Maar als je het weggedaan hebt, waarom heb je dan nog ketchup nodig?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Macaroni
En mijn currie zag er goor uit dus die heb ik weggedaan![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:32 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar als je het weggedaan hebt, waarom heb je dan nog ketchup nodig?
Cut , is dat zo, sorry.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:29 schreef kahaarin het volgende:
I object, dat kreng heet Carin met een C ja.
WTFquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:32 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Blurkje lieverd, de curry zag er goor uit, die is weg, nu rest alleen de macaroni nog, ketchuploos, hij wil zo graag ketchup.....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:32 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dronken Droppie Dementor........quote:
quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:38 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dronken Droppie Dementor........
ooooh okk zoi mooi.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dit is mijn favoriete van de Temptations.![]()
Deze is ook heel leuk trouwens.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:38 schreef Soury het volgende:Voor HiDiHo om te pesten en voor Blurk voor vakantie stemming
Ik zie het, arm kind die Carin, al die die straten en bochten inspreken.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:37 schreef kahaarin het volgende:
http://www.eurami.nl/htm/navigati1.htm
Kijk maar.
Omg.............quote:
Al bellend naar de pps.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:43 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me, Dementor liggend onder zo'n blik-met-kraantje....
Ka, just love this one.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:39 schreef kahaarin het volgende:
Dit is mijn favoriete van de Temptations.![]()
Deze is ook heel leuk trouwens.
Welterusten!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie het, arm kind die Carin, al die die straten en bochten inspreken.![]()
Ik duik mijn mand in, trusten en tot morgen.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:38 schreef Soury het volgende:Voor HiDiHo om te pesten en voor Blurk voor vakantie stemming
Misschien heeft hij het wel druk met met de buurmannen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:46 schreef Manu82 het volgende:
Waar is NMNS eigenlijk gebleven? Ging rond 12 uur al slapen en ik heb hem niet meer gesignaleerd :S LS is hem toch niet gaan opzoeken
De kaas is belangrijkerquote:
Nu wordt het helemaal mooi, dus NMNS is bij LS op bezoek gegaan om de buurmannen weg te slaan voordat ze LS in elkaar slaanquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Misschien heeft hij het wel druk met met de buurmannen.
Grote jongen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:47 schreef HiDiHo het volgende:
Evengoed me bord leeg gegeten
eitje maakte het nog een beetje goed![]()
NMNS maakt overuren in zijn vakantie tijdquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:46 schreef Manu82 het volgende:
Waar is NMNS eigenlijk gebleven? Ging rond 12 uur al slapen en ik heb hem niet meer gesignaleerd :S LS is hem toch niet gaan opzoeken
Meldtquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:46 schreef Manu82 het volgende:
Begin jij nou ook alquote:
Leg dat eens uit Manu.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nu wordt het helemaal mooi, dus NMNS is bij LS op bezoek gegaan om de buurmannen weg te slaan voordat ze LS in elkaar slaan
Of hij heeft het voorbeeld van LS nagevolgd met zijn eigen buurvrouwen en heeft het daarom moeilijk met de buurmannenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nu wordt het helemaal mooi, dus NMNS is bij LS op bezoek gegaan om de buurmannen weg te slaan voordat ze LS in elkaar slaan
Meldtquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:49 schreef Dementor het volgende:
Ik heb gewoon zoooo erg een secretaresse nodig he.
LS is druk in gesprek met ene Jaap... Die me graag mee wil hebben naar een meeting van Sly, maar ik pas nog even.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:46 schreef Manu82 het volgende:
Een ei bij de macaroni?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:47 schreef HiDiHo het volgende:
Evengoed me bord leeg gegeten
eitje maakte het nog een beetje goed![]()
Mag dat niet van je?quote:
Hoorde ik in de verte iemand roepen?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:49 schreef Dementor het volgende:
Ik heb gewoon zoooo erg een secretaresse nodig he.
Ik hou je agenda bij meer nietquote:
Oh my geez the offer I cant refuse.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:52 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hoorde ik in de verte iemand roepen?
Eens kijken of jij met je grote mond morgen uit de kast komt op de radio.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je kogelvrijevest is nog niet geleverd?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
LS is druk in gesprek met ene Jaap... Die me graag mee wil hebben naar een meeting van Sly, maar ik pas nog even.
Pįįrdenfrikandellen? Wat zijn dat nu weer?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Mag dat niet van je?![]()
effe naar de paardenfrikandellen kijken op 3
Weet niet of mijn uitspraak zo ijdel wasquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hallo....willen jullie mijn naam niet ijdel gebruiken
Paard zit in iedere frikandelquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:53 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Pįįrdenfrikandellen? Wat zijn dat nu weer?
Gelukkig ik ben niet accuraatquote:
LS heeft een hernia opgelopen doordat z'n 200 kg zware buurvrouw seks met hem had. Daarna was hij haar zat en wilde haar dumpen bij Dementor. Die stak daar een stokje voor. NMNS was een tijd aan het slapen en toen werd gesuggereerd dat NMNS LS beschermde tegen de mannen van de buurvrouwen die LS op dit moment aan het plezieren isquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Leg dat eens uit Manu.
Heb ik weer iets gemist?
Ik ga 't niet terug lezen...eerst koffie!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weet niet of mijn uitspraak zo ijdel was![]()
Het lijkt me werkelijk lachen er heen te gaan met hem, maar volgens mij gaat dat uitlopen op een een ongelovelijke rel.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Je kogelvrijevest is nog niet geleverd?
Ach wij staan achter je dat is wat telt, je hebt ons nodig fuck de rest!!!!!!!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het lijkt me werkelijk lachen er heen te gaan met hem, maar volgens mij gaat dat uitlopen op een een ongelovelijke rel.
Frikandellenquote:
Niet zo denigrerend he? Ze woog maar 150 kiloquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
LS heeft een hernia opgelopen doordat z'n 200 kg zware buurvrouw seks met hem had. Daarna was hij haar zat en wilde haar dumpen bij Dementor. Die stak daar een stokje voor. NMNS was een tijd aan het slapen en toen werd gesuggereerd dat NMNS LS beschermde tegen de mannen van de buurvrouwen die LS op dit moment aan het plezieren is
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zaten er maar juten in Coos
Ik neem aan dat je haar vantevoren niet op de weegschaal hebt gezetquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Niet zo denigrerend he? Ze woog maar 150 kilo
hey LS.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Over paarden gesprokenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ikke wel, dat is iets spygischquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Begrijp alleen niet wat mensen tegen paardenvlees hebben.....
Idd ik zou ook wel een lekker hapje Bonfire willenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nee, ik geloof haar op haar woord.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je haar vantevoren niet op de weegschaal hebt gezet
Met zķjn rug? Wil je hem nóg een hernia bezorgen?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je haar vantevoren niet op de weegschaal hebt gezet
Die hebben meestal een beter leven achter de rug dan je biefstukje. Al is dat ook wel achterhaald denk ik.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:02 schreef Dementor het volgende:
Boh ik eet geen paard hoor.
Ja maar toch he, ik koop het niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Die hebben meestal een beter leven achter de rug dan je biefstukje. Al is dat ook wel achterhaald denk ik.
't Valt mij altijd op dat Ankie d'r bovenbeet een stuk groter is dan die van d'r paardquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Idd ik zou ook wel een lekker hapje Bonfire willen
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:02 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Met zķjn rug? Wil je hem nóg een hernia bezorgen?
Alsof die dat wetenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja maar toch he, ik koop het niet.
Krijg je van de kassameisjes die boos kijken en veel beter smaakt het niet.
Zoals een koe heilig is in India zo is een paard in Spanje.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die is niet goed snik. Die van mij bliepen alleen maarquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb er zo'n eentje die alles checkt wat ik koop.
Dan loop je weer dit risico?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb er zo'n eentje die alles checkt wat ik koop.
Niet zo denigrerend, is een zware taakquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:04 schreef Dementor het volgende:
Dus LS gaat letterlijk bouncing through the neighbourhood.
okay dan.
Alsof die uberhaupt iets weten met die lege blik in de ogen en die mij wekelijks vragen of ik een spaarkaart heb, al een jaar langquote:
Ik weet ook niet wat haar deal verder is, ze lacht en ze kijkt lief en bemoeit zich overal mee.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is niet goed snik. Die van mij bliepen alleen maar
Ik zal nooit meer een frikandel eten, heb een keer gezien hoe ze dat makenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wel ooit een frikandel gegeten?
plakje paard ?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Idd ik zou ook wel een lekker hapje Bonfire willen
Zie jij er zo geweldig goed uit danquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Valt mij altijd op dat Ankie d'r bovenbeet een stuk groter is dan die van d'r paard
Koop 2 flesjes Aquarius bij super de boer en je krijgt er een kalender bij.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:07 schreef Manu82 het volgende:
Wat is er morgen voor leuks eigenlijk op de OS?
Moet ik wakker blijven of is 8 uur weer voldoende?
Dat heb ik nu met buurvrouwen, exact hetzelfdequote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
OEIIIIIIIIIIIIII
Daarna werd ik "opgenomen" in een zigeunerfamilie. Heb er leren paardrijden en dan krijg je toch respect voor die beesten.
Je zou bijna vegatariėr worden als je alle beesten ziet.
En niet gedaan dusquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je zou bijna vegatariėr worden als je alle beesten ziet.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:07 schreef Manu82 het volgende:
Wat is er morgen voor leuks eigenlijk op de OS?
Moet ik wakker blijven of is 8 uur weer voldoende?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |