Maar als je het weggedaan hebt, waarom heb je dan nog ketchup nodig?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Macaroni
En mijn currie zag er goor uit dus die heb ik weggedaan![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:32 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar als je het weggedaan hebt, waarom heb je dan nog ketchup nodig?
Cut , is dat zo, sorry.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:29 schreef kahaarin het volgende:
I object, dat kreng heet Carin met een C ja.
WTFquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:32 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Blurkje lieverd, de curry zag er goor uit, die is weg, nu rest alleen de macaroni nog, ketchuploos, hij wil zo graag ketchup.....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:32 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dronken Droppie Dementor........quote:
quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:38 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dronken Droppie Dementor........
ooooh okk zoi mooi.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dit is mijn favoriete van de Temptations.![]()
Deze is ook heel leuk trouwens.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:38 schreef Soury het volgende:Voor HiDiHo om te pesten en voor Blurk voor vakantie stemming
Ik zie het, arm kind die Carin, al die die straten en bochten inspreken.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:37 schreef kahaarin het volgende:
http://www.eurami.nl/htm/navigati1.htm
Kijk maar.
Omg.............quote:
Al bellend naar de pps.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:43 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me, Dementor liggend onder zo'n blik-met-kraantje....
Ka, just love this one.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:39 schreef kahaarin het volgende:
Dit is mijn favoriete van de Temptations.![]()
Deze is ook heel leuk trouwens.
Welterusten!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie het, arm kind die Carin, al die die straten en bochten inspreken.![]()
Ik duik mijn mand in, trusten en tot morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |