Je kogelvrijevest is nog niet geleverd?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
LS is druk in gesprek met ene Jaap... Die me graag mee wil hebben naar een meeting van Sly, maar ik pas nog even.
Pįįrdenfrikandellen? Wat zijn dat nu weer?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Mag dat niet van je?![]()
effe naar de paardenfrikandellen kijken op 3
Weet niet of mijn uitspraak zo ijdel wasquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hallo....willen jullie mijn naam niet ijdel gebruiken
Paard zit in iedere frikandelquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:53 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Pįįrdenfrikandellen? Wat zijn dat nu weer?
Gelukkig ik ben niet accuraatquote:
LS heeft een hernia opgelopen doordat z'n 200 kg zware buurvrouw seks met hem had. Daarna was hij haar zat en wilde haar dumpen bij Dementor. Die stak daar een stokje voor. NMNS was een tijd aan het slapen en toen werd gesuggereerd dat NMNS LS beschermde tegen de mannen van de buurvrouwen die LS op dit moment aan het plezieren isquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Leg dat eens uit Manu.
Heb ik weer iets gemist?
Ik ga 't niet terug lezen...eerst koffie!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weet niet of mijn uitspraak zo ijdel was![]()
Het lijkt me werkelijk lachen er heen te gaan met hem, maar volgens mij gaat dat uitlopen op een een ongelovelijke rel.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Je kogelvrijevest is nog niet geleverd?
Ach wij staan achter je dat is wat telt, je hebt ons nodig fuck de rest!!!!!!!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het lijkt me werkelijk lachen er heen te gaan met hem, maar volgens mij gaat dat uitlopen op een een ongelovelijke rel.
Frikandellenquote:
Niet zo denigrerend he? Ze woog maar 150 kiloquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
LS heeft een hernia opgelopen doordat z'n 200 kg zware buurvrouw seks met hem had. Daarna was hij haar zat en wilde haar dumpen bij Dementor. Die stak daar een stokje voor. NMNS was een tijd aan het slapen en toen werd gesuggereerd dat NMNS LS beschermde tegen de mannen van de buurvrouwen die LS op dit moment aan het plezieren is
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zaten er maar juten in Coos
Ik neem aan dat je haar vantevoren niet op de weegschaal hebt gezetquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Niet zo denigrerend he? Ze woog maar 150 kilo
hey LS.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Over paarden gesprokenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ikke wel, dat is iets spygischquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Begrijp alleen niet wat mensen tegen paardenvlees hebben.....
Idd ik zou ook wel een lekker hapje Bonfire willenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Begrijp alleen niet wat mensen tegen paardenvlees hebben.....
Nee, ik geloof haar op haar woord.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je haar vantevoren niet op de weegschaal hebt gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |