Met zíjn rug? Wil je hem nóg een hernia bezorgen?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je haar vantevoren niet op de weegschaal hebt gezet
Die hebben meestal een beter leven achter de rug dan je biefstukje. Al is dat ook wel achterhaald denk ik.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:02 schreef Dementor het volgende:
Boh ik eet geen paard hoor.
Ja maar toch he, ik koop het niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Die hebben meestal een beter leven achter de rug dan je biefstukje. Al is dat ook wel achterhaald denk ik.
't Valt mij altijd op dat Ankie d'r bovenbeet een stuk groter is dan die van d'r paardquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Idd ik zou ook wel een lekker hapje Bonfire willen
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:02 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Met zíjn rug? Wil je hem nóg een hernia bezorgen?
Alsof die dat wetenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja maar toch he, ik koop het niet.
Krijg je van de kassameisjes die boos kijken en veel beter smaakt het niet.
Zoals een koe heilig is in India zo is een paard in Spanje.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Begrijp alleen niet wat mensen tegen paardenvlees hebben.....
Die is niet goed snik. Die van mij bliepen alleen maarquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb er zo'n eentje die alles checkt wat ik koop.
Dan loop je weer dit risico?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb er zo'n eentje die alles checkt wat ik koop.
Niet zo denigrerend, is een zware taakquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:04 schreef Dementor het volgende:
Dus LS gaat letterlijk bouncing through the neighbourhood.
okay dan.
Alsof die uberhaupt iets weten met die lege blik in de ogen en die mij wekelijks vragen of ik een spaarkaart heb, al een jaar langquote:
Ik weet ook niet wat haar deal verder is, ze lacht en ze kijkt lief en bemoeit zich overal mee.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is niet goed snik. Die van mij bliepen alleen maar
Ik zal nooit meer een frikandel eten, heb een keer gezien hoe ze dat makenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wel ooit een frikandel gegeten?
plakje paard ?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Idd ik zou ook wel een lekker hapje Bonfire willen
Zie jij er zo geweldig goed uit danquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Valt mij altijd op dat Ankie d'r bovenbeet een stuk groter is dan die van d'r paard
Koop 2 flesjes Aquarius bij super de boer en je krijgt er een kalender bij.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:07 schreef Manu82 het volgende:
Wat is er morgen voor leuks eigenlijk op de OS?
Moet ik wakker blijven of is 8 uur weer voldoende?
Dat heb ik nu met buurvrouwen, exact hetzelfdequote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
OEIIIIIIIIIIIIII
Daarna werd ik "opgenomen" in een zigeunerfamilie. Heb er leren paardrijden en dan krijg je toch respect voor die beesten.
Je zou bijna vegatariër worden als je alle beesten ziet.
En niet gedaan dusquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je zou bijna vegatariër worden als je alle beesten ziet.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:07 schreef Manu82 het volgende:
Wat is er morgen voor leuks eigenlijk op de OS?
Moet ik wakker blijven of is 8 uur weer voldoende?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |