken hè, maar nee. Strikt genomen mag je nu ook niet meer met je auto rijden totdat je een nieuw kentekenbewijs én nieuwe nummerpllaten met daarop de op het kentekenbewijs vermelde duplicaatcode hebt.
Dus dan krijg je een klein 1-tje, 2-tje etc op je nummerbord:
[ afbeelding ]
Jij kent ook geen mededogen he?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:34 schreef -Blurk- het volgende:
'Al duurt de nacht tot morgenvroeg'
Vreemde titel, dacht dat dat altijd het geval was![]()
Schitterend lied overigens, allemaal luisteren hoor
Is APK van jou?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:33 schreef Soury het volgende:
Ik ben te laat met mijn APK. Hoe laat mag je zijn
1,5 seconndequote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:34 schreef -Blurk- het volgende:
'Al duurt de nacht tot morgenvroeg'
Vreemde titel, dacht dat dat altijd het geval was![]()
Schitterend lied overigens, allemaal luisteren hoor
quote:
Gelukkig ben ik niet zo moeilijkquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, niet als ik word overgeslagen he.
Ah dankjewel. Ik bewaar hem even als je het goed vindt.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet zo moeilijk![]()
Nee want daar heb je een kentekenbewijs voor nodig om die te laten drukken. En die heeft tipsch niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
In de tussentijd krijg je witte. Daar mag je wel mee rijden
Volgens mijn neurologe is het omdat ik in korte tijd 30 kilo ben afgevallen en daardoor een zenuw tussen een wervel is geschoten.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
LS heeft een chronische hernia door een te zware buurvrouw
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah dankjewel. Ik bewaar hem even als je het goed vindt.
Als ik jou was zou ik er even geen terug vragen trouwens.
Je mag niét te laat zijn!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:33 schreef Soury het volgende:
Ik ben te laat met mijn APK. Hoe laat mag je zijn
Vraag maar aan Tipsch, die heeft daar vast óók wel ervaring meequote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Je mag niét te laat zijn!
En het systeem is geautomaiseerd, dus autobezitters die te laat zijn met hun APK, krijgen automatisch een boete.
Hé daar heb je die lul van blik op de weg ook.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:43 schreef Gert het volgende:
En het systeem is geautomaiseerd, dus autobezitters die te laat zijn met hun APK, krijgen automatisch een boete.
Ik dacht dat je het meendequote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:43 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Soms kan ik bikkelhard zijn![]()
Dus je hebt geluisterd
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:45 schreef Disana het volgende:
Filipijnse hakt penis van ontrouwe man af
Een Filipijnse vrouw heeft haar man tijdens zijn slaap de penis afgehakt omdat zij haar echtgenoot ervan verdacht een buitenechtelijke affaire te hebben. Dat meldt een politiewoordvoerder in Manila vandaag. Door de huilende man gealarmeerd, brachten buren het slachtoffer en zijn orgaan naar een ziekenhuis. Artsen verenigden beiden weer met naald en draad. Overigens ontkent de 32-jarige man zijn vijf jaar oudere vrouw ontrouw te zijn geweest. Hij wil zijn gemalin niet aanklagen vanwege zijn vier kinderen en om het gezin bijeen te houden.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:45 schreef APK het volgende:
[..]
Hé daar heb je die lul van blik op de weg ook.
Een penis in een servetjequote:
Die penis?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Een penis in een servetje![]()
Dankjewel voor het muziekje. Hij zit in een leeg jampotje met een dekseltje erop, maar hij maakt wel een kabaal hoor.
Oh ok. Mijn kentekenplaten zijn ooit gejat. Toen heb ik een tijdje met witte rond gereden. En nu heb ik een 1tje erbovenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee want daar heb je een kentekenbewijs voor nodig om die te laten drukken. En die heeft tipsch niet.
Ik had dat wél kunnen doen, maar het gaat best snel hoor: binnen een week heb je je nieuwe kentekenbewijs thuis, en kentekenplaten drukken ze waar je bij staat.
Oeps .. Morgen maar gelijk een afspraak maken.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Gewoon lullig.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:45 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Vraag maar aan Tipsch, die heeft daar vast óók wel ervaring mee
Je weet je legende wel steeds mooier te makenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mijn neurologe is het omdat ik in korte tijd 30 kilo ben afgevallen en daardoor een zenuw tussen een wervel is geschoten.
Dat gebeurt meestal in je slaap. Dus jij beweert min of meer dat ik ben verkracht in mijn slaap?
Als het maar niet is aan mijn penis in een jam potjequote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar zit jij met je gedachten? De zoen van Heidi!
Hee daar heb je die fietser ook. Of is-ie weer eens gejat?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:45 schreef APK het volgende:
[..]
Hé daar heb je die lul van blik op de weg ook.
Hehe!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je weet je legende wel steeds mooier te maken
Dus binnenkort hebben we een zwangere buurvrouw terwijl jij er niks meer vanaf weet
Whehehehehequote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je weet je legende wel steeds mooier te maken
Dus binnenkort hebben we een zwangere buurvrouw terwijl jij er niks meer vanaf weet
Vrouwen aller landen verenigt u. In Taiwan doen ze het ook:quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:51 schreef Lobasca het volgende:
Moeten ze een OS van maken, penis afhakken, ik zie hier genoeg kandidaten.
Genoeg gestoorden te vindenquote:
Je moet je ook aan de regels houden Coosquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:55 schreef Coos het volgende:
En ja hoor, alweer een bon van 60 euro te pakken van zo'n opgedirkte 75 jaar te laat geboren premiejager.![]()
Dattie maar een erge ziekte mag krijgen!
Nee, ik lees net dat het ook anders kan (echt de laatste):quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als het maar niet is aan mijn penis in een jam potje
In principe ben ik heel liefquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik lees net dat het ook anders kan (echt de laatste):
Vrouw snijdt teelballen van slapende echtgenoot af
Een vrouw is in Philadelphia in de Amerikaanse staat Pennsylvania opgepakt nadat ze de teelballen van haar slapende echtgenoot had afgesneden. De vrouw deed dat volgens de politie omdat ze hem had betrapt op overspel. De identiteit van de vrouw en de man werd niet bekendgemaakt. Ze besloot tot haar daad over te gaan toen haar man lag te slapen. De hevig bloedende man werd in allerijl naar het ziekenhuis overgebracht. Chirurgen slaagden erin om de genitaliën terug aan de man te naaien. Zijn toestand is stabiel. De vrouw zal waarschijnlijk worden vervolgd voor poging tot moord.
Voor het beledigen van een ambtenaar in functie kun je toch ook een boete krijgenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:55 schreef Coos het volgende:
En ja hoor, alweer een bon van 60 euro te pakken van zo'n opgedirkte 75 jaar te laat geboren premiejager.![]()
Dattie maar een erge ziekte mag krijgen!
Bewijs het maar:quote:
Ach word je nog es genaaidquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:59 schreef Dementor het volgende:
Je zou er bijna bang van worden.
En tevens de laatste keerquote:
Ik balanceerde ook op de grens van nog 5 boetes.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Voor het beledigen van een ambtenaar in functie kun je toch ook een boete krijgen
Vertelquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik balanceerde ook op de grens van nog 5 boetes.
Wegens het negeren van een gesloten verklaring.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet je ook aan de regels houden Coos![]()
Waarom
Gelukkig was ik er vorig weekeinde zoet mee, ik kan het nu niet gebruiken bij de pre-vakantiekriebels....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat zal het zijn, dat we morgen moeten bellen en nu al helemaal misselijk van de zenuwen zijn![]()
Geen idee wat dit is, het begint zomaar ineens. Ik blijf heel stil zitten, misschien trekt het wel weer weg.
Bedankt voor het zonnetje trouwens, was lekker op het terras.
Het gaat iig goed beginnen als ik het zo kan bekijken, Misschien vanaf dinsdag iets minder, we zullen het zien.quote:Verwachting tot morgen middernacht
donderdag 14 augustus en vrijdag 15 augustus 2008
Wisselend bewolkt en een enkele bui
Wisselend bewolkt en nog een enkele bui met een kleine kans op onweer. De wind is zuidwestelijk, zwak tot matig, kracht 3 of minder. Vannacht zijn er brede opklaringen, bij weinig wind koelt het af naar ongeveer 11 graden. Er kan een enkele mistbank ontstaan. Vrijdag overdag is het wisselend bewolkt en kan er met name in het oosten van het land nog een enkele (onweers)bui ontstaan. De middagtemperatuur wordt ongeveer 21 graden. De wind is zwak tot matig, kracht 3 of minder en komt uit noordelijke richtingen.
donderdag 14 augustus 2008 18.46 uur
Verwachting komende 5 dagen
vrijdag 15 augustus tot en met dinsdag 19 augustus 2008
De eerste dagen geregeld zon, verder mogelijk een bui en 's nachts kans op mist. Na het weekeinde opnieuw wisselvallig met soms ook flink wat wind.
Doe je een beetje rustig met je perensap?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:06 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik kom echt niet meer bij vanavond, tranen over mijn wangen
Terecht !!! Maar das weer een hoop gedoe.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Wegens het negeren van een gesloten verklaring.
Maar....... die gesloten verklaring is voor de Appie en bestaat al een half jaar en ik parkeer daar altijd met mijn invalidenkaart en al tig keer gecontroleerd en nooit problemen. En nu zo'n opgedirkte aspirant agent met armbandjes en gouden kettingjes en een gouden ring om zijn wijsvinger moest even de cowboy uithangen. Wat een walgelijke klootzak.
Ik laat dit dus voorkomen!!
Dat moet maar dan.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Terecht !!! Maar das weer een hoop gedoe.
Negeren van een gesloten verklaring? Wat de FUCK is dat nou weer?quote:
Wit bord met een rode rand Greet.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Negeren van een gesloten verklaring? Wat de FUCK i s dat nou weer?
Vergeet je niet het parkeergeld te betalen bij de rechtszaalquote:
En wat wordt je verweer?quote:
Kreeg jij niet van die morbide trekjes dan toen je misselijk was? Hmm.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:12 schreef kahaarin het volgende:Net klaar met teruglezen, brr, griezelig hoor....
Het begint er aardig op te lijken dat we in een facistoïde politiestaat komen te wonen. Zeker met zulke kwibussen in opleiding.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Negeren van een gesloten verklaring? Wat de FUCK is dat nou weer?
Echt, dat gegraai ook, van die bureaucraten.
OK, dat je niet met 230 km per uur door een woonwijk mag jakkeren: zit wat in. Voor de rest: opsodemieteren met je regeltjes.![]()
Zo ongeveer!!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:14 schreef Gert het volgende:
[..]
En wat wordt je verweer?
"Die wannabe-gestapo lul had gâhwe kettingen om, de prutser" ?
Yeah het word steeds gekker..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Het begint er aardig op te lijken dat we in een facistoïde politiestaat komen te wonen. Zeker met zulke kwibussen in opleiding.![]()
ZERO TOLERANCE heet dat tegenwoordig.![]()
![]()
Ik moest lachenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Kreeg jij niet van die morbide trekjes dan toen je misselijk was? Hmm.
Minder wind, da's wel mooi, vooral voor jullie daar op het eiland.
Ik kreeg dus laatst ook een bekeuring van zo'n broekie, terwijl ik gewoon netjes achter een taxi aan reedquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Het begint er aardig op te lijken dat we in een facistoïde politiestaat komen te wonen. Zeker met zulke kwibussen in opleiding.![]()
ZERO TOLERANCE heet dat tegenwoordig.![]()
![]()
Kut stadspolitie of hoe heet dat hier. Bah echt een naar stel. Ja ze doen hun werk. Maar als het mooi weer is zie ik diequote:
Ik voel met je meeequote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Kut stadspolitie of hoe heet dat hier. Bah echt een naar stel. Ja ze doen hun werk. Maar als het mooi weer is zie ik die
wannabee agentjes heerlijk door het Vondelpark sjokken. Alsof daar foutparkeerders staan
Nee, maar misschien is het virus op je morbiditeitsgevoel geslagen? Arme poezels....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Kreeg jij niet van die morbide trekjes dan toen je misselijk was? Hmm.
Minder wind, da's wel mooi, vooral voor jullie daar op het eiland.
Ja ik had een paar weken geleden ook een bekeuring .. Daarom ben ik boosquote:
Ik stop ze onder iemands anders zijn ruitenwisserquote:
Niet natuurlijk maar voeld wel lekkerquote:
Met d'r handenquote:
Haha!!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik stop ze onder iemands anders zijn ruitenwisser
Maar heel eerlijk als ik een parkeerbon koop en er zit zat tijd over geef ik die ook weg als ik iemand zie aankomen rijden.quote:
Ik ken zo een vent die gaat lopen stressen als hij 1 minuut over tijd is, wat er dan ook gebeurd hij moet op tijd in zijn wagen zitten.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar heel eerlijk als ik een parkeerbon koop en er zit zat tijd over geef ik die ook weg als ik iemand zie aankomen rijden.
gelukkig mag uitlokken hier nietquote:
Tis ook soms kut. Ik heb een vergunning. Maar als er mensen langs komen wil ik altijd zelf de parkeerkosten betalen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ken zo een vent die gaat lopen stressen als hij 1 minuut over tijd is, wat er dan ook gebeurd hij moet op tijd in zijn wagen zitten.
Ga je uit eten ergens zit meneer de hele tijd op zijn horloge te kijken, koop dan extra tijd dwaas..
ja die boekjes zijn handig.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis ook soms kut. Ik heb een vergunning. Maar als er mensen langs komen wil ik altijd zelf de parkeerkosten betalen.
Best klote altijd, mijn broer had ook 49 euries aan zijn broek (kwartier te laat) . Mijn moeder heeft zo'n boekje en dan mag de visite parkeren voor nop. Das beter
Hou je ook van Belgishe biertjes ?? Ik ben verslaafd aan Kasteel (blond)quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:36 schreef Dementor het volgende:
hoerig ik ga veel te hard door de steinertjes heen morgen maar war meer halen.
Ja kasteelbier doet het hier ook goed blond en triple.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Hou je ook van Belgishe biertjes ?? Ik ben verslaafd aan Kasteel (blond)
Triple is ook blond toch? VInd die dubbel niet zo. Maar als er niks anders isquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja kasteelbier doet het hier ook goed blond en triple.
ja klopt en als het maar veel en goed is he?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Triple is ook blond toch? VInd die dubbel niet zo. Maar als er niks anders is
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:54 schreef Dementor het volgende:
Tis wel stijlloos stil hier zeg maar.
Silence of the lambsquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:54 schreef Dementor het volgende:
Stijlloos? Beetje cultuur dan? Orff...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:54 schreef Dementor het volgende:
The big riot?quote:
heey karinquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Stijlloos? Beetje cultuur dan? Orff...![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:02 schreef neo567 het volgende:
[..]
Silence of the lambs![]()
Stilte voor de storm of zitten we in het "oog" van de orkaan ?
FF langs één van de 300 Chinese Restaurants, die Schagen rijk is... glatis tipquote:
Das kut.quote:
Als je nu eens kijkt op de site van warsteiner zelf, bij de producten zou dan moeten staan of ze zo'n vaatje verkopen en voor wat voor systeem dat is lijkt me.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:10 schreef Dementor het volgende:
ik ben nu op zoek naar een soort beertender voor systeem of wat dan ook voor warsteiner.
dat moet hier komen.
Joa dat ga ik doen!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Als je nu eens kijkt op de site van warsteiner zelf, bij de producten zou dan moeten staan of ze zo'n vaatje verkopen en voor wat voor systeem dat is lijkt me.
Ja ik heb ze ook wel eens gezien.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:17 schreef Manu82 het volgende:
Volgens mij verkoopt warsteiner wel zo'n vaatje
DAt is zo eentje zonder tapsysteem maar met zo'n kraantje, kijk maar:quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja ik heb ze ook wel eens gezien.
Bronquote:'De thuistap is niet zo'n nieuw fenomeen. Bij de slijter kun je al jaren een thuistap huren. Warsteiner, Amstel en nog een paar andere merken hebben het vijflitervaatje met een kraantje.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja ik heb ze ook wel eens gezien.
Dan krijg je 5 lilter met een kraantje, maar ik wil unlimited nectar.
Joah dan moet ik die maar in huis halen he.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
DAt is zo eentje zonder tapsysteem maar met zo'n kraantje, kijk maar:
[..]
Bron
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Laat een tap aanleggen rechtstreeks van de brouwerij, moet kunnen.
Ah dat kreng is al 10 jaar oud minimaalquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
DAt is zo eentje zonder tapsysteem maar met zo'n kraantje, kijk maar:
[..]
Bron
Karin kan knap verwarrend zijn, zo voel ik me nu ook.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
En al die kutapparatuur die mijn TomTom niet aan geeft.![]()
Macaroniquote:
I object, dat kreng heet Carin met een C ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Karin kan knap verwarrend zijn, zo voel ik me nu ook.
Das grappig bij de brouwerij van Hertog Jan. Loopt een pijpleiding over de weg met bier naar het proeflokaal.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Laat een tap aanleggen rechtstreeks van de brouwerij, moet kunnen.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:31 schreef Dementor het volgende:
Jannetje he, daar moet ik me nog even aan wagen.
Is dat goed spul?
Maar als je het weggedaan hebt, waarom heb je dan nog ketchup nodig?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Macaroni
En mijn currie zag er goor uit dus die heb ik weggedaan![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:32 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar als je het weggedaan hebt, waarom heb je dan nog ketchup nodig?
Cut , is dat zo, sorry.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:29 schreef kahaarin het volgende:
I object, dat kreng heet Carin met een C ja.
WTFquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:32 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Blurkje lieverd, de curry zag er goor uit, die is weg, nu rest alleen de macaroni nog, ketchuploos, hij wil zo graag ketchup.....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:32 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dronken Droppie Dementor........quote:
quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:38 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dronken Droppie Dementor........
ooooh okk zoi mooi.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dit is mijn favoriete van de Temptations.![]()
Deze is ook heel leuk trouwens.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:38 schreef Soury het volgende:Voor HiDiHo om te pesten en voor Blurk voor vakantie stemming
Ik zie het, arm kind die Carin, al die die straten en bochten inspreken.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:37 schreef kahaarin het volgende:
http://www.eurami.nl/htm/navigati1.htm
Kijk maar.
Omg.............quote:
Al bellend naar de pps.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:43 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me, Dementor liggend onder zo'n blik-met-kraantje....
Ka, just love this one.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:39 schreef kahaarin het volgende:
Dit is mijn favoriete van de Temptations.![]()
Deze is ook heel leuk trouwens.
Welterusten!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie het, arm kind die Carin, al die die straten en bochten inspreken.![]()
Ik duik mijn mand in, trusten en tot morgen.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:38 schreef Soury het volgende:Voor HiDiHo om te pesten en voor Blurk voor vakantie stemming
Misschien heeft hij het wel druk met met de buurmannen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:46 schreef Manu82 het volgende:
Waar is NMNS eigenlijk gebleven? Ging rond 12 uur al slapen en ik heb hem niet meer gesignaleerd :S LS is hem toch niet gaan opzoeken
De kaas is belangrijkerquote:
Nu wordt het helemaal mooi, dus NMNS is bij LS op bezoek gegaan om de buurmannen weg te slaan voordat ze LS in elkaar slaanquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Misschien heeft hij het wel druk met met de buurmannen.
Grote jongen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:47 schreef HiDiHo het volgende:
Evengoed me bord leeg gegeten
eitje maakte het nog een beetje goed![]()
NMNS maakt overuren in zijn vakantie tijdquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:46 schreef Manu82 het volgende:
Waar is NMNS eigenlijk gebleven? Ging rond 12 uur al slapen en ik heb hem niet meer gesignaleerd :S LS is hem toch niet gaan opzoeken
Meldtquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:46 schreef Manu82 het volgende:
Begin jij nou ook alquote:
Leg dat eens uit Manu.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nu wordt het helemaal mooi, dus NMNS is bij LS op bezoek gegaan om de buurmannen weg te slaan voordat ze LS in elkaar slaan
Of hij heeft het voorbeeld van LS nagevolgd met zijn eigen buurvrouwen en heeft het daarom moeilijk met de buurmannenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nu wordt het helemaal mooi, dus NMNS is bij LS op bezoek gegaan om de buurmannen weg te slaan voordat ze LS in elkaar slaan
Meldtquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:49 schreef Dementor het volgende:
Ik heb gewoon zoooo erg een secretaresse nodig he.
LS is druk in gesprek met ene Jaap... Die me graag mee wil hebben naar een meeting van Sly, maar ik pas nog even.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:46 schreef Manu82 het volgende:
Een ei bij de macaroni?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:47 schreef HiDiHo het volgende:
Evengoed me bord leeg gegeten
eitje maakte het nog een beetje goed![]()
Mag dat niet van je?quote:
Hoorde ik in de verte iemand roepen?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:49 schreef Dementor het volgende:
Ik heb gewoon zoooo erg een secretaresse nodig he.
Ik hou je agenda bij meer nietquote:
Oh my geez the offer I cant refuse.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:52 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hoorde ik in de verte iemand roepen?
Eens kijken of jij met je grote mond morgen uit de kast komt op de radio.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je kogelvrijevest is nog niet geleverd?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
LS is druk in gesprek met ene Jaap... Die me graag mee wil hebben naar een meeting van Sly, maar ik pas nog even.
Páárdenfrikandellen? Wat zijn dat nu weer?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Mag dat niet van je?![]()
effe naar de paardenfrikandellen kijken op 3
Weet niet of mijn uitspraak zo ijdel wasquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hallo....willen jullie mijn naam niet ijdel gebruiken
Paard zit in iedere frikandelquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:53 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Páárdenfrikandellen? Wat zijn dat nu weer?
Gelukkig ik ben niet accuraatquote:
LS heeft een hernia opgelopen doordat z'n 200 kg zware buurvrouw seks met hem had. Daarna was hij haar zat en wilde haar dumpen bij Dementor. Die stak daar een stokje voor. NMNS was een tijd aan het slapen en toen werd gesuggereerd dat NMNS LS beschermde tegen de mannen van de buurvrouwen die LS op dit moment aan het plezieren isquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Leg dat eens uit Manu.
Heb ik weer iets gemist?
Ik ga 't niet terug lezen...eerst koffie!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weet niet of mijn uitspraak zo ijdel was![]()
Het lijkt me werkelijk lachen er heen te gaan met hem, maar volgens mij gaat dat uitlopen op een een ongelovelijke rel.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Je kogelvrijevest is nog niet geleverd?
Ach wij staan achter je dat is wat telt, je hebt ons nodig fuck de rest!!!!!!!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het lijkt me werkelijk lachen er heen te gaan met hem, maar volgens mij gaat dat uitlopen op een een ongelovelijke rel.
Frikandellenquote:
Niet zo denigrerend he? Ze woog maar 150 kiloquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
LS heeft een hernia opgelopen doordat z'n 200 kg zware buurvrouw seks met hem had. Daarna was hij haar zat en wilde haar dumpen bij Dementor. Die stak daar een stokje voor. NMNS was een tijd aan het slapen en toen werd gesuggereerd dat NMNS LS beschermde tegen de mannen van de buurvrouwen die LS op dit moment aan het plezieren is
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zaten er maar juten in Coos
Ik neem aan dat je haar vantevoren niet op de weegschaal hebt gezetquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Niet zo denigrerend he? Ze woog maar 150 kilo
hey LS.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Over paarden gesprokenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ikke wel, dat is iets spygischquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Begrijp alleen niet wat mensen tegen paardenvlees hebben.....
Idd ik zou ook wel een lekker hapje Bonfire willenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nee, ik geloof haar op haar woord.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je haar vantevoren niet op de weegschaal hebt gezet
Met zíjn rug? Wil je hem nóg een hernia bezorgen?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je haar vantevoren niet op de weegschaal hebt gezet
Die hebben meestal een beter leven achter de rug dan je biefstukje. Al is dat ook wel achterhaald denk ik.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:02 schreef Dementor het volgende:
Boh ik eet geen paard hoor.
Ja maar toch he, ik koop het niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Die hebben meestal een beter leven achter de rug dan je biefstukje. Al is dat ook wel achterhaald denk ik.
't Valt mij altijd op dat Ankie d'r bovenbeet een stuk groter is dan die van d'r paardquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Idd ik zou ook wel een lekker hapje Bonfire willen
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:02 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Met zíjn rug? Wil je hem nóg een hernia bezorgen?
Alsof die dat wetenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja maar toch he, ik koop het niet.
Krijg je van de kassameisjes die boos kijken en veel beter smaakt het niet.
Zoals een koe heilig is in India zo is een paard in Spanje.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die is niet goed snik. Die van mij bliepen alleen maarquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb er zo'n eentje die alles checkt wat ik koop.
Dan loop je weer dit risico?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb er zo'n eentje die alles checkt wat ik koop.
Niet zo denigrerend, is een zware taakquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:04 schreef Dementor het volgende:
Dus LS gaat letterlijk bouncing through the neighbourhood.
okay dan.
Alsof die uberhaupt iets weten met die lege blik in de ogen en die mij wekelijks vragen of ik een spaarkaart heb, al een jaar langquote:
Ik weet ook niet wat haar deal verder is, ze lacht en ze kijkt lief en bemoeit zich overal mee.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is niet goed snik. Die van mij bliepen alleen maar
Ik zal nooit meer een frikandel eten, heb een keer gezien hoe ze dat makenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wel ooit een frikandel gegeten?
plakje paard ?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Idd ik zou ook wel een lekker hapje Bonfire willen
Zie jij er zo geweldig goed uit danquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Valt mij altijd op dat Ankie d'r bovenbeet een stuk groter is dan die van d'r paard
Koop 2 flesjes Aquarius bij super de boer en je krijgt er een kalender bij.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:07 schreef Manu82 het volgende:
Wat is er morgen voor leuks eigenlijk op de OS?
Moet ik wakker blijven of is 8 uur weer voldoende?
Dat heb ik nu met buurvrouwen, exact hetzelfdequote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
OEIIIIIIIIIIIIII
Daarna werd ik "opgenomen" in een zigeunerfamilie. Heb er leren paardrijden en dan krijg je toch respect voor die beesten.
Je zou bijna vegatariër worden als je alle beesten ziet.
En niet gedaan dusquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je zou bijna vegatariër worden als je alle beesten ziet.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:07 schreef Manu82 het volgende:
Wat is er morgen voor leuks eigenlijk op de OS?
Moet ik wakker blijven of is 8 uur weer voldoende?
En verse worst of saucijsjes? Weet je waarvan het velletje is gemaakt?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:08 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik zal nooit meer een frikandel eten, heb een keer gezien hoe ze dat maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |